Ik sta ergens in dit topic als Atlantois +1 ipv allantoisquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik weet het niet. Ik plant me liever voort op de menselijke manier, eerlijk gezegd
Een nieuw topic staat klaar en ik zal twee topics tellen.
Stuiver dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:07 schreef NoSigar het volgende:
Mmm, stuivertje heb ik nog nooit van gehoord (en na het even opgezocht te hebben: datligt niet aan mij).
En met dat meel bestuiven ze het vrouwtje.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:08 schreef Allantois het volgende:
Meeldraden was het, niet steeldraden!
Maar da's toch mannelijk. Mijn ezelsbruggetje was dat mannetjes meel maken, maar toen had ik nog geen sexuele voorlichting gehad![]()
ja zoiets jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En met dat meel bestuiven ze het vrouwtje.![]()
koffie drinkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Over jubilea gesproken: gaan we nog iets doen bij de 200?
leuk voor deel 200quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zit te azen op een punt; dan kan ik jullie lastigvallen met een persoonlijke "jubileum"-vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |