quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:34 schreef Wunk het volgende:
Weeee, ik heb net new super mario bros gehaald..
LEUK !!!, echt weer 2d mario hup jump paddo style
Ja, must have. Het is een vrij vermoeiende game maar zeer zekers de moeite waardquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:25 schreef Darkzell het volgende:
Ben van plan Phoenix Wright te gaan halen. Is dat wat?
Je moet wel de hele tijd opletten maar ik zou het niet echt vermoeiend willen noemenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:34 schreef Darkzell het volgende:
Hoezo is het een vermoeiende game?
Oke bedankt. Phoenix Wright ga ik dan maar eens halen. Heb ik iets te doen in de treinquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:54 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Je moet wel de hele tijd opletten maar ik zou het niet echt vermoeiend willen noemenje moet gewoon een beetje nadenken.
En hoop lezen, lezen en lezen. Ik vond het geweldig, maar mijn vriendin van het bijvoorbeeld erg veel leeswerk. Ik zou nog gaan twijfelen aan haar smaakquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:54 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Je moet wel de hele tijd opletten maar ik zou het niet echt vermoeiend willen noemenje moet gewoon een beetje nadenken.
Eens.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:50 schreef ASSpirine het volgende:
ze maken naar mijn gevoel nog altijd te weinig spellen wifi compatible...
Spellen als bomberman en Worms zouden toch zoveel malen beter verkopen als zoiets erin zit...
Kblijf het jammer vinden, anders had ik die spellen ook al gekocht
Klopt.. sommige spellen hebben wel multi-player, maar dat is ook zo vervelend want niemand in mijn omgeving heeft een DSquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:50 schreef ASSpirine het volgende:
ze maken naar mijn gevoel nog altijd te weinig spellen wifi compatible...
Spellen als bomberman en Worms zouden toch zoveel malen beter verkopen als zoiets erin zit...
Kblijf het jammer vinden, anders had ik die spellen ook al gekocht
Bij de meeste winkels kun je er vanuit gaan dat je geen invoerrechten hoeft te betalen bij normale verzending. Ik heb al talloze zaken geimporteerd en enkel bij UPS/DHL verzending (resp mn DS en mn Dreamcast) invoerrechten moeten betalen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
He, volgens de price compare zijn de spellen via cduniverse veel goedkoper, maar hoe zit het met de mogelijkheid dat ik importheffing moet betalen of zo? En hoe veel is die dan?
Hou er opzich wel van om dingen gewoon thuisgestuurd te krijgen, maar als ik er dan uiteindelijk meer voor moet betalen dan in de winkel is het toch vrij kut.
Mario Kartquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:45 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb er ook 1 voor in het vliegtuig gehaald
Een zwarte met mario bros!
Iemand nog aanraders qua spellen ?
Mario kart en brain nog wat wil ik sowieso hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mario Kart
Kirby Canvas Curse / Power Paintbrush
Super Princess Peach
Dr. Moeilijkenaam's Brain Age
Wario Ware Touched
Grote stylus op penformaat, screenprotectors (brando), tasje waar alles in past (ook adapter)quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:56 schreef Steve-O het volgende:
Nog accesoires die die mischien van pas komen ?
Wel vet zo'n Ds trouwens die mario minigames zijn verslavend
De GBA versies van castlevania (circle of the moon, aria of snow, harmony of dissonance)... stuk voor stuk verlsavend...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:45 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb er ook 1 voor in het vliegtuig gehaald
Een zwarte met mario bros!
Iemand nog aanraders qua spellen ?
Ik heb 2 keer gehad dat ik moest betalen 1x bij amazon.com (had voor 180 euro boeken besteld en die vielen toch wel een beetje op (groot pakket enzo)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
He, volgens de price compare zijn de spellen via cduniverse veel goedkoper, maar hoe zit het met de mogelijkheid dat ik importheffing moet betalen of zo? En hoe veel is die dan?
Hou er opzich wel van om dingen gewoon thuisgestuurd te krijgen, maar als ik er dan uiteindelijk meer voor moet betalen dan in de winkel is het toch vrij kut.
http://forum.fok.nl/forum/62quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:15 schreef Marcussi het volgende:
Ik heb 2 maanden geleden Animal Crossing World Wide gekocht maar dat is toch niet helemaal mijn spel.. Nu zou ik graag dit spel willen ruilen/verkopen. Iemand intresse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |