nee hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:55 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
HEY moet ik boos worden:![]()
...![]()
Die van mij was ook als joke bedoeldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:13 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
nee hoormaar ik mag het toch grappig vinden ?
Zeker weten GBAquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:19 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Die van mij was ook als joke bedoeldvond het zweepje wel toepasselijk
![]()
Maar dat ik die GBA titels zo heb onderschat verdient ook wel een paar...
![]()
Astroboy, Drill Dozer, Riviera, Mario vs. Donkey Kong, Gunstar Heroesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:59 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Zeker weten GBAvelen uren /dagen plezier aan en nog steeds
Lekker golden sun en doom 2 aan het spelengewoon een meesterlijk apparaat
Echt niks werkte ertegen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oeh, geen idee eigenlijk. Ik heb dat niet meegemaaktProbeer ns flink te drukken op de knoppen (links/rechts of slaan enzo)
Ik weet niet hoor, maar ik vind dat duur...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:39 schreef __Saviour__ het volgende:
service zit wel goed ja, maar 15 euro voor 3 thumbstrabs damn
Graphics zien er top uit, maar die besturing.. gatverdammequote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:44 schreef RaymanNL het volgende:
NFS carbon, ingame trailer: http://www.youtube.com/watch?v=CYE7-RkwNTc
ziet er best goed uit
Was dat rembours?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:36 schreef CyberTijn het volgende:
Trouwens wil ik nog even opmerken dat de service van Nintendo echt razendsnel is! Gisteren begin van de middag gebeld dat ik een thumbstrap wilde hebben (voor Mario64), en vanmiddag stond er al iemand voor deur met een rembourspakketje met daarin 3 thumstraps. Kosten: nog geen 15 euro. Toppie Nintendo!
Nouja 2 heb ik er al verkocht, dus netto heb ik 5 euro betaald voor zo'n dingetje...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:04 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik vind dat duur...
Oh dat is lekker, hoe moeten andere mensen dan Mario 64 DS spelen ? Ik heb het geprobeerd met de vierpunts druktoets, maar dat is dus echt niet te doen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:21 schreef BMH het volgende:
Tjah. Komt omdat ze die dingen niet meer maken.
Het was gewoon onder rembours, maar dat wist ik dus niet, dus ik had zelf geen geld. Gelukkig had m'n pa nog 15 euro dus daar maar mee betaald. Alsnog opgelost.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:50 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Was dat rembours?
Of moest je vooraf eerst het geld op een bepaald rekening storten of zo?
Mag ik het telefoon nummer wat je hebt gebeld.
*Spankquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:42 schreef TYNOz het volgende:
hehe dit is nog wel een leuk filmpje :
http://www.youtube.com/watch?v=SYHr6H_5pos&NR
spank me niet als die oud is !
quote:
Ik heb er anders geen problemen mee, wel ef zorgen dat de controls goed staan bij Options en gaan met die banaanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:30 schreef CyberTijn het volgende:
Oh dat is lekker, hoe moeten andere mensen dan Mario 64 DS spelen ? Ik heb het geprobeerd met de vierpunts druktoets, maar dat is dus echt niet te doen!
Heb het ook gespeeld met de de gewone controls geen probleem mee hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:38 schreef Kevv het volgende:
[..]
Ik heb er anders geen problemen mee, wel ef zorgen dat de controls goed staan bij Options en gaan met die banaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |