Wel handig, zo heb je altijd een kookboek bij je als je je DS bij je hebt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:43 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
WTF!
Oké, dat komt dus níet buiten Japan.
en leer je nieuwe gerechten makenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:46 schreef Marble het volgende:
[..]
Wel handig, zo heb je altijd een kookboek bij je als je je DS bij je hebt.
Maar strax niet meer dus, dan vertelt je DS precies hoe je moet kokenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
en leer je nieuwe gerechten maken![]()
Jammergenoeg brand alles aan bij mijof is het niet gaar.. of ..
Laat me raden: Mario's Kitchen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar strax niet meer dus, dan vertelt je DS precies hoe je moet koken![]()
Of je leest een pagina terug.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:11 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Laat me raden: Mario's Kitchen?![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Of je leest een pagina terug.
Was een garpje.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom kom je dan aanzetten met Mario's Kitchen?
Ja, leuk... Mario's Kitchen.. hoe je op verschillende manieren pasta kan makenquote:
Als ze nou de nfsu2 engine hebben genomen + een leuke AI dan kan dit nog best een goede game worden. NFSU2 was opzich ook een behoorlijke game alleen de AI verneukte het. Alleen zie ik toch veel liever echte sportwagens ipv al die tune bagger. Je kan een miljoen in je tunebak stoppen maar een Ferrari zal altijd vetter blijven.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:44 schreef RaymanNL het volgende:
NFS carbon, ingame trailer: http://www.youtube.com/watch?v=CYE7-RkwNTc
ziet er best goed uit
En Pizzaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, leuk... Mario's Kitchen.. hoe je op verschillende manieren pasta kan maken![]()
Oeh, geen idee eigenlijk. Ik heb dat niet meegemaaktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Super Princess Peach, die tentakel intkviseindbaas.
Wat kun je doen als je in z'n tentakels terecht komt? Dan blijven er maar hartjes afgaan tot je dood gaat, geen enkele vibe werkt ertegen.
LoLquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:05 schreef Dragonetti het volgende:
maar Castlevania is huuuge...oeff..ik dacht dat de GBA titels altijd kleine games waren...![]()
Dat vind ik ooK! Nouja dan ligt het in ieder geval niet aan mijn DSquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:48 schreef netto_m het volgende:
Volgens mij iedereen wel, het is een kwestie van wennen denk ik. Maar diagonaal sturen ermee is moeilijker vind ik.
Ik niet, heb er totaal geen problemen meequote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:48 schreef netto_m het volgende:
Volgens mij iedereen wel, het is een kwestie van wennen denk ik. Maar diagonaal sturen ermee is moeilijker vind ik.
Met flink friemelen met je D-pad kom je er inderdaad weer uit.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oeh, geen idee eigenlijk. Ik heb dat niet meegemaaktProbeer ns flink te drukken op de knoppen (links/rechts of slaan enzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |