quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:08 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Er staat een filmpje van de intro op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ich21i4Y14o
hij is mooi![]()
Gimmick? Niet als het de sfeer & presentatie van de game verbeterd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:05 schreef De_Postbode het volgende:
Woooow, wtf. Hoe hebben ze al die FMV op die cartridge gepropt?
En blijft het niet een prachtige gimmick, die simultaan lopende schermen?![]()
OH MY FUCKING GOD!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:08 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Er staat een filmpje van de intro op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ich21i4Y14o
hij is mooi![]()
Shiiiitquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:00 schreef Theebag het volgende:
Dit is nog mooier, de intro en de eerste momenten van de game..
http://www.youtube.com/watch?v=J-JKorML92A
Inderdaad, mijn broer heeft het eindelijk meegenomen. Nadat ik het al minstens 2 weken had aangekregen op zijn adres...quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteren zowat de hele dag Advance Wars DS gespeeld, wat is dat toch een heerlijk spel
Ik ben bij missie 17 geloof ik, net een pittige achter de rug waar ik in mijn eerste twee pogingen dood was rond turn 20, en bij mijn winnende poging in turn 6 wonquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:52 schreef Webby het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig met Mario & Luigi, maar hij wordt toch wel erg moeilijk zeg. Ben nu in "Star Shrine". Ik heb echt per batlle 5 a 6 mushrooms nodig ...
Ben nu bij Bowser old en Bowser young, kom er maar niet voorbij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:52 schreef Webby het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig met Mario & Luigi, maar hij wordt toch wel erg moeilijk zeg. Ben nu in "Star Shrine". Ik heb echt per batlle 5 a 6 mushrooms nodig ...
Het is echt een geweldig spel! Zeker rond de 100 speluren als je alles uiteindelijk wilt halen!quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben bij missie 17 geloof ik, net een pittige achter de rug waar ik in mijn eerste twee pogingen dood was rond turn 20, en bij mijn winnende poging in turn 6 won
Oh, die had ik eigenlijk best heel snel verslagen. Ben nu wat verder, en heb nog niet vastgezeten of zo, maar ik wil het ook niet te snel uitspelen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:44 schreef netto_m het volgende:
[..]
Ben nu bij Bowser old en Bowser young, kom er maar niet voorbij.
Je hoeft helemaal niet tegen de hondjes te spreken, tikken op je scherm werkt makkelijker en sneller. Nintendogs is gewoon een leuke game die je alleen geen uren achter elkaar moet spelen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef Maraca het volgende:
Nintendogs lijkt me eigenlijk helemaal niks aanFeit dat ze voor altjd en eeuwig puppies blijven is niet echt zo leuk.. en natuurlijk in het openbaar tegen je DS praten zorgt ook voor de nodige verwarring gok ik
![]()
het zuigtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:09 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet tegen de hondjes te spreken, tikken op je scherm werkt makkelijker en sneller. Nintendogs is gewoon een leuke game die je alleen geen uren achter elkaar moet spelen.
quote:Final Fantasy III NDS Square Enix 9, 9, 8, 8
Rune Factory -- Shin Bokujou Monogatari NDS Marvelous Interactive 9, 9, 8, 7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |