quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:08 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Er staat een filmpje van de intro op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ich21i4Y14o
hij is mooi![]()
Gimmick? Niet als het de sfeer & presentatie van de game verbeterd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:05 schreef De_Postbode het volgende:
Woooow, wtf. Hoe hebben ze al die FMV op die cartridge gepropt?
En blijft het niet een prachtige gimmick, die simultaan lopende schermen?![]()
OH MY FUCKING GOD!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:08 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Er staat een filmpje van de intro op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ich21i4Y14o
hij is mooi![]()
Shiiiitquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:00 schreef Theebag het volgende:
Dit is nog mooier, de intro en de eerste momenten van de game..
http://www.youtube.com/watch?v=J-JKorML92A
Inderdaad, mijn broer heeft het eindelijk meegenomen. Nadat ik het al minstens 2 weken had aangekregen op zijn adres...quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteren zowat de hele dag Advance Wars DS gespeeld, wat is dat toch een heerlijk spel
Ik ben bij missie 17 geloof ik, net een pittige achter de rug waar ik in mijn eerste twee pogingen dood was rond turn 20, en bij mijn winnende poging in turn 6 wonquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:52 schreef Webby het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig met Mario & Luigi, maar hij wordt toch wel erg moeilijk zeg. Ben nu in "Star Shrine". Ik heb echt per batlle 5 a 6 mushrooms nodig ...
Ben nu bij Bowser old en Bowser young, kom er maar niet voorbij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:52 schreef Webby het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig met Mario & Luigi, maar hij wordt toch wel erg moeilijk zeg. Ben nu in "Star Shrine". Ik heb echt per batlle 5 a 6 mushrooms nodig ...
Het is echt een geweldig spel! Zeker rond de 100 speluren als je alles uiteindelijk wilt halen!quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben bij missie 17 geloof ik, net een pittige achter de rug waar ik in mijn eerste twee pogingen dood was rond turn 20, en bij mijn winnende poging in turn 6 won
Oh, die had ik eigenlijk best heel snel verslagen. Ben nu wat verder, en heb nog niet vastgezeten of zo, maar ik wil het ook niet te snel uitspelen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:44 schreef netto_m het volgende:
[..]
Ben nu bij Bowser old en Bowser young, kom er maar niet voorbij.
Je hoeft helemaal niet tegen de hondjes te spreken, tikken op je scherm werkt makkelijker en sneller. Nintendogs is gewoon een leuke game die je alleen geen uren achter elkaar moet spelen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef Maraca het volgende:
Nintendogs lijkt me eigenlijk helemaal niks aanFeit dat ze voor altjd en eeuwig puppies blijven is niet echt zo leuk.. en natuurlijk in het openbaar tegen je DS praten zorgt ook voor de nodige verwarring gok ik
![]()
het zuigtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:09 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet tegen de hondjes te spreken, tikken op je scherm werkt makkelijker en sneller. Nintendogs is gewoon een leuke game die je alleen geen uren achter elkaar moet spelen.
quote:Final Fantasy III NDS Square Enix 9, 9, 8, 8
Rune Factory -- Shin Bokujou Monogatari NDS Marvelous Interactive 9, 9, 8, 7
Novemberquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Wat was de release van FFIII nou ook alweer? Oktober of november?
Nee, 14 nov is de US releasequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:42 schreef RaymanNL het volgende:
Is dat de EU release?
Raid over the river trailer (click wel op het size knopje voor een goede aspect ratio).quote:Star Fox Command: 9.5/10
-30 missions, 9 endings, several RTS elements, bigger focus on "all-range mode" battles, WFC 4-player dogfights. Review mentions game is "more of a pick-me-up than youll get from a quad-shot mocha," and adds a "perfectly tuned element of turn-based strategy." This combination makes it "the most wholly satisfying Star Fox game yet."
Dragon Quest Heroes: Rocket Slime: 9.0/10
-Game mixes RPG and adventure elements with tank battling and it works surprisingly well. Says "it's a chore to run around the interior of your tank to the three locations" where the ammo may or may not appear, but "the wars between the tanks are exhilarating." Recruiting crew members, arranging the ammo, adding armor is "a tactical pleasure that most light RPG-tinged action titles don't provide." Also supports 2-player multicart play.
As far as I can tell, the game is mainly action based with heavy RTS and RPG elements. The tanks attack in real-time on the top screen, while the Slime and his crew traverse the inside of the tank on the bottom screen to gather ammo and make tactical decisions. Sounds...unique.
Deep Labyrinth: 6.0/10
Mega Man ZX: 8.5/10
-"...finely balanced, precisely controlled, extremely challenging blast-and-slash action. It delivers a sweat-inducing adrenaline rush..." and they mention an aspect I always thought the MM games could benefit from: "...an interconnected, METROIDESQUE GAME WORLD." However, it says that this concept isn't always pushed as far as it can go because you have to pick missions, and if you don't pick the right mission, your exploration is limited since things won't "activate" in certain spots if you aren't in the right place. "Hopefully the series will embrace a more organic structure if there's a sequel." Says graphics and powerups are great and balanced.
Rainbow Islands Revolution: 4.5/10
Madden NFL 07: 7.5/10
Bubble Bobble Revolution: 6.0/10
Harvest Moon DS: 6.0/10
-Says it takes too long to build up your farm at the beginning. Your stamina is really low, weeds overrun the whole place, everything's expensive and you have to rely on flowers to make money. You do, however, have a big rucksack and items stack. Translation is still bad, the DS's features are hit-and-miss--they say you mainly use them for menus, when it would've been more intuitive to do chores like watering and digging with it (a la ACWW).
Alex Rider: Stormbreaker: 4.5/10
Tenchu: Dark Secret: 5.0/10
GameCube:
Madden NFL 07: 9.0/10
The Ant Bully: 5.0/10
Super Monkey Ball Adventure: 5.5/10
One Piece: Grand Adventure: 5.5/10 (not a good month for GCN "Adventures" apparently)
Pac-Man World Rally: 5.5/10
Dat heeft iedereen toch zeker zelf al vrij gespeeld?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:29 schreef McReal het volgende:
NSMB Wallpaper :
http://www.youtube.com/watch?v=-0mQCbgp5Gs&mode=related&search=
Oja hoe dan ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen toch zeker zelf al vrij gespeeld?
Als je het spel hebt uigespeeld moet je teruggaan naar wereld 1 en daar staat dat huisje. Je loopt naarbinnen en legt per wallpaper 20 munten neer.quote:
hey je zou toch donderdag een halen...laat me raden...je hield het niet meerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:11 schreef Blinker het volgende:
Ook eindelijk in bezit van een DSL
Jawel hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:43 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
WTF!
Oké, dat komt dus níet buiten Japan.
Ik liep 4 rondjes om de stapel DS'en in de mediamarkt ... 3x raden wat ik besloot na de 5e rondje...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:56 schreef Blinker het volgende:
Ik zou donderdag stufi krijgen, maar ik kreeg een belastingmeevaller dus ik was gelijk naar de winkel gerend!
Ik had hetzelfde bij de Mediamarktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:20 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Ik liep 4 rondjes om de stapel DS'en in de mediamarkt ... 3x raden wat ik besloot na de 5e rondje...
DS is toch wel verslavend... ik heb mijn xbox360 een beetje verwaarloosd...![]()
Mijn Xbox krijgt ook geen aandacht meerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:20 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Ik liep 4 rondjes om de stapel DS'en in de mediamarkt ... 3x raden wat ik besloot na de 5e rondje...
DS is toch wel verslavend... ik heb mijn xbox360 een beetje verwaarloosd...![]()
Ik heb nooit een Nintendo gehad (eigenlijk nooit een console of handheld, 360 en DS zijn de eerste)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn Xbox krijgt ook geen aandacht meer't is alleen nog maar Nintendo voor mij
(NES, N64, DS)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |