De Tingle RPGquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:41 schreef Thomper het volgende:
Elite Beat Agents en de Tingle RPG gaan elke andere topper de grond in hakken dit jaar.
Tingle gaat awesome worden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De Tingle RPG
Ik wil dat Contact hebben, beetje vissen, beetje beesten verzamelen, RPGen.
Erm... koop ondertussen Animal Crossing? Is een beetje hetzelfde?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wil dat Contact hebben, beetje vissen, beetje beesten verzamelen, RPGen.
Nah dat lijkt me dan weer nietsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Erm... koop ondertussen Animal Crossing? Is een beetje hetzelfde?![]()
![]()
Hoe spelen die rekels dan valsch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze spelen ook vaak vals héDan lijkt het alsof ze een ADHD aanval krijgen..
![]()
Je krijgt een boost als je slipt.. Snakers slippen om de halve seconde.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:51 schreef jpg97 het volgende:
En snaken is de hele tijd heen en weer rijden ofzo?
Ik zie dan nog steeds niet waarom zij zoveel sneller zijn![]()
Nee, komt uit een overgehyped filmpje van een jochie die een N64 krijgt, en helemaal uit zijn dak gaat.. en later op internet diezelfde N64 verkoopt voor > 1000 dollar..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:01 schreef Megalomaniac het volgende:
OffTopic: Is de 'FOOOUURRRRR' in de TT een parodie op het introotje van Resident Evil 4?? xD
Precies, hij lacht uiteindelijk het hardstquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:11 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, komt uit een overgehyped filmpje van een jochie die een N64 krijgt, en helemaal uit zijn dak gaat.. en later op internet diezelfde N64 verkoopt voor > 1000 dollar..
Eindelijk!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:02 schreef Thomper het volgende:
Pro Evolution Soccer DS komt op 26 oktober. Vreemd dat het online-logo van de box is verdwenen...
[afbeelding]
T-mobile hotspots werken perfect. Je gaat gewoon 1 keer naar wifi settings, klikt op search accespoint en binnen een paar seconden ben je geconnect.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:21 schreef ASSpirine het volgende:
Hebben jullie al eens geprobeerd om op plaatsen met een hotspot online te spelen?
Ik heb al in verschillende plaatsen geprobeerd, maar het is me geen enkele keer gelukt
Aan de instellingen van mijn DS kan het toch niet liggen? Aangezien je daar zelf niks op moet doen...
OWJAH!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:11 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, komt uit een overgehyped filmpje van een jochie die een N64 krijgt, en helemaal uit zijn dak gaat.. en later op internet diezelfde N64 verkoopt voor > 1000 dollar..
Ik heb het op telenet (België) geprobeerd en in Engeland ook eens. Iedere keer wordt er een netwerk gevonden, dan connect ik en geeft die een probleem dat het niet lukt..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:23 schreef BMH het volgende:
[..]
T-mobile hotspots werken perfect. Je gaat gewoon 1 keer naar wifi settings, klikt op search accespoint en binnen een paar seconden ben je geconnect.
Komt omdat het gesloten netwerken zijn. Bij dat soort netwerken moet je geld betalen om online te kunnenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:38 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik heb het op telenet (België) geprobeerd en in Engeland ook eens. Iedere keer wordt er een netwerk gevonden, dan connect ik en geeft die een probleem dat het niet lukt..
Ik weet niet hoor, twas wel een gratis hotspot denk ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Komt omdat het gesloten netwerken zijn. Bij dat soort netwerken moet je geld betalen om online te kunnen
In NL kun je gratis en zonder problemen bij iedere T-mobile hotspot (mcdonalds, V&D, Bijenkorf etc etc) online met je DS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |