Dat gaat dus nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:48 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan moet het lukken door gewoon het licht in te kijken
haa beter!!...thanks!!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[..]
Zaten ook nog oordopjes bij, vergeten te melden
Niks besteld, gewoon bij de Dixons gehaald![]()
Idd, dat is de zelfde die ik ook heb. Ook bij de dixons gehaald.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[..]
Zaten ook nog oordopjes bij, vergeten te melden
Niks besteld, gewoon bij de Dixons gehaald![]()
Het spel (rayman 2) is goed.. De port is idd rukquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kijken er nog mensen uit naar de DS versie van Raving Rabbids? Volgens Wikipedia komt die er aan. Rayman DS heb ik nooit gespeeld, maar was dat spel echt totaal ruk?
FF 3quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:53 schreef Oksel het volgende:
NSMB is leuk.. maar ik wacht op een goede RPG!
Goed dat jer er over begin,het duurt nog wel even dat Rayman Raving Rabbids DS in de winkel gaat liggen, maar als ze leuke minigames met gebruik van het tweescherm/touchscreen gaan gebruiken kan het nog een leuke titel wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kijken er nog mensen uit naar de DS versie van Raving Rabbids? Volgens Wikipedia komt die er aan. Rayman DS heb ik nooit gespeeld, maar was dat spel echt totaal ruk?
Ja, maar het is de meest hectische puzzelgame die je ooit zult spelen. Denk qua snelheid aan Tetris lvl 15 ofzo. Een potje Meteos duurt ook nooit langer dan 3 minuten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Meteos leuk ?
Wil eigenlijk nog een puzzelspelletje erbij.
Ik had hem volgens mij bij de intertoys zien staan voor 20,-quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Meteos leuk ?
kirby canvas:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Meteos leuk ?
Die heb ik alquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:12 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
[[url=kirby canvas:]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Hij ziet er wat "kinderachtig" uit... maar geloof me je hoeft alleen de tutorial te doen en je bent al verkocht!!!
Gelukkig zag ik iemand in mijn buurt hem spelen, en mocht ik hem proberen....!!
Kort samengevat:
- je speelt alleen met stylus
- jij bent kirby het roze ronde wezentje
- tik op vijand en hij blijft een een paar sec. bevroren, tik op kirby om turbo roll te maken naar voren om vijand uit te schakelen.
- vijand schiet vuur, geen probleem tik vijand aan en jij kan het ook (eigenschap overnemen).
- je kan bruggen en (beschermings) muren maken (zie regenboog lijn screenshots) om kirby over obstakels te leiden, of om vijandelijk vuur te blokkeren of om kirby een andere kant te laten rollen (kirby rolt vanzelf langzaam 1 kant op)
Op een gegeven moment haal je de meest wilde toeren uit op je scherm om overal te komen.
ooh oeps...ik ga ook maar meteos proberen!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die heb ik al
En is inderdaad erg cool.
Dat is best wel normaal hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:40 schreef Dragonetti het volgende:
Ik heb mijn DS niet zo lang, wil ik wel eens met mijn stylus de bovenste screen aantikken...![]()
Same here. Maar steeds minder.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:03 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Dat is best wel normaal hoorIk doe regelmatig hetzelfde.
Ze spelen ook vaak vals héquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:17 schreef jpg97 het volgende:
Gisteren heb ik Mario Kart DS gekocht en een paar potjes online gedaan, best vet maar iedereen is sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |