In Osu! Tatakae! Ouendan zat een homo die pottenbakker was.quote:
gewoon spelen op helderheid 2, meer dan genoeg om een werkdag mee door te komen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:35 schreef polo306 het volgende:
ben ff te moe[lees: te lui] om terug te lezen. zijn er ook krachterige accus voor de DS?
hij is zo snel leeg...gamen tijdens je werk en dan erachter komen dat ie byna leeg is![]()
Aangezien hij niet erbij vermeld welke versie van de NDS hij heeft kan het dus ook om de oude versie gaan, waarbij het advies zou luiden: koop een Lite, die laad je praktisch nooit opquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
gewoon spelen op helderheid 2, meer dan genoeg om een werkdag mee door te komen.
Ik heb zo'n USB-kabeltje om hem tijdens het werk op te laden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:35 schreef polo306 het volgende:
ben ff te moe[lees: te lui] om terug te lezen. zijn er ook krachterige accus voor de DS?
hij is zo snel leeg...gamen tijdens je werk en dan erachter komen dat ie byna leeg is![]()
waar heb je die gekocht?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 06:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n USB-kabeltje om hem tijdens het werk op te laden.
Starfox is toch nog niet uit??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:08 schreef Kill_em_all het volgende:
Zijn er al mensen die starfox hebben gespeeld? zag hem staan bij cdwow en zit te twijfelen of ik starfox of mph zal kopen (gaat mij vooral om de singleplayer).
Lik-Sangquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:55 schreef __Saviour__ het volgende:
waar heb je die gekocht?
Wel in Amerika. Op cdwow.nl is al te koop, zal dus wel een import versie zijn (kreeg ook de US versie van NSMB toen ik die daar kocht).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |