Je verwerkt play-asia niet in je pricecompare?quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:55 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer gehad dat ik moest betalen 1x bij amazon.com (had voor 180 euro boeken besteld en die vielen toch wel een beetje op (groot pakket enzo)
en een keer via gamestop ofzo die moet via DHL en die klaren alles in.
Dus airmail enz. is meestal geen kosten.
DHL bijna als het meer dan 22 euro is (de porto is dat al bijna die telt gewoon mee)
En ja CD universe is wel een erg goede goedkope winkel
Ja wel ik verwerk wat ik kan... heb maar een paar handjes....quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:42 schreef Webby het volgende:
[..]
Je verwerkt play-asia niet in je pricecompare?
Yoshi's Island 2 is daar 33,65 incl. verzenden.
En Cooking Mama is goedkoper bij CDWOW (20,99)
Zij een D'arc game wij een arc game.. I likequote:Op maandag 28 augustus 2006 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
Tactische RPG!
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk maar eens op http://ds-gamer.nl/release/2006/08.html .. daar staat per maand wat de nieuwe release isquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:30 schreef Strolie75 het volgende:
Verschijnt er eigenlijk nog iets leuks voor FFIII?
Mijn eerstvolgende DS game is ook pas FFIII. Cooking Mama komt tussendoor ook nog ff, maar daar kijk ik niet echt naar uit. Die koop ik gewoon omdat ik er benieuwd naar ben en hij maar 20 euro kost ofzo. Daarnaast is het niet echt een gamequote:Op maandag 28 augustus 2006 15:40 schreef Kill_em_all het volgende:
De paar dingen die mij boeien komen nog lang niet uit.
Nintendo DS Browser 06 oktoberquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kijk maar eens op http://ds-gamer.nl/release/2006/08.html .. daar staat per maand wat de nieuwe release is![]()
Nee, het blijft vrijwel hetzelfde eigenlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:24 schreef netto_m het volgende:
Vandaag Big Brain Academy gehaalt. Valt me toch wel tegen. Ga hem morgen omruilen voor Brain Training. Of kan iemand me nog overhalen om hem te houden. Dat er nog features zijn die ik misschien niet heb gezien of dat hoe langer je speeld hoe leuker het wordt?
Niets officieel bekend, maar met het succes van deel 1 kun je er op rekenen dat 2 ook komt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:15 schreef netto_m het volgende:
Duidelijk, BT it is.
Iemand enig idee of deel 2 van BT ook in Europa uit komt?
Yup, andere muziek, Engelstalig nu enzo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:07 schreef Wessiej het volgende:
Is Elite Beat Agents het eigelijk nog waard als je Osu Takea Ouendan al hebt?
Is er andere muziek oid?
*noteert*.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
Tactische RPG!
[afbeelding]
[afbeelding]
told yaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:06 schreef netto_m het volgende:
Vanmiddag dus BBA omgeruild voor BT. Het is echt een stuk leuker en ben er zeker niet zo snel op uitgekeken als BBA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |