Nee inderdaad, ze eisen het nog net niet, maar als je zo tussen de regels leest, verwacht ik binnenkort een gulle gift vanuit de Partij van de Allochtonen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het met een eigen groep afwillen huren van een zwembad een privilege? Dat kan en mag iedereen hoor. En ze willen graag een gordijn. D'r staat nergens dat ze eisen dat wie dan ook dat voor ze moet betalen.
Dus wat eisen ze voor privileges?
Veel plezier op je white trash uurtjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:44 schreef -IksRee- het volgende:
Ik wil graag een bad zonder moslims. Dat mag dan natuurlijk ook.
Wen er maar en live with it. Het is ook mijn maatschappij.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Veel plezier op je white trash uurtje
Naja, doen we het zo dat alleen vrouwen zonder snor, en mannen zonder jurk naar binen mogen, dan kom je er ook wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Veel plezier op je white trash uurtje
http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=10926quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:44 schreef -IksRee- het volgende:
Ach, kijk eens: SCH is van mening dat moslims die naar Nederland komen zich niet te hoeven aanpassen aan hun gastland. Dus: welkom eerwraak, welkom vrouwenonderdrukking, welkom machocultuur. Ik zou bijna een opmerking maken over hoe gevaarlijk het is om de sexuele gaardheid te hebben van SCH als moslims zich niet naar de Nederlandse regels zouden moeten schikken....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Lees het nog eens, het is ook hun maatschappij. Waarom zouden zij zich moeten aanpassen aan jou??????
Waarom wil jij niet zwemmen met mensen van de religie van de vrede?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:44 schreef -IksRee- het volgende:
Ha, je bedoelt dat je het er graag zelf bijfantaseert alvastquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ze eisen het nog net niet, maar als je zo tussen de regels leest, verwacht ik binnenkort een gulle gift vanuit de Partij van de Allochtonen.
Ze passen zich aan. Dameszwemmen in Nederland bestaat al langer dan de staat Marokko en de huidige staat Turkijequote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:48 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ach, kijk eens: SCH is van mening dat moslims die naar Nederland komen zich niet te hoeven aanpassen aan hun gastland. Dus: welkom eerwraak, welkom vrouwenonderdrukking, welkom machocultuur. Ik zou bijna een opmerking maken over hoe gevaarlijk het is om de sexuele gaardheid te hebben van SCH als moslims zich niet naar de Nederlandse regels zouden moeten schikken....
Immers, het is ook hun maatschappij, en zij hoeven zich niet aan ons aan te passen.
Overigens, wie denkt er hier nu in wij/zij termen dan? Het lijkt me heel simpel: als je naar Nederland komt, prima. Neem je eigen religie mee, ook prima. Maar wel binnen de kaders van wat in Nederland mag en kan. Discriminatie mag niet in Nederland, vraag maar aan de SGP, die daarover kortgeleden ook nogal bakzeil hebben moeten halen.
De Hamam in amsterdam is in het verleden ook voor een groot deel gesponsort door de gemeente amsterdam, erg vreemd om dit te denken is het dus niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ha, je bedoelt dat je het er graag zelf bijfantaseert alvast![]()
Dezelfde types die nu roepen: "Ach, moet allemaal kunnen" zullen dan moord en brand "discriminatie" schreeuwen, en beginnen te gooien met termen als extreem-rechts etc.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:44 schreef -IksRee- het volgende:
Ze zijn Nederlander en hebben net zoveel te zeggen en te inbrengen als jij. Ze hoeven zich niet aan jou aan te passen inderdaad. Het lef om dat te veronderstellenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:48 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ach, kijk eens: SCH is van mening dat moslims die naar Nederland komen zich niet te hoeven aanpassen aan hun gastland.
Dameszwemmen zonder mannelijk personeel doen we al sinds 1937. Toen waren er nog zeer weinig moslima's kan ik je vertellenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:49 schreef Henny_Huisman het volgende:
De Moslima's die hieraan meedoen, zijn niet goed wijs.
Deze vrouwen en hun man mogen ze van mij terugsturen.
Dat ze alleen met vrouwen willen zwemmen, is tot daar aan toe.
Maar alle ramen potdicht, zelfs geen mannelijk personeel is van de zotte.
Weet je hoe vervelend het is als er allemaal van die (loopse) mannetjes buiten staan naar binnen te gluren (en als het kan fotos staan te maken)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:49 schreef Henny_Huisman het volgende:
Echter is er ook een groepje normale Moslima's.
Ja, ook in de leeftijd van een jaar of 40/50. Die gewoon deelnemen aan het maatschappelijk leven.
En dus ook gewoon in badpak gaat zwemmen, met mannen in de buurt.
De meisjes/vrouwen loop al dan niet met hoofddoek, maar zijn toch gelovig.
Men mag in de Islam zelf bepalen hoe met het geloof invult, als het ware.
Deze vrouwen kiezen ervoor (althans hun man) om in 'carantaine' te zwemmen.
Nee, dat noemen ze door schade en schande wijs geworden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, je bedoelt dat je het er graag zelf bijfantaseert alvast![]()
Fascisten!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:52 schreef Jalu het volgende:
Dezelfde types die nu roepen: "Ach, moet allemaal kunnen" zullen dan moord en brand "discriminatie" schreeuwen, en beginnen te gooien met termen als extreem-rechts etc.
Hear hear, er zijn toch nog mensen die normaal kunnen nadenken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:49 schreef Henny_Huisman het volgende:
Echter is er ook een groepje normale Moslima's.
Ja, ook in de leeftijd van een jaar of 40/50. Die gewoon deelnemen aan het maatschappelijk leven.
En dus ook gewoon in badpak gaat zwemmen, met mannen in de buurt.
De meisjes/vrouwen loop al dan niet met hoofddoek, maar zijn toch gelovig.
Men mag in de Islam zelf bepalen hoe met het geloof invult, als het ware.
Deze vrouwen kiezen ervoor (althans hun man) om in 'carantaine' te zwemmen.
Ze hebben zich oa aan mij aan te passen ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze zijn Nederlander en hebben net zoveel te zeggen en te inbrengen als jij. Ze hoeven zich niet aan jou aan te passen inderdaad. Het lef om dat te veronderstellen
Tuurlijk hoeven ze niks, er is ook niets aan de hand, de moslimvrouwen zijn heel goed ingeburgerd, gedragen zich voorbeeldig, spreken vloeiend nederlands, voeden hun kinderen heel goed op, en doen prima mee aan het sociaal gebeuren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze zijn Nederlander en hebben net zoveel te zeggen en te inbrengen als jij. Ze hoeven zich niet aan jou aan te passen inderdaad. Het lef om dat te veronderstellen
Ik heb net gebeld maar er werd me verteld dat dat razzzisme en dizzzcriminatie van de ergste soort is. Oh en iets met Hitler en zo schreeuwde ze.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=10926
Zit er vast wel eentje bij die je een uurtje kan reserveren voor jezelf helemaal alleen![]()
*Proest*quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dameszwemmen zonder mannelijk personeel doen we al sinds 1937. Toen waren er nog zeer weinig moslima's kan ik je vertellen
ohw, rekening met elkaar houden dus?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Lees het nog eens, het is ook hun maatschappij. Waarom zouden zij zich moeten aanpassen aan jou??????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |