Van ONS? Ze zijn onderdeel van deze maatschappij. Dit is typisch de redenering van een wij/zij denker.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:17 schreef Loedertje het volgende:
Bedoel eigenlijk, waar halen al die relikneuzen het lef keer op keer vandaan om van ONS aanpassingen te verlangen vanwege de sprookjes waarin ZIJ geloven?
En ja, ik heb respect voor ieders geloof/overtuiging maar verlang niet van mij dat ik mij ga aanpassen.
XRay?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:18 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Kijk, jij bent okay, en dat komt alleen maar omdat Ray heeft lopen bluffen over geile foto's die hij niet heeft! Ha!
Foto's![]()
Daar zeg je een waar iets, ze zijn onderdeel van DEZE maatschappij, het zou van de zotte zijn als ik een geloo aanhang waarin in geen coniferen mag zien en ga eisen dat iedereen zijn conieren maar moet ruimen omdat ik anders (ach en wee, zielige ik) niet over straat kan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Van ONS? Ze zijn onderdeel van deze maatschappij. Dit is typisch de redenering van een wij/zij denker.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:52 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Je lééft ervan.
Daar wordt godzijdank eindelijk een eind aan gemaakt.
Ho, ho,ho, mop.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:17 schreef Loedertje het volgende:
Bedoel eigenlijk, waar halen al die relieuzen het lef keer op keer vandaan om van ONS aanpassingen te verlangen vanwege de sprookjes waarin ZIJ geloven?
Ze eisen niets, ze vragen. En er wordt vriendelijk nee gezegd tenzij ze zelf ervoor betalen. Wat is nou het grote probleem?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Daar zeg je een waar iets, ze zijn onderdeel van DEZE maatschappij, het zou van de zotte zijn als ik een geloo aanhang waarin in geen coniferen mag zien en ga eisen dat iedereen zijn conieren maar moet ruimen omdat ik anders (ach en wee, zielige ik) niet over straat kan.
Er is hier maar 1 Ray.quote:
Het zwembad is ook van hun. Net zo goed dat jij mag vragen of ze een hokje voor vrouwen met rollator willen maken, mogen zij hun gordijnen vragen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Daar zeg je een waar iets, ze zijn onderdeel van DEZE maatschappij, het zou van de zotte zijn als ik een geloo aanhang waarin in geen coniferen mag zien en ga eisen dat iedereen zijn conieren maar moet ruimen omdat ik anders (ach en wee, zielige ik) niet over straat kan.
Het zijn kutmoslims manquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:23 schreef D1 het volgende:
[..]
Ze eisen niets, ze vragen. En er wordt vriendelijk nee gezegd tenzij ze zelf ervoor betalen. Wat is nou het grote probleem?
Al 3k gingen je voor, en op dat geile hoofdkantoor zijn ze binnenkort ook aan de beurt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Mijn salaris wordt gewoon door een werkgever uitbetaald en daar wordt bij mijn weten voorlopig geen eind aan gemaakt
Het zijn Moslims, en Moslims hebben nou eenmaal een groot plan bedacht om heel de wereld Islamitisch te maken en alle Nederlanders uit te roeien.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:23 schreef D1 het volgende:
[..]
Ze eisen niets, ze vragen. En er wordt vriendelijk nee gezegd tenzij ze zelf ervoor betalen. Wat is nou het grote probleem?
Ja dat is helemaal waar maar ..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zwembad is ook van hun. Net zo goed dat jij mag vragen of ze een hokje voor vrouwen met rollator willen maken, mogen zij hun gordijnen vragen.
Zo kan het ookquote:De weg naar Agadir en van daar naar het zuiden, woensdag 13 augustus 2003
Linda heeft een memorabele nacht beleefd. Ze heeft de helft doorgebracht boven een door haar gegraven gat in de grond aan de voet van een olijfboom. Ze is aan de rees. Ik was zelf al eerder aan de rees geweest (voor Toubkal), maar dat was minder urgent gelukkig. Vanochtend zijn we bij het kraken van de dag weer gaan rijden in de richting van Agadir, ook wel het Torremolinos van Marokko genaamd. Daar aangekomen hebben we eerst een duik genomen in de lekkere zee. Het was natuurlijk ook erg interessant hoe het er op een Marokkaans strand aan toe gaat (op het deel van het strand waar wij zaten was geen buitenlander te bekennen). Veel vrouwen zwemmen bijvoorbeeld met de kleren aan. Volgens André was dat in Katwijk vijftig jaar geleden ook zo.
Oh ja, KUT... Vergeten...quote:
Zo, en nu sorry zeggen:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:18 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Kijk, jij bent okay, en dat komt alleen maar omdat Ray heeft lopen bluffen over geile foto's die hij niet heeft! Ha!
Foto's![]()
Ik wist het, sorry.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:57 schreef -IksRee- het volgende:
Zo, en nu sorry zeggen:
Wat een geniale vergelijking weer zoals alleen de uber-PCs kunnen maken. Dus jij wilt een schoolzwemles waarin je geleerd wordt te zwemmen met kleren aan voor als je een keer in het water valt vergelijken met dit hele zeikverhaal van een zogenaamd gebod van een verzonnen maandgodje?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Alsof Westerlingen nooit met kleren aan zwemmen...
[afbeelding]
Waarom maak je je eigen zo druk om onzin??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:03 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Wat een geniale vergelijking weer zoals alleen de uber-PCs kunnen maken. Dus jij wilt een schoolzwemles waarin je geleerd wordt te zwemmen met kleren aan voor als je een keer in het water valt vergelijken met dit hele zeikverhaal van een zogenaamd gebod van een verzonnen maandgodje?
Alleen indien ze in verregaande staat van ontbinding zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:01 schreef Ringo het volgende:
-IksRee- rukt op moslimmeisjes
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow, dat doe ik ook weleens. Lucht enorm op.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:04 schreef -IksRee- het volgende:
Alleen indien ze in verregaande staat van ontbinding zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |