Okee... Goed te horen. Was ff bang, zou het goed klote vinde.quote:
En wederom thnx.quote:
Voor jullie info...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:33 schreef Q. het volgende:
Waar is dat topic, NJ? Heb jij vast nog wel ergens.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:39 schreef miss_bleu het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH begin 4kanten ogen te krijgen.
Ow en Ripley! mijn pa belde net mijn rubberenbloemetjesflowerpowerkaplaarzen zijn binnen
Of ook wel genoemd blubberstampers
Bij mij beginnen ze weer ovaal te worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:39 schreef miss_bleu het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH begin 4kanten ogen te krijgen.
Ow en Ripley! mijn pa belde net mijn rubberenbloemetjesflowerpowerkaplaarzen zijn binnen
Of ook wel genoemd blubberstampers
chineesch?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Bij mij beginnen ze weer ovaal te worden.
Zit tussen de Jappen hier.quote:
ach, volgend jaar weer! en ik kijk wat ik kan regelen voor msyteryland!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:09 schreef miss_bleu het volgende:
shit man jer
klinkt goedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:34 schreef Havoc het volgende:
Soft door vaderschap duurt maar 3 maanden hoor, daarna kun je met een gerust hart weer lustig je mening geven.
MysteryLand?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach, volgend jaar weer! en ik kijk wat ik kan regelen voor msyteryland!
wheheh kom ik wel op jouw balkonnetje feestenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:22 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
MysteryLand?
Mennnnn, daar heb ik geen kaarten voor nodig... Dat kan ik gewoon op mijn balkonnetje horen, net als Dance Valley en Awakeningsfestival, als dit open air in Spaarnwoude is.
hallo jij gaat voor nummer 2 toch?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:34 schreef Havoc het volgende:
Soft door vaderschap duurt maar 3 maanden hoor, daarna kun je met een gerust hart weer lustig je mening geven.
Moet je er wel de tijd voor nemen, van jou heb ik alleen maar fotootjes gezien en verhaaltjes aangehoord de laatste 800 keer. Koesiewoesieknoesie.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:34 schreef Havoc het volgende:
Jezus ! En Mina. Misschien moeten we een keer een topic openen 'waar was jij toen je het las ???'.quote:
"Op FOK!"quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:02 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jezus ! En Mina. Misschien moeten we een keer een topic openen 'waar was jij toen je het las ???'.
quote:
ja maar dan zijn meer Q-stalkt-meetjes...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:28 schreef Q. het volgende:
Zo snel mogelijk Jerruh, zo snel mogelijk.
Ik heb trouwens zowel vandaag als gisteren FOK!kers gezien, dus helemaal meetingloos ben ik ook niet.![]()
Dat hebben we ook zo vaak gedaan. Één keer ofzo wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vond bier drinken met jou toch wel het fijnste aan meetings.
behalve dan boven wijn drinken met Bleu en Angel.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat hebben we ook zo vaak gedaan. Één keer ofzo wel.
Het gaat ook zo makkelijk. Dat vergeten dus he.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:39 schreef Q. het volgende:
Ik weet het J, het is [daar] zo tof dat je dit bijna vergeet.
yppy nog geen weeen Jarno?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:38 schreef Jarno het volgende:
Ohja, dit was er ook nog.
Tuurlijk wel! Probeer het maar.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:13 schreef Joene het volgende:
Ja goedemorgen , demmit ik kan in mijn vakantie niet hier en [daar]bijhouden heur.
duuuurt lang!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:04 schreef Jarno het volgende:
Hallo. Geen beebies hier. Of thuis.
kom op YPPY wil je het niet graag vasthouden dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:17 schreef YPPY het volgende:
Het kan nog niet, ik moet nog drie Quests lezen!
Ga geld verdienen voor je boete die je krijgt van breinquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:42 schreef MikeyMo het volgende:
vroegah was ie wel harder bezig op het forum...
Eerlijk gezegd vind ik het wel lekker rustig zo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:21 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
kom op YPPY wil je het niet graag vasthouden dan?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:25 schreef YPPY het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het wel lekker rustig zo.
Och ja... moet kunnen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wheheh kom ik wel op jouw balkonnetje feesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |