Als er ander personeel komt wel, anders niet ben ik bang. Niet dat ik wat tegen het huidige bestuur heb, maar ik denk niet dat het gaat lukken gezien de professionaliteit van een aantal van de huidige medewerkers.quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar Amsterdam om echt uit te gaan, meestal in de melkweg o.i.d.. Hopelijk word Totum nu wat als het een poppodium is en komen er ook goede artiesten i.p.v. enkelt lokale artiesten.
Ja, ze hebben daar soms niet door dat er nog klanten zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:13 schreef Suijk het volgende:
Bediening is daar al heel lang kut, vooral als het terras open is.
Bakboord is echt super. Laatst ook weer zitten eten op een zonnige avond op het terras aan het water. Geweldige ambiance. Lekker eten en allemaal bootjes langs zien varen en dergelijke. Meestal nemen wij de dagmenu of weekmenu, dat is iedere keer weer perfect. Dat wordt namelijk samen gesteld met ingrediėnten die ze vers en van goede kwaliteit hebben kunnen inkopen. Altijd verrassend. Het is een net restaurant, maar je zit er niet oncomfortabel zoals het bij andere eetgelegenheden het geval kan zijn. Het personeel is correct, maar toch casual. Dat maakt het aangenaam. Je bent echter wel ruim ¤60,- p.p kwijt, iets wat voor veel mensen toch een aardige drempelwaarde is merk ik in mijn naaste omgeving.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:33 schreef WRH het volgende:
Doe ik bij Bakboord ook wel eens, geen zin om iets uit te zoeken dus dan gewoon een dagmenu, maar dan beslis je toch nog tenminste zelf
Ik woon praktisch om de hoek, ik moet eigenlijk toch echt gaan dit jaarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:26 schreef WRH het volgende:
Is er niet komende maand ook dat water festival in Haven?
Varen met botters, eettentjes op straat en kunstmarkt?
Voor zover ik weet is het wederom die Barry Bouquet die er wat moois van wilt maken. Dat gaat dus weer mislukken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar Amsterdam om echt uit te gaan, meestal in de melkweg o.i.d.. Hopelijk word Totum nu wat als het een poppodium is en komen er ook goede artiesten i.p.v. enkelt lokale artiesten.
Dat zou wel erg jammer zijn, want Almere staat bij lange na niet op de kaart wat betreft uitgaan.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:28 schreef Subterranean het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het wederom die Barry Bouquet die er wat moois van wilt maken. Dat gaat dus weer mislukken.
En gelukkig ook weer Racoon en Tribute 2 Bob Marley...Ohja en Alderliefste hadden we ook nog niet gehad dit jaarquote:Op zondag 29 juli 2007 23:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat zou wel erg jammer zijn, want Almere staat bij lange na niet op de kaart wat betreft uitgaan.
Alleen dat music & bierfestival komen Krezip en the sheer, dat lijkt me leuk om te bekijken. Maar verder is er niks te doen het hele jaar door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |