abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51810052
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 08:00 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik ga meestal naar Amsterdam om echt uit te gaan, meestal in de melkweg o.i.d.. Hopelijk word Totum nu wat als het een poppodium is en komen er ook goede artiesten i.p.v. enkelt lokale artiesten.
Als er ander personeel komt wel, anders niet ben ik bang. Niet dat ik wat tegen het huidige bestuur heb, maar ik denk niet dat het gaat lukken gezien de professionaliteit van een aantal van de huidige medewerkers.
pi_51855431
Sluit nieuw aan in dit topic, woon sinds 1 jaar in Almere (Hout).
Red Delicious is inderdaad mijn favoriete plek voor eten / drankje.
Verder Bakboord of Kemphaan, maar dat is het qua eten wel.

Volgende week weer 1ste vrijdag van de maand in Delicious = club night.
Iemand vaker geweest?
Was er 1 x eerder tijdens de clubnight, maar dat was in mei, net koninginnedag gehad, dodenherdenking, dus erg rustig.
Wel lekker gegeten evengoed, maar niet heel veel gemerkt van club gebeuren.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  donderdag 26 juli 2007 @ 15:13:41 #278
57434 Marloes
Digital Love
pi_51855721
Bedoel je in Red Delicious? Ik ben wel eens boven geweest dat er een Dj aan het draaien was. Oh ja, en ook wel een keer beneden. Maar heel spectaculair was het niet want er ging niemand dansen ofzo
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  donderdag 26 juli 2007 @ 15:14:11 #279
57434 Marloes
Digital Love
pi_51855747
Owja en ik was er ook toen tijdens de dodenherdenking "+
The more that I appear.
pi_51856453
ah ok
dat was voor mij ook de eerste keer club night, ga het volgende week opnieuw proberen.
Nieuwe kaart trouwens ook inmiddels, ook goed te doen.

Kemphaan vind ik ook echt wel leuk en lekker, nadeel vind ik dat je een menu krijgt en niet kunt kiezen.
Doe ik bij Bakboord ook wel eens, geen zin om iets uit te zoeken dus dan gewoon een dagmenu, maar dan beslis je toch nog tenminste zelf, bij Kemphaan heb je geen keuze; zitten en dit is wat je krijgt, vind ik persoonlijk beetje jammer, anders zou ik er waarschijnlijk wel iets vaker zitten.

vind wel de sfeer prettig in almere, maar dat zal vast afhangen van de buurt / wijk, ik ken ze niet, maar er zullen vast wijken zijn die minder of vervelend zijn of juist heel prettig.
ik kom eigenlijk alleen in mijn eigen buurt en in stad, soms in buiten voor de boodschappen, dus ik weet nog lang niet genoeg van deze stad.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 11:09:03 #281
160569 -lucas-
verzamelt geluiden
pi_51880873
Ben gisteren wezen eten bij Le Baron, mijn vrienidn houdt zo van de salades en ik ben gek op die chololade mousse daar.

Maar is met die nieuwe inrichting van het terras nog meer veranderd? Want het was echt knudde gisteren:
- eten besteld
- na het hoofdvoorgerecht ongeveer 30 a 40 minuten gewacht
- gevraagd hoe lang het nog ging duren
- het was nog niet doorgegeven aan de keuken
- tijd later toch gekregen
- mag er boter bij het brood? tuurlijk
- tijd later gevraagd waar dat bleef, was niet goed doorgegeven
- drinken opgenomen, verkeerde drankje, mee terug
- uiteindelijke laatste drankje nooit gekregen
- stond wel op de bon...

Naja. Hopelijk kwam dat door de drukte.

[ Bericht 0% gewijzigd door -lucas- op 27-07-2007 19:17:13 ]
overnieuw. uitprinten. nachecken.
pi_51880996
Bediening is daar al heel lang kut, vooral als het terras open is.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_51881083
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 11:13 schreef Suijk het volgende:
Bediening is daar al heel lang kut, vooral als het terras open is.
Ja, ze hebben daar soms niet door dat er nog klanten zijn
pi_51881247
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:33 schreef WRH het volgende:
Doe ik bij Bakboord ook wel eens, geen zin om iets uit te zoeken dus dan gewoon een dagmenu, maar dan beslis je toch nog tenminste zelf
Bakboord is echt super. Laatst ook weer zitten eten op een zonnige avond op het terras aan het water. Geweldige ambiance. Lekker eten en allemaal bootjes langs zien varen en dergelijke. Meestal nemen wij de dagmenu of weekmenu, dat is iedere keer weer perfect. Dat wordt namelijk samen gesteld met ingrediėnten die ze vers en van goede kwaliteit hebben kunnen inkopen. Altijd verrassend. Het is een net restaurant, maar je zit er niet oncomfortabel zoals het bij andere eetgelegenheden het geval kan zijn. Het personeel is correct, maar toch casual. Dat maakt het aangenaam. Je bent echter wel ruim ¤60,- p.p kwijt, iets wat voor veel mensen toch een aardige drempelwaarde is merk ik in mijn naaste omgeving.

Tante Truus op de Grote Markt is ook leuk. Je kunt er lekkere broodjes eten tussen de middag, en ook daar hangt een leuke sfeer. De verwachtingen van iedereen liggen wat anders, en daardoor zijn ze heel vergevend naar het personeel wat voor een goed klimaat zorgt. Echter is de verstandelijk gehandicapte bediening wel heel open. Ze laten zich absoluut geen blad voor de mond nemen. Dus als je een gamba op je bord hebt liggen, krijg je iets te horen in de trant van: "Gatver wat een vies beest! Ga je dat eten?" Maar dat heeft ook zo z'n charme. Die mensen voelen zich gewaardeerd omdat ze iets kunnen betekenen, en het is weer wat nieuws voor de klanten. Het eten is prima. Mensen die zeuren over gekwijl in het eten, dat is zo verwerpelijk. Zulke simpele zielen hebben er nog nooit gezeten, dat weet ik zeker.
pi_51884741
Neem zelf ook heel vaak het dagmenu van Bakboord, is echt bijna altijd super.
Liefst dan het chaufeurs wijn arrangement erbij, toch lekker afgestemde wijntjes, ook altijd goed.
Vind veel geld uitgeven aan goed eten niet erg, mits het goed eten is.
(te) veel geld kwijt zijn aan slechte kwaliteit, slecht personeel of gewoon slechte smaak is echt balen.

Tante Truus moet ik nog eens proberen, wordt een beetje tegengehouden door het personeel, omdat ik inderdaad niet goed weet wat te verwachten.
Anno moet ik nog proberen, ziet er wel leuk uit, maar toen ik buiten de kaart bekeek werd ik er niet echt warm van, toch maar een kans geven denk ik.

Baron 1 x geprobeerd, eten was in orde, bediening nauwelijks te vinden, te weinig en wat er rondliep een probleem met het korte termijn geheugen, niets wat je vroeg kwam, begon al met bij het afruimen vragen of het gesmaakt had; euh, nee, zit net, dit is van de vorige klant...

Is er niet komende maand ook dat water festival in Haven?
Varen met botters, eettentjes op straat en kunstmarkt?
  vrijdag 27 juli 2007 @ 14:03:18 #286
57434 Marloes
Digital Love
pi_51885734
Bij Anno is de bediening ook kut :p
Yamas is ook heel leuk! Laatst voor 't eerst gegeten 's middags.
The more that I appear.
pi_51886017
Bij Le Baron begrijpen ze er absoluut niets van inderdaad. Serveersters kijken bewust niet naar de gasten om maar niets te doen te hebben en de bediening verder is een chaos, omdat ze niet met wijken werken. Nu het nieuwe terras er is, is de chaos al stukken minder, maar voorheen kon je bij wijze van spreken makkelijk een half uur op de rekening wachten zeg maar.

Overigens gisteren weer eens bij Red Delicious gegeten, champignonsoepje vooraf, varkenshaas omwikkeld met spek en daaroverheen brie als hoofdgerecht; ideaal. Verder was de bediening weer subliem zoals het hoort.

Waar zit Yamas? Aan het Belfordplein (toch)?

Het Almere Havenfestival is dit jaar op 31 augustus, 1 en 2 september. Ook elk jaar weer erg leuk www.almerehavenfestival.nl

Aanstaande zondag en maandag is overigens op het stadhuisplein en op de grote markt Midzomermarkt "Markt met ruim 120 kramen op het Stadhuisplein en de Grote Markt". http://www.vvvalmere.nl/v_beheer/print.asp?lang=1&type=36&print_type=36&n_code=40897
Heerlijk stukje overlast weer van veel teveel tokkies bij elkaar...

[ Bericht 21% gewijzigd door Misan op 27-07-2007 14:23:21 ]
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:10:05 #288
160569 -lucas-
verzamelt geluiden
pi_51895407
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 13:26 schreef WRH het volgende:

Is er niet komende maand ook dat water festival in Haven?
Varen met botters, eettentjes op straat en kunstmarkt?
Ik woon praktisch om de hoek, ik moet eigenlijk toch echt gaan dit jaar
overnieuw. uitprinten. nachecken.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 01:22:35 #289
77575 NiTiN
Move On Up
pi_51905123
Red Delicious van de week nog gezeten. De bediening is sneller, correcter en toffer dan bij Anno en Le Baron bij elkaar.

Een na laatste drankje toffe whisky, want laatste drankje zou cocktail worden (was besloten ) dus bij bestellen van cocktail doet de barman suggestie 'als jullie van whisky houden, kan je ook een Rusty Nail nemen... staat niet op de kaart overigens... euhm... weet je wat ik maak een beetje kan je proeven, en dan beslissen of je toch die andere wil of deze neemt.'

zo gezegd zo gedaan, proefsample gemaakt, en het was baas dus de rusty nail werd het Erg leuk en netjes zo van de barman. Ik had al goede ervaring met RD. Vaker langsgaan maar.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_51906336
cocktail-aanradertje bij RD: Beach Ice Tea
Mijn record is in een kwartier en de volgende dag is altijd naar
pi_51907663
Durf het bijna niet te zeggen maar ga altijd voor de eigen cocktail, Red Delicious als aperitief, goed te doen, worden meestal 2 aperitiefjes.
Met lekker weer de schaal fingerfood erbij, ook erg goed te doen.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 12:41:50 #292
57434 Marloes
Digital Love
pi_51910766
Op de vorige kaart was de Red Rose echt super lekker, maar die hebben ze nu niet meer geloof ik
The more that I appear.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 12:49:53 #293
168255 J.Herrer
pi_51910923
Gewoon naar de La place op het dak van de Citadel
Heb je ook nog een mooi uitzicht
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_51937681
Nog niet geweest.
Wel ok voor een broodje denk ik, maar niet echt geschikt voor 's-avonds volgens mij.
pi_51937711
Red Rose klinkt trouwens wel lekker (zit meteen met Rose Red in mijn gedachten).
Wat zat er (ongeveer) in?
Vraag ik het gewoon een keertje, denk niet dat ze het echt erg vinden om gewoon wat te maken dat niet op de kaart staat.
En ben er toch vrijdag, hernieuwde poging clubnight.
pi_51941768
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 08:00 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik ga meestal naar Amsterdam om echt uit te gaan, meestal in de melkweg o.i.d.. Hopelijk word Totum nu wat als het een poppodium is en komen er ook goede artiesten i.p.v. enkelt lokale artiesten.
Voor zover ik weet is het wederom die Barry Bouquet die er wat moois van wilt maken. Dat gaat dus weer mislukken.
  zondag 29 juli 2007 @ 23:17:26 #297
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_51946857
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:28 schreef Subterranean het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is het wederom die Barry Bouquet die er wat moois van wilt maken. Dat gaat dus weer mislukken.
Dat zou wel erg jammer zijn, want Almere staat bij lange na niet op de kaart wat betreft uitgaan.
Alleen dat music & bierfestival komen Krezip en the sheer, dat lijkt me leuk om te bekijken. Maar verder is er niks te doen het hele jaar door.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  † In Memoriam † maandag 30 juli 2007 @ 00:45:53 #299
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_51949125
Dat bloemenwinkeltje op de Diagonaal is leuk . En goedkoop!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_51955676
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:17 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dat zou wel erg jammer zijn, want Almere staat bij lange na niet op de kaart wat betreft uitgaan.
Alleen dat music & bierfestival komen Krezip en the sheer, dat lijkt me leuk om te bekijken. Maar verder is er niks te doen het hele jaar door.
En gelukkig ook weer Racoon en Tribute 2 Bob Marley...Ohja en Alderliefste hadden we ook nog niet gehad dit jaar .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')