In de Citadel is (weggestopt) een koffie/theewinkeltje, er zat eerst meer maar dat is alweer weg...quote:Op maandag 2 juli 2007 17:30 schreef J.Herrer het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat het een mode-stad begint te worden
Veelal kleding- en schoenenzaken. Niet dat ik er iets op tegen heb, maar een gevarieerder winkelaanbod zou toch wel beter zijn. Ook in de plaats van de "oudere" winkel die naar het nieuwe centrum verhuizen, komen eigenlijk alleen maar kledingzaken.
En ook vooral de landelijke winkelketensWanneer komen ze eens met speciale winkeltjes? Juist die zaakjes die je niet in elke stad terug vindt, maakt een centrum iets bijzonderder
![]()
Ze hebben trouwens tegenover de kerk (in de straat bij de bart smit) een nieuwe kledingzaak met Amerikaanse hiphop-style kleding. Die vind je verder alleen in Eindhoven.
Dat zijn de winkeltjes die Almere hard nodig heeft
En Tim Burtonpoppetjes...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:45 schreef J.Herrer het volgende:
Daar in de buurt heb je trouwens ook zo'n stripwinkel, op de hoek. Ook wel een leuke toko.
Ze verkopen er soms wel gave posters![]()
Ik kom er net vandaanquote:Op maandag 9 juli 2007 17:41 schreef J.Herrer het volgende:
Stationsplein had vroeger kleine fonteintjes, daar kon je best in staan.
Is nu helemaal verbouwd, maar volgens mij kan er water uit die gleuven spuiten.
Ik weet dat er ook 1 in Almere haven zit, naast die gracht en daar kan je echt doorheen lopen ja
waar in Almere Haven zit dat precies dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 17:41 schreef J.Herrer het volgende:
Ik weet dat er ook 1 in Almere haven zit, naast die gracht en daar kan je echt doorheen lopen ja
Als je de Marktstraat uitloopt, de Markt op. Bij dit Dolfijn kunstwerk cq. gedenkteken. Op de hoek heb je een opticien 'Het Huis', en daar pal voor de deur heb je roosters in de grond waar variërend stralen water uit spuiten.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:19 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
waar in Almere Haven zit dat precies dan?
die laatste ìs het weerwater of niet?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:34 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Als je de Marktstraat uitloopt, de Markt op. Bij dit Dolfijn kunstwerk cq. gedenkteken. Op de hoek heb je een opticien 'Het Huis', en daar pal voor de deur heb je roosters in de grond waar variërend stralen water uit spuiten.
Je hebt ook nog een hele grote bij het Weerwater, achter het Flevo Ziekenhuis. Alleen dan moet je wel je zwembroek meenemen.
Zou je wel denken inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:41 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
die laatste ìs het weerwater of niet?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:34 schreef j0rrit het volgende:
Je hebt ook nog een hele grote bij het Weerwater, achter het Flevo Ziekenhuis.
Klopt. Er spuit inderdaad water uit.... nouja... zo af en toe dan...quote:Op maandag 9 juli 2007 17:41 schreef J.Herrer het volgende:
"Oe! Wat een stress! Niet meer te hardennnnn! Ligt er alweer een straat open!"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef Misanthropist het volgende:
Ach, Almere is een prima stadje.
Echter vind het ik het uitgaan bijzonder kut. Anno is leuk op z'n tijd, maar over het algemeen is het elke keer hetzelfde liedje. Mambo is voor negers en kutpubers. In Le Baron hebben ze geen idee dat er überhaupt gasten in hun zaak is. Cheers, Bordeaux, etc is ook een beetje voor te jong grut, net als Nox overigens. Waar ik me eigenlijk altijd wel vermaak is Red Delicious, maar in een Chipriani bijvoorbeeld niet.
Ik woon nu vier jaar in het centrum van Almere en ik heb deze vier jaar niets anders gezien dan dat er wel weer een straat open lag of dat er bouwverkeer langs. Levert in mijn optiek veel teveel stress op en dat is idd irritant.
Feit blijft dat ik me prima vermaak bij de studentenvereniging en dat ik zeer efficiënt woon (eigenlijk alles wat ik nodig heb is op loopafstand).
een gevoel Neeke, een gevoel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:44 schreef niekth het volgende:
[..]
"Oe! Wat een stress! Niet meer te hardennnnn! Ligt er alweer een straat open!"
'De Jongens' dat zijn twee kennissen van me, het is zo dat ze nu als het ware onderdeel zijn van Entree Brasserien, het heet nu 'De Jongens'.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:44 schreef Marloes het volgende:
Waarom heet dat grandcafe nu ineens ''Entree'' ipv ''De jongens van Almere''
Ik ga meestal naar Amsterdam om echt uit te gaan, meestal in de melkweg o.i.d.. Hopelijk word Totum nu wat als het een poppodium is en komen er ook goede artiesten i.p.v. enkelt lokale artiesten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef Misanthropist het volgende:
Ach, Almere is een prima stadje.
Echter vind het ik het uitgaan bijzonder kut. Anno is leuk op z'n tijd, maar over het algemeen is het elke keer hetzelfde liedje. Mambo is voor negers en kutpubers. In Le Baron hebben ze geen idee dat er überhaupt gasten in hun zaak is. Cheers, Bordeaux, etc is ook een beetje voor te jong grut, net als Nox overigens. Waar ik me eigenlijk altijd wel vermaak is Red Delicious, maar in een Chipriani bijvoorbeeld niet.
Ik woon nu vier jaar in het centrum van Almere en ik heb deze vier jaar niets anders gezien dan dat er wel weer een straat open lag of dat er bouwverkeer langs. Levert in mijn optiek veel teveel stress op en dat is idd irritant.
Feit blijft dat ik me prima vermaak bij de studentenvereniging en dat ik zeer efficiënt woon (eigenlijk alles wat ik nodig heb is op loopafstand).
rechtsonder dat plakaat met entree staat nog steeds "De jongens van Almere"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:44 schreef Marloes het volgende:
Waarom heet dat grandcafe nu ineens ''Entree'' ipv ''De jongens van Almere''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |