Vooruit, maar 1x een onnodige kick.. en je weet het he?quote:
Donequote:Op maandag 13 november 2006 22:51 schreef GalaxyMan het volgende:
[TK] Acorp Activa II Micro Media PC Barebone [TK]
mag dicht is verkocht sinds vandaag
Je bent een schat!quote:Op maandag 13 november 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vooruit, maar 1x een onnodige kick.. en je weet het he?
15 minuten nadat Dizer heeft gepost dat het topic weer open is zelf ook gaan posten dat het topic weer open is, valt daar dus ook onder.quote:Op maandag 13 november 2006 22:57 schreef koen_pijl het volgende:
Je bent een schat!![]()
![]()
Ik zal het nooit meer doen!
Issie alweer dicht nu?quote:Op maandag 13 november 2006 23:38 schreef FredvZ het volgende:
[..]
15 minuten nadat Dizer heeft gepost dat het topic weer open is zelf ook gaan posten dat het topic weer open is, valt daar dus ook onder.
Ik wilde het doen, maar Fredvz was me voor met nog een vriendelijke waarschuwing. Oei die boftequote:
En dan te bedenken dat-ie eigenlijk al het geluk had dat-ie 40 minuten eerder al open ging...quote:Op maandag 13 november 2006 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Ik wilde het doen, maar Fredvz was me voor met nog een vriendelijke waarschuwing. Oei die bofte![]()
Jij en Fred dan toch zeker, want ik heb er nix van gemerktquote:
Tssk... jij wou alleen maar kijken, kan ik er wat aan doenquote:Op maandag 13 november 2006 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij en Fred dan toch zeker, want ik heb er nix van gemerkt
quote:Op maandag 13 november 2006 23:57 schreef Dizer het volgende:
Tssk... jij wou alleen maar kijken, kan ik er wat aan doen
Haha dat bedoelde ik echt niet, en wil er nieteens aan denken. Da's nix voor mij en ik weet 't ook.quote:
Mijn reputatie... Wat doe je?quote:Op maandag 13 november 2006 23:56 schreef ElisaB het volgende:
Jij en Fred dan toch zeker, want ik heb er nix van gemerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |