Komt eraanquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:01 schreef DikkeDiarree het volgende:
Dizer, wil je nog even reageren op mijn mail.
Over dit topic: [TK] 2 DVD Boxen: Sopranos Seizoen 1-4, Oliver Stone Box
Verkoper vroeg om een slotje, vandaarom dusquote:Op woensdag 27 september 2006 13:50 schreef PLAE@ het volgende:
WTF gooi je nou dat harddisk topic dicht elisab. Ik heb wel betaald maar nog niks ontvangen.
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:54 schreef PLAE@ het volgende:
Ja doe maar weer open dan![]()
voorlopig heeft hij alleen nog maar geld gekregen en niks verkocht.
Echt waarquote:Op woensdag 27 september 2006 13:58 schreef PLAE@ het volgende:
jij bent een schat en ik ben een eikel.
donequote:Op woensdag 27 september 2006 14:01 schreef ElisaB het volgende:
moeten we hem misschien eens even mailen
Mwah, zou oneerlijk zijn voor de mensen die al weken iets proberen te verkopen...quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:33 schreef outcast_within het volgende:
Ik had al een paar keer een idee geopperd m.b.t. het sorteren van topic op aanmaak.
1. sommige zagen het nut er niet van in.
nut was dat je dus niet de hele tijd dezelfde topics ziet waar je toch al geen interesse hebt en zo het struinen door VenA vergemakkelijkt
2. het was te moeilijk om te implementeren.
maar ik zie nu dus dit nieuwe topic linkje
http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics
zou dit een toffe request zijn om specifiek voor VenA te tweaken?
Ja hoiquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:42 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik ben het met Dizer eens, dan krijg je een marktplaats idee waarbij alleen de bovenste advertenties bekeken worden. Daarnaast zorgt het ordenen op de laatste post ervoor dat artikelen waar veel vraag naar is automatisch meer gelezen worden.
Het zou opzich wel leuk zijn als het trouwens via een klik op startdatum tijdelijk op een andere volgorde kan komen te staan, maar niet standaard.
Dan is het maar goed dat ik het idee ook alleen bedoelde als aanvullig op.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:57 schreef FredvZ het volgende:
Centrale verkoop topcis worden bij het sorteren op aanmaakdatum na een paar dagen zo ver omlaag dat je ze niet meer terug kan vinden.
ik heb mail gehad van p-azz. Het zou nu goed moeten komen. . .quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:53 schreef FredvZ het volgende:
Binnen, zodra P-azz weer terug is ga ik er gelijk achteraan.
Als een product ondanks afspraak niet aankomt heb je daar toch het topic met ervaringen en dit topic voor?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:23 schreef Zweefvliegje het volgende:
Is het niet handig om topics pas te sluiten op het moment dat de personen in kwesie hun product binnen hebben? Ik heb vaak gezien dat een topic al eerder wordt gesloten.
Jawel, maar kijk, degene om wie het dan zou gaan heeft dan in iedergeval het [tk]topic in zijn actieve topics, en van het feedback topic of ervaringen topic hoeft dat niet zo te zijn..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:32 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als een product ondanks afspraak niet aankomt heb je daar toch het topic met ervaringen en dit topic voor?
De user die heeft gekocht en iets niet heeft ontvangen kan ons bijroepen en dan kan het desbetreffende topic alsnog geopend worden. Maar meestal verlopen zulke acties via de mail. Niet heel FOK hoeft mee te lezen waarom en hoe en wat...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:34 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Jawel, maar kijk, degene om wie het dan zou gaan heeft dan in iedergeval het [tk]topic in zijn actieve topics, en van het feedback topic of ervaringen topic hoeft dat niet zo te zijn..
Ik snap wel dat ie een beetje baalt, maar zo ik het schrijf is het gegaan. Niet meer en niet minderquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:58 schreef deedeetee het volgende:
goed zo ElisaB, je niet laten koeieneren hoor![]()
Als ik even zoek in de V&A FAQ zie ik er niks over?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:50 schreef ElisaB het volgende:
Het aanbieden van alcohol is niet toegestaan op FOK!
Verkoop van alcohol is voorbehouden aan hen met ontheffing; gewoon Nederlandse wet dusquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:55 schreef Sebasser het volgende:
Als ik even zoek in de V&A FAQ zie ik er niks over?
Waarom zou je geen alcohol mogen verkopen op Fok eigelijk?
oh zo, ok.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verkoop van alcohol is voorbehouden aan hen met ontheffing; gewoon Nederlandse wet dus
Bovendien komt het uit een bedrijfsboedel en is dus geen partikuliere verkoop, maar dat terzijde
Particulier een fles drank doorverkopen is verder toch niet strafbaar? Stel dat ik mijn kerstpakket wil doorverkopen met een fles wijn erin wat dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verkoop van alcohol is voorbehouden aan hen met ontheffing; gewoon Nederlandse wet dus
Bovendien komt het uit een bedrijfsboedel en is dus geen partikuliere verkoop, maar dat terzijde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |