Zijn goede boeken hoor!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:55 schreef Asmodian het volgende:
Al is Where's Waldo natuurlijk niet echt Algemene Kennis
Geen idee. Iemand met een structureel gebrek aan inspiratie vrees ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:53 schreef Asmodian het volgende:
Wie heeft het gekofferd trouwens?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:55 schreef MaJo het volgende:
hoe kun je dan aangeven waar je hem ziet?
Je zit momenteel op een forum. Dat werkt met getypte tekst. Deze tekst kun je typen op je toetsenbord en daarna naar het forum toezenden zodat anderen je tekst kunnen lezen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:55 schreef MaJo het volgende:
hoe kun je dan aangeven waar je hem ziet?
Beetje lastig als het een where's waldo is met honderden figuurtjesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je zit momenteel op een forum. Dat werkt met getypte tekst. Deze tekst kun je typen op je toetsenbord en daarna naar het forum toezenden zodat anderen je tekst kunnen lezen.
duidelijk?
Is makkie, ik punt pakkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beetje lastig als het een where's waldo is met honderden figuurtjes![]()
Ahmed doet mij niksquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Schaap zwijgen doen, anders Daf grote boze Ahmed sturen
Snel en goed!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:59 schreef Supersheep het volgende:
blauwe botsauto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |