Yay!quote:
Ik ben een journalist, Supersheep, en daarnaast Midden-Oosten expert. Elk jaar is er gezeik als Osama weer jarig isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:05 schreef Supersheep het volgende:
Hoe weet je dat trwns Asmo? ben benieuwd
Zowel het uitroeien als het voortplanten zit dus gewoon in de genenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:05 schreef geenaam het volgende:
Osama is het 17e kind van de 54 (of 52, dat is niet helemaal duidelijk) kinderen die Mohammed bin Laden bij tien vrouwen kreeg.![]()
ah, waar schrijf je voor?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik ben een journalist, Supersheep, en daarnaast Midden-Oosten expert. Elk jaar is er gezeik als Osama weer jarig is
Waldo komt uit 1940, toen hij met pensioen ging zochten ze toch iemand die hem op kon volgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik dacht dat die vent al minstens 70 was... Maar het zal z'n baard zijn die 'm zo oud maakt.
klopt eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:07 schreef MaJo het volgende:
Eigenlijk moet de vraag zijn: hoe oud is Osama als hij nog leeft
Momenteel schrijf ik nog voor de kwaliteitskrant van Israelquote:
Engels of Hebreeuws?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Momenteel schrijf ik nog voor de kwaliteitskrant van Israel![]()
Correct!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:08 schreef MaJo het volgende:
Den Haag?
Allebei!quote:
En je woont in Nederland???quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Momenteel schrijf ik nog voor de kwaliteitskrant van Israel![]()
Die stadsrechten zijn in 1809 nog eens extra bevestigd als ik me niet vergis maar in 1843 ofso bij de invoering dan de huidige grondwet weer afgepakt hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:10 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Correct!
Den Haag kreeg pas in 1806 stadsrechten en dat mag, als het aan mij ligt, teruggedraaid worden... Ik heb in een grijs verleden ooit in de AKQ een vraag gesteld over waarom de Tweede Kamer in Den Haag zetelt en de vorst(in) en waarom Amsterdam toch de hoofdstad is. Volgens mij is het te boek gegaan als een van de moeilijkste vragen ooit in deze reeks
MaJo +1
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:14 schreef Supersheep het volgende:
Elsevier?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:11 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
En je woont in Nederland???
Nooit van buitenlandse correspondenten gehoord?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
K, en dat doe je vanuit Utrecht?
Zeg t maar als ik te veel vraag hoor
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is hem
![]()
SuperSheep + 1
Even kijken of ik de volgende weet en anders ga ik![]()
ik ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is hem
![]()
SuperSheep + 1
Even kijken of ik de volgende weet en anders ga ik![]()
Same here..quote:
Waarom dat?quote:
Toch niet serieus hoop ik?quote:
Nee, dat werd in eerste instantie gedacht maar McCartney heeft later anders aangegeven.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:17 schreef MaJo het volgende:
Aangezien het een nummer van Paul is (dacht ik) om Linda Easton in zijn leven te krijgen?
Ik ken het nummer helaas niet zo goedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:17 schreef Supersheep het volgende:
Aan wie of wat was het Beatles nummer "Got to Get You Into My Life" gericht?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:20 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, completely off-topic: The Kooks zijn best aardig om naar te luisteren
ook nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:20 schreef MaJo het volgende:
Of is het om God in zijn leven te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |