Hier weer verderquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Welkom bij RJP voor Dummies
[afbeelding]
Opzet:
"RJP voor Dummies" is een spin off van Raad-je-Plaatje (RJP), het succesnummer van C&H HOC. Ooit begonnen door Seborik, toen Yvonne hier de scepter zwaaide.
"RJP voor Dummies" is een poging om die oorspronkelijke bedoeling van het spelletje weer in ere te herstellen, zonder verder afbreuk te doen aan Raad-je-Plaatje. Een vergeefse poging is het zeker niet gebleken, gezien de grote populariteit van RJP voor Dummies.
Al spoedig gooide RJPvdD hogere ogen dan het origineel (RJP) op het wat reacties betreft tot dan toe kwakkelende C&H HOC forum.
Wat we doen is dus een plaatje zetten, vragen stellen en dan zonder gebruik te maken van mighty Google de naam van het personage raden. De echte diehards in deze tak van sport kunnen dan mee blijven doen met Raad-je-Plaatje en het lekker knus houden. De dommere mensen, onder wie ik mezelf eigenlijk niet reken (maar enfin), kunnen dan hier terecht in "RJP voor Dummies".
Tussen plaatjes door kan je het feuilleton 'Avonturen in de Fok!straat' lezen.
enjoy
1e amendement: onraadbaar gebleken plaatjes kunnen, desgewenst, te vondeling worden gelegd bij onze goede overburen van RJP
een link naar deze openingspost
RJPvD nu ook op de Fok! Wiki!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:43 schreef Z het volgende:
Gaan jullie nog naat Lowlands Diaan?
Leuk.... meetenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:50 schreef Z het volgende:
Jazeker, we gaan weer heen en weer rijden. Gingen jullie ook niet naar Radiohead?
Ow dat is Wolfmother of niet? Hij heeft me daar inderdaad wat van laten horen en onze mp3-cd in de auto begint altijd met een lied van ze. Ik ben nooit zo goed in het onthouden van bandnamen.... Peaceman is er enthousiast over, ik wat minder....maar misschien kunnen ze me live nog verrassen en van mening doen veranderen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:58 schreef Z het volgende:
Nee geen Radiohead voor mij, ik ben wel benieuwd wat je van het Radiohead voorprogramma vind, heeft Peaceman je daar al iets van laten horen?
Iedereen gaat naar Lowlands en ik zit hier mooi thuis in de regen met niemand op RJPVD….quote:
Waarom ga je niet naar Lowlands dan? tja nu uitverkocht.... maar er zal vast wel iemand zijn hier hoor, het is dan weekend. Ik zal aan je denken als dat een troost mag zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:23 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Iedereen gaat naar Lowlands en ik zit hier mooi thuis in de regen met niemand op RJPVD….
En ik heb gewoon een Oud Hollandsche Pestbui.
Deerhoof staat in het voorprogramma, gek bandje, ik vind het erg leuk.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is Wolfmother of niet? Hij heeft me daar inderdaad wat van laten horen en onze mp3-cd in de auto begint altijd met een lied van ze. Ik ben nooit zo goed in het onthouden van bandnamen.... Peaceman is er enthousiast over, ik wat minder....maar misschien kunnen ze me live nog verrassen en van mening doen veranderen.
Welke bands wil je op Lowlands zien?
Ow Deerhoof..... ow ja... hoe kom ik bij Wolfmother? Die staat dan zeker in het voorprogramma bij Pearl Jam....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:26 schreef Z het volgende:
[..]
Deerhoof staat in het voorprogramma, gek bandje, ik vind het erg leuk.
Op LL wil ik iig, DJ Shadow, the Knife, Iggy, Mocky, Broken Social Scene, Belle & Sebastian, Kelley Polar, Johan, !!! en Hot Chip zien. Of dat ook schematechnisch gaat lukken moet ik nog even bekijken
Een beetje regen is niet erg..... maar geen hoosbuien aub.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:29 schreef Bimmel het volgende:
ik hoop gewoon dat het regent![]()
Nee, hoor. Heel veel plezier en ik hoor de verhalen later wel
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Deerhoof..... ow ja... hoe kom ik bij Wolfmother? Die staat dan zeker in het voorprogramma bij Pearl Jam....
Hee Brotherquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad, en daar ben ik erg blij om, kan ik op lowlands tenminste mew zien.
Dan mag ik wel opschieten met opruimenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee Brother![]()
ik ben vandaag om 16:00 uur vrij ipv 17:00 uur.... ik denk dat Peaceman me om 16:00 uur komt ophalen, maar dat weet ik nog niet zeker... ik heb nog geen reactie van hem gehad. Slaapt zeker nog
.
Enne op welk nummer woon je?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan mag ik wel opschieten met opruimen![]()
Ow dan heb ik er overheen gelezen in mn vermoeidheid...quote:Hmm, ik heb het nummer volgens mij in beide mailtjes staan die ik gister verstuurd heb. Maar voor de volledigheid (iets met 3x en scheepsrecht) ik woon op nummer 17-25
Als ik die foto zo ziequote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:45 schreef Diaan73 het volgende:
Belle & Sebastian
Ik zag onlangs The Magic Numbers op de buis, ook zo'n fijn stel. Daar werd ik helemaal vrolijk vanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:29 schreef Z het volgende:
[..]
Mooie verzameling nerds is het niet? Ze maken wel prachtige liedjes.
Daar word je ook vrolijk van hoor, we hebben ze in februari in Tivoli gezien... en dit weekend staan ze weer op ons lijstje.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag onlangs The Magic Numbers op de buis, ook zo'n fijn stel. Daar werd ik helemaal vrolijk van![]()
Misschien zagen ze er toen wel normaal uit....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vroeger veel gepest zijn op school.
Actricequote:
Wat is in godesnaam AKQ? Pyl vindt het hier niet leuk meer? Het is wel rustig hier....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ActriceMet het schaakspel hoop ik pyl weer deze kant op te krijgen maar ik geloof dat hij geïnteresseerder is in dames met duct-tape in AKQ.
Algemene Kennis Quiz in MEN, het duct-tape-topic is net gesloten.quote:
Ik zie 'm hier zelden meer.quote:Pyl vindt het hier niet leuk meer?
Druk, druk, druk met het werkquote:Het is wel rustig hier....
Yep, hier in de rol van Ivana Humpalot.quote:Maar okay, Amerikaanse actrice?
Ow okay.... tja daar doe ik nooit aan mee.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Algemene Kennis Quiz in MEN, het duct-tape-topic is net gesloten.
[..]
Vandeweek was hij er nog geloof ik...quote:Ik zie 'm hier zelden meer.
[..]
Ik had vakantie en druk met zylomgamesquote:Druk, druk, druk met het werk
[..]
Hmm ik moet denken aan Kirsty Allen, maar dat is ze niet.....quote:Yep, hier in de rol van Ivana Humpalot.
Ik heb daar al 3 punten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay.... tja daar doe ik nooit aan mee.
Zylomgamesquote:Ik had vakantie en druk met zylomgamesen Twan. Nu weer werken. Twan is 3 weken naar zn vader...
![]()
De voornaam klopt bijna.quote:[..]
Hmm ik moet denken aan Kirsty Allen, maar dat is ze niet.....
Feli enz.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb daar al 3 punten.
[..]
Ja zijn allemaal nogal verslavendmakende hele leuke spelletjes op de pc. Kan via @home en we hebben ze nu ook geïnstalleerd op de pc en laptop.quote:Zylomgames
[..]
Hmmm hmmmm hmmmm waarom heb ik het gevoel dat ik het zou moeten weten...quote:De voornaam klopt bijna.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:02 schreef Z het volgende:
Is zij ook van Third Rock From The Sun?
Ik was inderdaad aan het opruimen, is nu grotendeels gebeurt, nog even de stofzuiger erbij pakken en dan kan ik boodschappen gaan doen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien zagen ze er toen wel normaal uit....![]()
Waar is Brother nou... zeker aan het opruimen...
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik was inderdaad aan het opruimen, is nu grotendeels gebeurt, nog even de stofzuiger erbij pakken en dan kan ik boodschappen gaan doen.
Belle & Sebastian was trouwens goed.
Kristen Johnston.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:06 schreef Z het volgende:
Verder dan de naam van die show kom ik niet ...
Tof. Ik had er maandag nog aan gedacht om het te doen, maar door de drukte op het werk ben ik het helemaal vergeten, eigenlijk heb ik er geen eens tijd voor gehad.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Tot vanavond... Peaceman komt me om 16:00 uur ophalen. Ow ja, ik heb blokkenschema voor je geprint.![]()
Neuh, maar 3rd Rock from the Sun is wel een hele leuke flauwekulseriequote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Is dat erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |