Mn leven.. wat doe je..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:36 schreef fvivif het volgende:
[..]
Zulke dingen zou ik nooit durfen posten!!
[afbeelding]
![]()
Deze man weet waar hij het over hedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:37 schreef Gallacher het volgende:
BIERRRR
Nog eentje voor jou dan!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:37 schreef Gallacher het volgende:
BIERRRR
Wil je voor mij even Grolsch posten dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:37 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Nog eentje voor jou dan!
[afbeelding]
geloof er niks van. Als jij mijn kind was had je allang al een computerban gekregen en was daar geen topic voor nodig geweest.quote:
Hed jij geen smaak mênquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:38 schreef Pindax0r het volgende:
[afbeelding]
daar zat eerst een lul omg![]()
Je mag kiezenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:38 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Wil je voor mij even Grolsch posten dan?![]()
Als most_wanted mijn kind was had zijn lijk inmiddels met een blok beton aan z'n been in t kanaal gelegen ...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:38 schreef PsyCha het volgende:
[..]
geloof er niks van. Als jij mijn kind was had je allang al een computerban gekregen en was daar geen topic voor nodig geweest.
Ik wil best je kind worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:38 schreef PsyCha het volgende:
[..]
geloof er niks van. Als jij mijn kind was had je allang al een computerban gekregen en was daar geen topic voor nodig geweest.
DANKJEquote:
Je vraagt erom...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:38 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Wil je voor mij even Grolsch posten dan?![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:40 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik wil best je kind worden.
lekker kinderbijslag innenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:40 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik wil best je kind worden.
Deel je niet eens evenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:40 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
DANKJE! Je bent tof
.. ik neem ze allemaal.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:41 schreef most_wanted het volgende:
Tering tyf op met die plaatjes stelletje droogkloten.
noooooooooooooooooo mn hart wat doe jequote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:38 schreef Pindax0r het volgende:
[afbeelding]
daar zat eerst een lul omg![]()
Ik zit hier serieus te huilen mên..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:40 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Je vraagt erom...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:42 schreef most_wanted het volgende:
[..]
dude tyf op, we vinden je toch niet aardig.
jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
noooooooooooooooooo mn hart wat doe jeheeft dit in de playboy gestaan
?
Shocking dit hoor je in linkjes te geven jaquote:
Correctie, we vinden hem aardig, we vinden jou niet aardig!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:42 schreef most_wanted het volgende:
[..]
je wilt meer he?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:42 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Niemand (normaal) vind je grappig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:43 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Correctie, we vinden hem aardig, we vinden jou niet aardig!
LATEN WE M_W DOOR EEN BUSHOKJE TYFEN!!![]()
Wat hij zegt//quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:43 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Gebeurd!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:43 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Alleen wij hebben niveau, jeweetsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zijn hier zo weinig fokkers we praten met z'n 3en ofzo
Serieus.. jij moet hier je beroep van makenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:46 schreef Pindax0r het volgende:
[afbeelding]
for all you HaT3rZz out there
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |