quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:33 schreef Hapertje het volgende:
Ik vind het schokkend! Je bent nog duurder dan de Makro... en dan zijn deze DVD's al gebruikt!
30 excl verzenden hebben we een deal.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:14 schreef DarkMavis het volgende:
[..]
Ik wilde graag een bod van 25 euro uitbrengen op Battleground Vietnam enkel
Nope sorry, voor die prijs heb ik hem nieuw bij Proxis. Maar toch bedanktquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
30 excl verzenden hebben we een deal.
Vooruit, 25 excl verzenden. Laatste poging.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:14 schreef DarkMavis het volgende:
[..]
Nope sorry, voor die prijs heb ik hem nieuw bij Proxis. Maar toch bedankt
Al verstuurd? Zin om die box te gaan bekijkenquote:
Zaterdag alquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:37 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Al verstuurd? Zin om die box te gaan bekijken
Ik heb geen mail gehad...quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:27 schreef DJJoris het volgende:
ik stuur vanavond nog een mail voor de dvd's.
die lag een tijdje terug voor 10 euro bij de media markt (nog steeds stom dat ik hem toen niet kocht)quote:- Scream Trilogy Box (3x keepcase met slipcover) (BOX) 10 euro
is eerder al 8,50 voor geboden en deed ie 't niet voorquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:46 schreef Bond het volgende:
bied er 7,5 incl voor. (als ze niet beschadigd zijn enzo) is dat een goede prijs? Laat maar weten wat je ervan vind.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:46 schreef Bond het volgende:
[..]
die lag een tijdje terug voor 10 euro bij de media markt (nog steeds stom dat ik hem toen niet kocht)
bied er 7,5 incl voor. (als ze niet beschadigd zijn enzo) is dat een goede prijs? Laat maar weten wat je ervan vind.
Kijk, mijn vrouw die mij onderteuntquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
is eerder al 8,50 voor geboden en deed ie 't niet voor
Lekker, en ik was net een mail aan het tikken voor jequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:47 schreef DJJoris het volgende:
ik trek mijn bod terug, heb net die drie films als ex-rentals gekocht. Sorry.
volgens mij zouden we haar geen Floortje meer noemen ivm die krijsbak uit Idolsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:19 schreef Dizer het volgende:
Kijk, mijn vrouw die mij onderteunt![]()
Schat, haal jij Floortje even op, ze is bij Inge aan het spelen![]()
Overmorgen... morgen ga ik naar postkantoor... Mams kon niet vandaagquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij zouden we haar geen Floortje meer noemen ivm die krijsbak uit Idols
maar eh even wat anders: moet ik morgen mijn brievenbus bewaken??
dus toch weer naar m'n werkadres!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:23 schreef Dizer het volgende:
Overmorgen... morgen ga ik naar postkantoor... Mams kon niet vandaag
Ook niet in een trio samen met Bette?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:26 schreef Svensational het volgende:
Ik heb geen interesse Dizer, dankjewel.
Dus ik stuur het naar je werkadresquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja daar heb ík dus weer geen interesse in
[..]
dus.....
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vooruit, 25 excl verzenden. Laatste poging.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:51 schreef babette21 het volgende:
cool, geef ik dat morgen even door aan de post-in-ontvangst-nemer
als je nu weer "nee" had gezegd wilde ik over je gaan klagen in 't ervaringentopic![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:10 schreef babette21 het volgende:
pakket is binnen, ziet er helemaal goed uit!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |