Ontvangen en verzonden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:25 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ik heb een ietwat ruim begrip van onderweg gehanteerd. Mail verzonden als het goed is.
Wow.. goede deal... ik mail je evenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:29 schreef LordLynx het volgende:
Ik heb wel interesse in Underworld en Aviator steelbooks, waarschijnlijk heb ik de 3 Bonds die jij wilt nog wel liggen die ik er eventueel wel voor wil ruilen. Mail me anders even.
Geld overgemaakt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ontvangen en verzonden.
Nu ga ik maar slapen
Nee sorry.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:38 schreef Retarded het volgende:
Was titanic nog aanwezig?
Okquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:10 schreef Smots het volgende:
Ik mail/bel vandaag ff om later op de dag af te spreken, OK?
en als je er nóg zo één hebt, bied ik hetzelfde!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:13 schreef Dizer het volgende:
Als het echt deze is en er nog mooi uitziet en uiteraard de Nederlandse versie...
[afbeelding]
100 euro of zo?
ontvangenquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:46 schreef mschol het volgende:
vandaag indiana jones op amsterdam centraal in ontvangst mogen nementoppie
Nee johquote:
Nee sorry, deze edities vind je niet meer zo snel, voor zo een prijs gaan ze niet weg. Helaas.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:29 schreef Twanstra het volgende:
resident evil, allebei 15 excl?
Maakt niet uit, wie niet waagt wie niet wint:Pquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee sorry, deze edities vind je niet meer zo snel, voor zo een prijs gaan ze niet weg. Helaas.
Okquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:14 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Maakt niet uit, wie niet waagt wie niet wint:P
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:57 schreef Senang het volgende:
Paradise Now
Crouching Tiger Hidden Dragon
15 incl verzendkosten.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:29 schreef LordLynx het volgende:
Ik heb wel interesse in Underworld en Aviator steelbooks, waarschijnlijk heb ik de 3 Bonds die jij wilt nog wel liggen die ik er eventueel wel voor wil ruilen. Mail me anders even.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wow.. goede deal... ik mail je even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |