Nouja, Nijmegen is om de hoek, dat scheelt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:05 schreef MrDrako het volgende:
Je kunt het altijd proberen, ik heb er vaak zat meisjes die nog ECHT geen 20 zijn binnen zien komen.
Maar of het de reis waard is het te riskeren misschien wel niet binnen te komen..
Je komt er echt wel in. Ik ben naar de vorige XXlerator geweest met een meisje die net 18 is en niet groter is dan 1.65 en ze lijkt nog niet echt 21 zeg maar. En toch kwam ze zonder moeite binnen. Dus maak je niet druk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, ik ben ook geen 20 jammer genoeg.
Misschien dat ik het ga proberen danquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je komt er echt wel in. Ik ben naar de vorige XXlerator geweest met een meisje die net 18 is en niet groter is dan 1.65 en ze lijkt nog niet echt 21 zeg maar. En toch kwam ze zonder moeite binnen. Dus maak je niet druk.![]()
Vrouwen hebben het veel makkelijker.
had jij zelf niet een keer gezegd, http://www.vmx.nl?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:07 schreef RijstNatie het volgende:
heeft iemand nog goeie links naar live sets?
en dan geen mega upload ofso want weet niet hoe dat werkt
www.livesetsonline.comquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef RijstNatie het volgende:
ja die live sets heb ik allemaal al
maar die van mysteryland is allemaal huis muziek, daar zit ik nog niet op te wachten
Wat valt er niet de snappen aan een paar seconden wachten en op "download" klikken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:07 schreef RijstNatie het volgende:
heeft iemand nog goeie links naar live sets?
en dan geen mega upload ofso want weet niet hoe dat werkt
Dan moet jij deze is proberenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef Gelderland het volgende:
WAt vinden julie de beste hardstyle nr's van dit momentBen benieuwd! zelf ken ik niet zoveel losse nr's, download veel live sets etc. dus weet niet precies wat voor nr wat is....
Maar vind vooral nr's mooi met een bepaalde qlimax erin... met wat gezang en dan los
Headhunterz - D-Tunedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef Gelderland het volgende:
WAt vinden julie de beste hardstyle nr's van dit momentBen benieuwd! zelf ken ik niet zoveel losse nr's, download veel live sets etc. dus weet niet precies wat voor nr wat is....
Maar vind vooral nr's mooi met een bepaalde qlimax erin... met wat gezang en dan los
Vergeet de B kant niet van Unknown Analoqquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Headhunterz - D-Tuned
Headhunterz - Time 2 Rock
Donkey Rollers - Silver Bullet
Tatanka Project - Floor Massacre
Speedwave - Junior
Roughstyler - Wizards on Cocaine
Unknown Analoq - Black Out (Brennan & Heart Remix)
A-Lusion ft. MC Villian - Get Smacked
Project Deviate - Flash!
Lars Tindy vs Vega - No Turning Back
Julian DJ & Davide Sonar - Go Go Go (Tatanka & Peter Damir Remix)
![]()
Ik had dat nummer al ergens op de Defqon DVD gehoord maar ik wist de naam niet. Thnxquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vergeet de B kant niet van Unknown Analoq
M.F.G (Motherfuckers Go) zo'n vette opbouw en dikke climax![]()
Dat is een heerlijk nr!! Staat toch ook op de defqon mix van zany?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow net jack Overdose - octavius augustus , ook een heerlijk plaatje. Met een "fake" moment dat je denkt los te moeten gaan
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dat is een heerlijk nr!! Staat toch ook op de defqon mix van zany?![]()
Bedoel je Deepack - Stampuh!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:26 schreef Gelderland het volgende:
Weet je wat ik ook mooie stukjes vind, hebben jullie sensation 2006 black - megamix.
* Van minuut 12:40 t/m (vooral dat vanaf 13:25, met dat gezang, en bas er door heen, en daarna de qlimax) 15:05
Ik hoor geen gezang bij DJ Zany - Spunkquote:Dat soort stukjes vind ik mooi, ook in minuut 25, met dat beetje gezang ertussen![]()
![]()
![]()
Jesselyn - Iron (Original Mix) dusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:42 schreef Gelderland het volgende:
ik bedoel niet Deepack - Stampuhh... vanaf 13.25 begint 't ongeveer... Ik heb idd de liveversie, zonder losse nummers...... Zal 't wat anders zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |