Site ofwat?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:44 schreef da_rippah het volgende:
Vrijdag Zany in de Zinc in Arnhem. En gaan!
Wil eigenlijk wel gaan.....twijfel nog. Zaterdag om half 10 weer werkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:44 schreef da_rippah het volgende:
Vrijdag Zany in de Zinc in Arnhem. En gaan!
Ik wil eigenlijk ook wel gaan maar ken niemand die mee wilt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wil eigenlijk wel gaan.....twijfel nog. Zaterdag om half 10 weer werken
met het geluid zit het meestal wel goed in duitslandquote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga vrijdag hierheen:
[afbeelding]
Klein, bescheiden feestje in Duitsland met rond de honderd man.
Heb ik dat ook weer eens meegemaakt.
Oh, op uitnodiging van Buck-D btw.
Ik ben benieuwd. Ik heb werkelijk geen idee wat voor een soort mensen daar nu komen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:03 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
met het geluid zit het meestal wel goed in duitsland![]()
en aapjes kijken is daar vaak ook erg leuk
Owh heerlijk, geluid staat altijd goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:03 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
met het geluid zit het meestal wel goed in duitsland![]()
en aapjes kijken is daar vaak ook erg leuk
die gabbers daar zien er vaak nogal vreemd uit. vage kapsels (vrijwel kaal maar alleen dan zo'n stekelrandje wat rond hun hoofd loopt....een soort stuwdam zeg maar).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 07:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik heb werkelijk geen idee wat voor een soort mensen daar nu komen.
In Duitsland zie je nou eenmaal niet zoveel gabbers, maar meer van die punk-achtige mensen die blijkbaar naar hardcore luisteren.
Maar ach, voor 3 euro kan ik uiteraard wel even gaan kijken en weer gaan als het me niet bevalt.
Ik hoop alleen dat Buck-D niet al te laat draait.
Nou, ik ben toch niet gegaan. Als we gingen kwamen we voor de hardcore. En Buck-D vertelde even dat er eigenlijk bijna alleen maar van die neo-nazi's in die zaal stonden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:28 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
die gabbers daar zien er vaak nogal vreemd uit. vage kapsels (vrijwel kaal maar alleen dan zo'n stekelrandje wat rond hun hoofd loopt....een soort stuwdam zeg maar).
op het gebied van kleding ishet ook niet alles; een aantal rolt hun broekspijpen tot net boven hun knieën op...en daar onder dan airmax met sportsokkenhet zou iets met rechtsextremisme te maken moeten hebben maar ik vind het er maar verwijfd uitzien (of eigelijk helemaal niet dr uitzien..)
ja de Q-Dancequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 07:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Naar de Q dance?
werk zequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 07:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik ben toch niet gegaan. Als we gingen kwamen we voor de hardcore. En Buck-D vertelde even dat er eigenlijk bijna alleen maar van die neo-nazi's in die zaal stonden.
En daar hadden we eigenlijk net even niet zo'n zin in. Tevens moest ik ineens gaan werken de volgende ochtend (nu dus)
Paar honderd volgens mijquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:27 schreef RijstNatie het volgende:
de 013 in tilburg, hoeveel mensen passen daarin?
kwil ook wel naar euphoria
Nee joh...veel groterquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Paar honderd volgens mij
VOrige keer dat ik geweest ben was het echt gaaf![]()
In de zaal waar het zich afspeelt volgens mij een paar honderd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee joh...veel groter
Ik denk zo'n 1500 man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |