* mstx in agenda noteertquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:04 schreef Blaxje het volgende:
Btw, zojuist is bekend geworden dat op 9 september de voorverkoop voor Qlimax start.
Same here.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:13 schreef mstx het volgende:
[..]
* mstx in agenda noteert![]()
Ik weet al zeker dat ik daar naartoe ga.
Aanwezig...quote:
DefQon en Qlimax zijn toch de snelst uitverkochte feesten van Q-Dance?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Aanwezig...
Overigens hoef je voor qlimax toch niet zo supersnel erbij te zijn?
Volgens mij duurt dat altijd wel minimaal een week of 3 voor het uitverkocht is (als het niet langer is)...
Dat wel, maar een week of drie heb je wel... Je kon vorig jaar iig zelfs nog wel een week lang gewoon kaarten bij free rec shop enzo halen ipv ticketonline!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:00 schreef warezguy05 het volgende:
ja, defqon was dit jaar binnen 1 week vrijwel uitverkocht of 2?. erg snel iig.
qlimax loopt ook altijd goed
Ja klopt, vakantie enzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Done,
Maar je was de laatste tijd erg stil. Dus vandaar. Sorry![]()
Maar ik moet zeggen. Ik vind de nieuwe nummers die uitkomen veel melodieuzer en eigenlijk vind ik dat wel relax. Heeft wel weer iets. Toch iets vrolijks met een kick-ass bass
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Die hierboven geposte set van activator is echt heerlijk!![]()
Zolang het op de zaterdag zelf maar niet uitverkocht is (9 september), want dan zit sta(mp) ik uiteraard op Q-Basequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:26 schreef Blaxje het volgende:
[..]
DefQon en Qlimax zijn toch de snelst uitverkochte feesten van Q-Dance?
Wat een set was datquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:15 schreef rattt het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe D-Block & S-te-Fan zaterdag op decibel draaien... zijn ook zeer goed bezig deze lui (inqoming bv)
Dan ga je tochquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:57 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil ook een keer naar DefQon of Qlimax
Uurtje op de vloer, kwartier op de tribune, uurtje op de vloer, kwartier op de tribune werkt nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Duurt te lang voor mij
Wat minder lange feesten zijn beter voor mijn fysiek
Je moet van te voren in de timetable kijken wanneer de eerste leuke DJ begint te draaien... dan kun je bijv. na 2 uur pas aanwezig zijn. Op DefQon.1 ging ik ook pas om 13:00 naar binnen omdat daarvoor niet echt interessante dingen waren. 10 uur is voor mij ook lang zat.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Duurt te lang voor mij
Wat minder lange feesten zijn beter voor mijn fysiek
Mijn favo setje op de DVD is die van Yoji.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:32 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zany's defqon setje (van de defqon dvd) is ook goed te pruimen...!
Ja is een plan. Kon ook mee naar Decibel (met oa B_BOY) maar voor dat geld wil ik toch wat meer zekerheid hebben. En ik moet ook ff kijken of ik wel genoeg geld heb voor in Amsterdamquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Je moet van te voren in de timetable kijken wanneer de eerste leuke DJ begint te draaien... dan kun je bijv. na 2 uur pas aanwezig zijn. Op DefQon.1 ging ik ook pas om 13:00 naar binnen omdat daarvoor niet echt interessante dingen waren. 10 uur is voor mij ook lang zat.En tussendoor lekker veel op het strand zitten en drinken/eten halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |