Zou het?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Woei!Ik ben zo benieuwd! Ik denk dat er minimaal 1 uit Finland komt!
Ja wel tof zo, die kaart! Weinig kaarten van en naar Zuid Afrika! Leuk als je dan een officiele kaart uit Zuid Afrika krijgt!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:17 schreef Shirley het volgende:!
Alle verzonden kaarten uitgetekend!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:57 schreef Allan24 het volgende:
Вы могли бы хотеть послать карту на русском языке, я уверен, что приемник хотел бы это много!Да прекрасная идея. Я приложу все усилияSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar gaat je kaarje naartoe?quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:18 schreef QTPi het volgende:
[..]
Да прекрасная идея. Я приложу все усилияFinland. En ik heb meteen een 2e adres aangevraagd en die gaat naar Nieuw Zeeland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Waar gaat je kaarje naartoe?
Welkom bij de postcrossersclubquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Finland. En ik heb meteen een 2e adres aangevraagd en die gaat naar Nieuw Zeeland.
Barpappa was wel ff de jeugdheld van deez ouwe lulquote:
Dat waren bij mij de Turtles.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
Barpappa was wel ff de jeugdheld van deez ouwe lul![]()
ik heb een beetje een standaardverhaaltje, over Belfeld (waar ik woon), dat het dichtbij duitsland ligt en in Limburg enzo, bla blaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:38 schreef ijsmeis het volgende:
Wat zetten jullie eigenlijk zoal op een kaartje?
Okayquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb een beetje een standaardverhaaltje, over Belfeld (waar ik woon), dat het dichtbij duitsland ligt en in Limburg enzo, bla bla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |