Niks van.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:48 schreef Tokay het volgende:
Afijn, komt er nog een vraagje? Anders heb ik er nog wel een.
Heeee, dat klinkt Vlaams!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Niks van.
O.quote:Ik wil Stanley's persoonlijke feestvraag horen.
Ik loop hier maar pas net rond dus ik weet niks van jullie allebei af.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Persoonlijke vraag, die ook meteen betrekking heeft op de meest besproken user (Meest uitgebreide verteller krijgt het punt):
Wat kun je vertellen over de bijna-ontmoeting tussen Jajong en Stanley_Climbfall?
Als je het weet, wacht dan even met antwoorden, laten we eerst de 'shots in the dark' van de onwetenden bekijken...
Jajong, als je meeleest.. zwijg voor deze keer even. Bedankt.
Vraag is komen te vervallen.quote:
Vanwege dat 'shots in the dark' zal het wel iets met een darkroom te maken hebben...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Persoonlijke vraag, die ook meteen betrekking heeft op de meest besproken user (Meest uitgebreide verteller krijgt het punt):
Wat kun je vertellen over de bijna-ontmoeting tussen Jajong en Stanley_Climbfall?
Als je het weet, wacht dan even met antwoorden, laten we eerst de 'shots in the dark' van de onwetenden bekijken...
Jajong, als je meeleest.. zwijg voor deze keer even. Bedankt.
Sorry, de vraag is komen te vervallen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:52 schreef requiem4adream het volgende:
Heraklion
Vergeet de eieren niet te controleren op de juiste code, TSE!quote:
too badquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
Sorry, de vraag is komen te vervallen...
(Het antwoord is wel goed, maar je krijgt er dus geen punt voor.)
Slechte grap dusquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vanwege dat 'shots in the dark' zal het wel iets met een darkroom te maken hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |