.mil ITARYquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef Allantois het volgende:
Is .mil alleen gereseveerd voor schoonmoeders?![]()
Ja, maar dan geeft 'ie aan dat ik een programma moet selecteren. Welke?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Eerst downloaden, dan afspelen...
Ssssh...dit is een kloonquote:
Wat dacht je van "Save to disk"?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, maar dan geeft 'ie aan dat ik een programma moet selecteren. Welke?
In het vorig topic waren er al zeven geraden, die drie maakt de boel vol. cc, nu & tv enzo zijn allemaal land-tld'squote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:55 schreef existenz het volgende:
.com
.net
.edu
.org
.gov
.edu
.mil
.eu
.info
.name
Ze bedoelt als ze op het bestand klikt om het te openen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wat dacht je van "Save to disk"?
download Winamp.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, maar dan geeft 'ie aan dat ik een programma moet selecteren. Welke?
.biz dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
In het vorig topic waren er al zeven geraden, die drie maakt de boel vol. cc, nu & tv enzo zijn allemaal land-tld's
existenz + 1
Weet ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:59 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Ssssh...dit is een kloon
Check je mail.
Ik wacht geduldig af. Mijn periscoop gaat ook weer even naar beneden
Ja, ik heb hem opgeslagen en hij staat op mijn bureaublad. Maar als ik hem dan aanklik, vraagt 'ie met welk programma ik 'm wil openen. Met Windows Mediaplayer lukt het niet, en met I-tunes ook niet...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat dacht je van "Save to disk"?
spijkerbroek en een groen shirt (niet gezien).quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:01 schreef existenz het volgende:
Wat voor kleren had Piet Paulusma aan in het weerbericht dat net werd uitgezonden?
Algemene kennisquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:01 schreef existenz het volgende:
Wat voor kleren had Piet Paulusma aan in het weerbericht dat net werd uitgezonden?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
spijkerbroek en een groen shirt (niet gezien).
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
spijkerbroek en iets groens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |