Zondag, 23 juli
Na lekker uitslapen kwam ik beneden en zag dat Sitoci nog aan het slapen was. Ik maakte echter iets te veel lawaai zodat hij snel genoeg wakker was en we konden ontbijten. Na alles op ons elfendertigste gedaan te hebben gingen we naar Essen en kwamen buiten de MuPa weer de usual suspects tegen. Met de carpooldames, Fly en Sitoci gingen we eerst eens op zoek naar een Subway, maar deze was helaas gesloten, waardoor we toch weer bij de Mac terecht kwamen. Shit. Daarna wat buiten rondgehangen, voordat het tijd was om naar binnen te gaan voor de show.
Ik wilde de darkmatch niet missen, want dat was het eerste optreden van Anthony Zeus na het Milfhunter-schandaal. En ik werd niet teleurgesteld. Wesley Croton verslaat Dragon Aisu, Terry Daniels en Anthony Zeus Tommy End verslaat Chad Collyer
Steve Allison verslaat Tracy Smothers
Bad Bones verslaat Steve Douglas
Emil Sitoci verslaat Yoshinobu Kanemaru
Eric Schwarz & Absolute Andy verslaat Baron von Hagen & Rico Bushido
Tengkwa verslaat Adam Polak
Takashi Sugiura verslaat Murat Bosporus
Ares verslaat Doug Williams
Milfhunter, milfhunter, het publiek liet weinig heel van ZeusWat een bloederige show; vooral Tengkwa verliet MuPa met minder bloed dan hij MuPa binnen kwam.
Op deze avond was Sitoci vs Kanemaru mijn favoriete gevecht. Prachtig!
Helaas heb ik Murat vs Sugiura gemist, omdat de carpooldames opdoken bij MuPa en afscheid wilden nemen. Ik heb gehoord dat dit gevecht geweldig moet zijn geweest. Murat zelf was tenminste erg tevreden, toen ik hem na zijn gevecht sprak.
Na de show wilde ik eigenlijk zo snel mogelijk weg, want mijn vriendin zat op mij te wachten. Wonder boven wonder lukte het redelijk goed om snel weg te komen, zodat ik op tijd thuis was. Het was weer een gezellig weekend geweest, met veel onzin en goed worstelen. Volgende show op mijn kalender: EWP in Steinhude! Aanstaande zaterdag zal dat zijn. Ben benieuwd. Ik weet nog niets van die show en ook weet ik niet waar Steinhude ligt, maar het wordt hoe dan ook leuk, want er zullen redelijk wat bekenden van mij rondlopen. Daarover volgende week meer!
Bron
http://www.wrestling.nl/win/ Op de startpagina naar onder scrollen en dan klikken op WXW report.