abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40888568
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:43 schreef BVO het volgende:

[..]

Boulahrouz, Jaliens én Kromkamp zijn gewoon stukken beter als rechtsback, weg met die Heitinga dus.
Fout. Boulahrouz is altijd geblesseerd, Jaliens is een neger en Kromkamp zit altijd op de bank. Dan heb je dus Heitinga nodig.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 00:16:15 #177
15600 BB-King
Long live the King!
pi_40888931
Zit ik BBC World te kijken, zie ik opeens het volgende nieuwsbericht onder het beeld schuiven.

"Jan Klaas Huntelaar scores 2 for Holland in their friendly campaign against Ireland in Dublin."
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_40888962
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:06 schreef Nashje het volgende:

[..]

Fout. Boulahrouz is altijd geblesseerd, Jaliens is een neger en Kromkamp zit altijd op de bank. Dan heb je dus Heitinga nodig.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_40888995
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:16 schreef BB-King het volgende:
Zit ik BBC World te kijken, zie ik opeens het volgende nieuwsbericht onder het beeld schuiven.

"Jan Klaas Huntelaar scores 2 for Holland in their friendly campaign against Ireland in Dublin."
pi_40889134
Stond er nog iets bij over zijn trompetteerkunsten?
pi_40889229
Het ergste is nog dat de Hunter alle verwachtingen meer dan waar maakte en we slechts 1 maand NA het WK zitten.. ai ai ai wat moet die van Basten zich achter de oren krabben. Eigenlijk 3 goals en dan nog die assists.

Gezicht naar het doel maar ook rug naar het doel, veel terugzakken en goed meevoetballen. Niet zelfzuchtig en sympathiek ipv arrogant. De Hunter is de man. Wat zal Van The Man sip op de bank hebben gezeten daar thuis voor de buis.

De helden:

De Hunter
Van der Sar
Van Persie
De Clerc
Schaars
Ooijer

De Prutsers:

Van der Vaart
Heitinga

En dan blijft er nog wat over...
pi_40889274
Netjes Klaas Jan, deze vorm heb je nodig op het komende EK.
Yeah baby Yeah!
pi_40889287
quote:
[b]Op donderdag 17 augustus 2006 00:24
De Prutsers:

Van der Vaart
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_40889329
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:24 schreef Monco1976 het volgende:
Van der Vaart
VdV was wel oke hoor, had zeker een aandeel in veel aanvallen.
pi_40889334
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:02 schreef koningdavid het volgende:
Mijn conclusies na de wedstrijd:

- Schaars speelde sober en liet het spelverdelen aan Van der Vaart (die dat goed deed). Goed van Van Basten dat hij eindelijk inziet dat je een verdedigende middenvelder op de 'punt-naar-achteren' moet zetten i.p.v. een Sneijder of VdV.
Ik vond Schaars eigenlijk meer dan man van het spelverdelen, hield het veld goed breed met zijn passen, 10x beter dan die Sneijder. VDV was vandaag meer een nr 10 (liet ook behoorlijk zijn mannatje lopen bij een counter vlak na rust, tis dat die kerel egocentrisch was. Er zijn daarvoor wel is spelers buiten de selectie gehouden meen ik ).

Slechtste man is trouwens Heitinga, die past toch echt niet in dit elftal .
pi_40889351
quote:
Het ergste is nog dat de Hunter alle verwachtingen meer dan waar maakte en we slechts 1 maand NA het WK zitten.. ai ai ai wat moet die van Basten zich achter de oren krabben. Eigenlijk 3 goals en dan nog die assists.

Gezicht naar het doel maar ook rug naar het doel, veel terugzakken en goed meevoetballen. Niet zelfzuchtig en sympathiek ipv arrogant. De Hunter is de man. Wat zal Van The Man sip op de bank hebben gezeten daar thuis voor de buis.

De helden:

De Hunter
Van der Sar
Van Persie
De Clerc
Schaars
Ooijer

De Prutsers:

Van der Vaart
Heitinga

En dan blijft er nog wat over...
Wat deed Van der Vaart dan verkeerd?
pi_40889393
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:28 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Wat deed Van der Vaart dan verkeerd?
Niets, hij was er namelijk niet...

Na circa 60 minuten kwam ik erachter dat hij ook meedeed.
pi_40889423
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:29 schreef Monco1976 het volgende:

[..]

Dan moet je toch beter opletten in het vervolg.
pi_40889467
quote:

[..]

Lachwekkend belachelijk gewoon. De eerste helft stond Van der Vaart aan de basis van elke aanval.
In de tweede helft was dat vrijwel niet minder.

Van der Vaart speelde als vanouds. Regiserend en zeer aanwezig.
pi_40889472
quote:

[..]

Dat iemand er niet is wil niet zeggen dat hij slecht speelde natuurlijk, daarbij was Van der Vaart wel degelijk zichtbaar aanwezig.
pi_40889498
Aanvallend wassie jusit wel aanwezig, je kon duidelijk zien datie weer fit is. Zijn aannames, passes ed. gingen allemaal weer veel soepeler en automatisch.
pi_40889523
Met Van der Vaart en Robben - Huntelaar - Van Persie hebben wij een aanval waar elk land bang voor zal zijn.
pi_40889539
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:43 schreef BVO het volgende:

[..]

Boulahrouz, Jaliens én Kromkamp zijn gewoon stukken beter als rechtsback, weg met die Heitinga dus.
Greene?
pi_40889566
van der Vaahahahahart.
pi_40889746
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:34 schreef Monco1976 het volgende:
van der Vaahahahahart.
Ahnee, okay, nu snappen we je.

pi_40889831
Ik was het wel eens met Willibrord, als zelfs Frits Barend het belachelijk vindt dan moet het wel zo zijn gezien zijn grote voetbalverleden
  donderdag 17 augustus 2006 @ 00:52:27 #197
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40890162
quote:
De Prutsers:

Van der Vaart
Heitinga
Ik vodn Rafael ook niet indrukwekkend.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40890170
Leuk dat van Basten KJH de eerste wedstrijd na het WK inxet :S
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_40891180
Net of v.Nistelrooij er geen 3 had gemaakt tegen dit Ierland maar het maakt ook niet uit wie er scoort.
pi_40893010
mooie wedstrijd en het gaat er niet om wie de tegenstander is. Het gaat erom het spel te verbeteren bij oranje, ze speelden verfrissend voetbal.mooi debuut voor huntelaar je zag ook meteen dat het spel beter werd voorin met zn balvastigheid zodat er een aanval opgebouwd kon worden

10 jaar geleden stond er trouwens ook een nieuwe generatie op, tegen ierland kluivert seedorf etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')