Fout. Boulahrouz is altijd geblesseerd, Jaliens is een neger en Kromkamp zit altijd op de bank. Dan heb je dus Heitinga nodig.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:43 schreef BVO het volgende:
[..]Boulahrouz, Jaliens én Kromkamp zijn gewoon stukken beter als rechtsback, weg met die Heitinga dus.

quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Fout. Boulahrouz is altijd geblesseerd, Jaliens is een neger en Kromkamp zit altijd op de bank. Dan heb je dus Heitinga nodig.

quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:16 schreef BB-King het volgende:
Zit ik BBC World te kijken, zie ik opeens het volgende nieuwsbericht onder het beeld schuiven.
"Jan Klaas Huntelaar scores 2 for Holland in their friendly campaign against Ireland in Dublin."

quote:

VdV was wel oke hoor, had zeker een aandeel in veel aanvallen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:24 schreef Monco1976 het volgende:
Van der Vaart

Ik vond Schaars eigenlijk meer dan man van het spelverdelen, hield het veld goed breed met zijn passen, 10x beter dan die Sneijder. VDV was vandaag meer een nr 10 (liet ook behoorlijk zijn mannatje lopen bij een counter vlak na rust, tis dat die kerel egocentrisch was. Er zijn daarvoor wel is spelers buiten de selectie gehouden meen ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:02 schreef koningdavid het volgende:
Mijn conclusies na de wedstrijd:
- Schaars speelde sober en liet het spelverdelen aan Van der Vaart (die dat goed deed). Goed van Van Basten dat hij eindelijk inziet dat je een verdedigende middenvelder op de 'punt-naar-achteren' moet zetten i.p.v. een Sneijder of VdV.

Wat deed Van der Vaart dan verkeerd?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:24 schreef Monco1976 het volgende:
Het ergste is nog dat de Hunter alle verwachtingen meer dan waar maakte en we slechts 1 maand NA het WK zitten.. ai ai ai wat moet die van Basten zich achter de oren krabben. Eigenlijk 3 goals en dan nog die assists.
Gezicht naar het doel maar ook rug naar het doel, veel terugzakken en goed meevoetballen. Niet zelfzuchtig en sympathiek ipv arrogant. De Hunter is de man. Wat zal Van The Man sip op de bank hebben gezeten daar thuis voor de buis.
De helden:
De Hunter
Van der Sar
Van Persie
De Clerc
Schaars
Ooijer
De Prutsers:
Van der Vaart
Heitinga
En dan blijft er nog wat over...

Niets, hij was er namelijk niet...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:28 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Wat deed Van der Vaart dan verkeerd?

Dan moet je toch beter opletten in het vervolg.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:29 schreef Monco1976 het volgende:
[..]
Niets, hij was er namelijk niet...
Na circa 60 minuten kwam ik erachter dat hij ook meedeed.

quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:29 schreef Monco1976 het volgende:
[..]

Dat iemand er niet is wil niet zeggen dat hij slecht speelde natuurlijk, daarbij was Van der Vaart wel degelijk zichtbaar aanwezig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:29 schreef Monco1976 het volgende:
[..]

Greene?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:43 schreef BVO het volgende:
[..]Boulahrouz, Jaliens én Kromkamp zijn gewoon stukken beter als rechtsback, weg met die Heitinga dus.

Ahnee, okay, nu snappen we je.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:34 schreef Monco1976 het volgende:
van der Vaahahahahart.

Ik vodn Rafael ook niet indrukwekkend.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:24 schreef Monco1976 het volgende:
De Prutsers:
Van der Vaart
Heitinga

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |