wat zeik je dan?quote:want t schap was 9 vd 10 keer leeg!
Hier moest ik heul hard om lachen!!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:27 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
wat zeik je dan?
ga je elke keer dat je nichtennectar op is een topic openen??
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:34 schreef tonks het volgende:
Ah dit doet me denken aan die keer dat mijn ouders om kwamen in een auto ongeluk toen ik 3 was.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:34 schreef tonks het volgende:
Ah dit doet me denken aan die keer dat mijn ouders om kwamen in een auto ongeluk toen ik 3 was.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:37 schreef agRESSIV-e het volgende:
als de TS zijn tracktor binnen heeft gezet dient hij ons van repliek?
hm.. bij ons(c1000 zwolle) zijn die dingen niet te slijten liggen 2 dozen al een paar weken achter weg te rottenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:14 schreef krazny het volgende:
KLOTE AH!
Ik drink, gloeiende gloeiende, netjes elke dag een pak Ice Tea op mn werk. Gewoon...omdat IK dat lekker vind!
Wil ik een nieuwe voorraad halen bij onze lokale Supermarkt: Albert Heijn. Wat denk je?!? Ze zijn er niet meer! Een dorp verderop ook al niet!
Geeeen idee waarom. Konden ze me daar ook niet vertellen. En het is ook niet zo dat die pakken niet goed verkocht werden, want t schap was 9 vd 10 keer leeg!
Maar nu..*snik.. zal ik iets anders moeten gaan vinden wat (bijna) net zo lekker is...![]()
*zo ...dat lucht op
Een koelkast ookquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef brood_korst het volgende:
[..]
De voorkant van een trein ook![]()
Ik moest lachen, doe normaalquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:27 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
wat zeik je dan?
ga je elke keer dat je nichtennectar op is een topic openen??
Long Island Ice Tea!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:14 schreef krazny het volgende:
Maar nu..*snik.. zal ik iets anders moeten gaan vinden wat (bijna) net zo lekker is...![]()
Aldi ijstheequote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:22 schreef Bob-B het volgende:
Er is geen ijsthee behalve aldi ijsthee
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:37 schreef agRESSIV-e het volgende:
als de TS zijn tracktor binnen heeft gezet dient hij ons van repliek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |