Ach met dingen als Haakneus en de standaard grapjes enzo heb ik geen moeite, maar het gesis en andere dingen die aan de holocaust refereren vind ik gewoon triest. Ook bommen op Rotterdam is triest.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Boeit het nou. Jullie zijn joden.
En ja, ik ken de geschiedenis. Vrij goed zelfs.
en dat in combinatie met je usernamequote:
Je bent ook dom he door dat bericht uit het oude topic hier weer te gaan quoten zo komen we nooit van dat gemekker afquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach met dingen als Haakneus en de standaard grapjes enzo heb ik geen moeite, maar het gesis en andere dingen die aan de holocaust refereren vind ik gewoon triest. Ook bommen op Rotterdam is triest.
Hijzelf (nog) niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:44 schreef Jajong het volgende:
3 keer scoren in je debuut, wie doet dat hem na?
Hij heeft er toch pas 2 volgens mijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:44 schreef Jajong het volgende:
2 officieelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:44 schreef Jajong het volgende:
En een prachtige assist.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:44 schreef Jajong het volgende:
Of nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
mooi stifje over de keeper heen en dat van zo dichtbij... kuyt had m tegen de keeper zn hoofd getrapt
>>> PUBquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:45 schreef LuukBes het volgende:
Kloas Jan Hamsterlaar.
Duidelijk de hamsterweken bij oranje.
Ja hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
90% van de credits naar vd Vaart natuurlijk
het is ook wel Ierland-C natuurlijk, maar het is eindelijk weer een beetje in balans allemaal.... jammer van die vlaag van verstandsverbijstering die Bassie tijdens het WK had met dat geklooi op het middenveldquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:44 schreef knnth het volgende:
Nederland speelt wel goed zeg.
Heel de wereld wordt fan van Nederlandquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:46 schreef BB-King het volgende:
De Ieren zag ik zelfs klappen op de tribunes voor de goal.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:46 schreef Kluupkluup het volgende:
Speelt het nederlands elftal nu?!
*Steen van zich af schuift..
Gaat lekker ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:46 schreef Dos37 het volgende:
Redelijk debuut van huntelaar.
Hij legde hem anders wel behoorlijk kut af op Huntelaarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
90% van de credits naar vd Vaart natuurlijk
Eentje onterecht afgekeurd... 'was wel de lelijkste goal trouwens.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft er toch pas 2 volgens mij
Lijkt me logisch dat hij hem zo afmaakt. Als hij over de grond had geschoten dan was hij tegen de keeper aan gegaan.quote:
Nouja, heb je Nederland zien voetballen tegen Liechtenstein, Andorra, Faeroer, Macedonië etc? Die waren stuk voor stuk slechter dan dit Ierland.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is ook wel Ierland-C natuurlijk, maar het is eindelijk weer een beetje in balans allemaal.... jammer van die vlaag van verstandsverbijstering die Bassie tijdens het WK had met dat geklooi op het middenveld
Net of we dat ooit in VBL zouden komen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je bent ook dom he door dat bericht uit het oude topic hier weer te gaan quoten zo komen we nooit van dat gemekker af![]()
Iedereen achter het doel dook al weg, men dacht dat het kuyt was, maar toen het kjh bleek te zijn kwam men onder de stoel vandaanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
mooi stifje over de keeper heen en dat van zo dichtbij... kuyt had m tegen de keeper zn hoofd getrapt
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:46 schreef Kluupkluup het volgende:
Speelt het nederlands elftal nu?!
*Steen van zich af schuift..
Kuijt had hem waarschijnlijk niet gemaakt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat hij hem zo afmaakt. Als hij over de grond had geschoten dan was hij tegen de keeper aan gegaan.
Eh dat kan je niet vergelijken, zij spelen met 8 man achterin, 1 man op het middenveld en een soort van spits.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:47 schreef knnth het volgende:
[..]
Nouja, heb je Nederland zien voetballen tegen Liechtenstein, Andorra, Faeroer, Macedonië etc? Die waren stuk voor stuk slechter dan dit Ierland.
ja maar dat soort landen gaan dan weer alleen maar voor de goal liggen natuurlijk...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:47 schreef knnth het volgende:
[..]
Nouja, heb je Nederland zien voetballen tegen Liechtenstein, Andorra, Faeroer, Macedonië etc? Die waren stuk voor stuk slechter dan dit Ierland.
haha, of van nistelrooy, die had hem gewoon blind geschoten, waarschijnlijk over het doel of tegen de keeper aan...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:48 schreef DrDentz het volgende:
Huntelaar is echt een God
ik bid tot hem op m'n blote knietjes!
Ja maar dat moet je dus wel kunnen hè. Kuyt heeft wel bewezen dat ie voor dat soort dingen niet scherp genoeg is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat hij hem zo afmaakt. Als hij over de grond had geschoten dan was hij tegen de keeper aan gegaan.
een iedereen tegen dirk-kuyt flamewar.. en het zielige is dat hij mensen een ban aan probeert te naaien.. dan ben je echt sneuquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Wel grappig dat bijna elke topic in VBL eindigt in een Feyenoord tegen Ajax flamewar.
Daar hebben we de NSB'erquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Wel grappig dat bijna elke topic in VBL eindigt in een Feyenoord tegen Ajax flamewar.
Behoorlijk kansloos idd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:
Nee hoor, dat doe jezelf door te reageren.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
een iedereen tegen dirk-kuyt flamewar.. en het zielige is dat hij mensen een ban aan probeert te naaien.. dan ben je echt sneu
waarom wel? Vind de Cler sterk spelenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:50 schreef cultheld het volgende:
Waarom haalt ie Schaars er af en De Cler niet?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
een iedereen tegen dirk-kuyt flamewar.. en het zielige is dat hij mensen een ban aan probeert te naaien.. dan ben je echt sneu
Neeeeeeeeeee tuuuurlijk nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je dus wel kunnen hè. Kuyt heeft wel bewezen dat ie voor dat soort dingen niet scherp genoeg is.
Kuyt heeft inzet, dat wel.. maar veel klasse heeft ie niet.
Jij verdient er dan ook een.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat ze dat bij mij nooit proberen
Hij wordt er zenuwachtig vanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:51 schreef knnth het volgende:
Kuijt
Volgens mij weet hij dat er op FOK! over hem gepraat wordt
Schaars speelt ook sterk en Urby is de ideale linksback.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
waarom wel? Vind de Cler sterk spelen
schaars speelt gewoon hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Schaars speelt ook sterk en Urby is de ideale linksback.
men vraagt zich af waarom jij geen ban hebt gekregen, dat is wat anders dan te gaan zeggen: Hier staat toch een ban op, waarom geef je hem geen banquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat ze dat bij mij nooit proberen
Waarom zei die commentator dat dan?quote:
Moet je eens beter opletten maat, dat gebeurt ook vaak zat bij mij.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
men vraagt zich af waarom jij geen ban hebt gekregen, dat is wat anders dan te gaan zeggen: Hier staat toch een ban op, waarom geef je hem geen ban
Idd die zei dat ie eruit ging voor Urbyquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom zei die commentator dat dan?
En dat hadden we heeeeel hard nodig tegen Portugal in de 20 min dat we wel echt konden voetballen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:52 schreef BB-King het volgende:
Kuyt is meer de spits van keihard schieten en kijken waar die bal valt.
Huntelaar is meer de spits van het verfijnde, gerichte schot in de kruizing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |