Dat is een fabeltje, er is een keer naar buiten gekomen dat het vermogen van ajax 60 miljoen oid was. Dit werd door een site vertaald als "oorlogskas" waarna het leek of ajax 60 miljoen over heeft in een potje. Maar dat is complete onzin dus.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:22 schreef piertje2 het volgende:
[..]
zit toch nog 60 miljoen int reservepotje![]()
Rofl. Ik heb toen nog aan PLAE gevraagd waar hij dat op baseerde, maar daar heeft 'ie nog geen antwoord op gegeven.quote:
quote:Klaas Jan Huntelaar is bezig aan een imponerende reeks, in zijn laatste 58 officiële wedstrijden maakte de Ajax-aanvaller liefst 59 doelpunten. Deze treffers maakte Huntelaar in wedstrijden voor Heerenveen, Ajax en Oranje.
In seizoen 2005/06 scoorde Huntelaar twintig treffers in negentien wedstrijden voor Heerenveen. In de winterstop maakte The Hunter de overstap naar Ajax, voor de Amsterdammers maakte hij tot op heden zesentwintig doelpunten in even zoveel wedstrijden.
Vorig seizoen kwam Huntelaar twaalf wedstrijden in actie voor Jong Oranje en scoorde hierin elfmaal, gisterenavond maakte hij zijn debuut voor het Nederlands elftal en scoorde meteen tweemaal.
het duurde mij iets te lang met het laden van pagina'squote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:38 schreef Roeni3 het volgende:
Shit he, de spuit 11 is hip, tegenwoordig. Lees het topic eens door voor je dit soort nieuws post, mensen, dit begint irritant te worden.![]()
Nee, vertel is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
is het hier al verteld van Huntelaar en die doelpunten?
Topspitsjequote:Klaas Jan Huntelaar is bezig aan een imponerende reeks, in zijn laatste 58 officiële wedstrijden maakte de Ajax-aanvaller liefst 59 doelpunten. Deze treffers maakte Huntelaar in wedstrijden voor Heerenveen, Ajax en Oranje.
In seizoen 2005/06 scoorde Huntelaar twintig treffers in negentien wedstrijden voor Heerenveen. In de winterstop maakte The Hunter de overstap naar Ajax, voor de Amsterdammers maakte hij tot op heden zesentwintig doelpunten in even zoveel wedstrijden.
Vorig seizoen kwam Huntelaar twaalf wedstrijden in actie voor Jong Oranje en scoorde hierin elfmaal, gisterenavond maakte hij zijn debuut voor het Nederlands elftal en scoorde meteen tweemaal.
Ik ben altijd al een voorstander van Charisteas geweest.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:27 schreef Nashje het volgende:
Grappig. Een week geleden was iedereen nog voor Rosenberg en werd ik bijna uitgelachen met Charisteas. Nu ziet iedereen toch liever Rosenberg vertreken dan Charisteas.
Angelos Harry Charisteas is een sympathieke speler met kwaliteit, maar te duur voor de bank. Markus Rosenberg kan ook op de linkerflank spelen, net als Ryan Babel. Van mij mag onze derde Griekse spits dus ook vertrekken, als back-up voor KJH hebben we nog altijd Ryan Babel, Rydell Poepon en Markus Rosenberg.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:27 schreef Nashje het volgende:
Grappig. Een week geleden was iedereen nog voor Rosenberg en werd ik bijna uitgelachen met Charisteas. Nu ziet iedereen toch liever Rosenberg vertreken dan Charisteas.
Lul niet. In Kopenhagen stond ie gewoon nog bij het uitvak met iedereen te praten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:56 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Jaakke wordt sowieso wel een keer door de Ajax-aanhang gelynched. Moet 'ie wel eens uit zijn skybox en ivoren toren bovenin de ArenA komen.
Iedereen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:27 schreef Nashje het volgende:
psst je avatarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:17 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop van de week me Ajax thuis shirt te ontvangen met nummer 19 achterop![]()
Mja, ze moeten nog ff inkomen na de vakantie denk ik. Niveau van de filmpjes van vorig jaar wordt nog bij lange na niet gehaald.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:54 schreef ASroma het volgende:
waarschijnlijk al een keer gezegd maar zag dat het filmpje van de jc-schaal op ajaxfilmsite stond![]()
Ik zie ze ook liever allebei blijven, omdat het hele andere soort spitsen zijn. Harry kan fungeren als breekijzer terwijl Rosenberg in mijn ogen meer een stand-in is voor de centrale of vleugel positie. (alhoewel hij er tegen Kopenhagen dus duidelijk weinig van bakte, dat moet wel beter maar 1 wedstrijd zegt maar weinig)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Iedereen?
Ik zie nog steeds liever Harry vertrekken hoor. Maar het liefste houden we ze gewoon allebei![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |