abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40898735
Waarom koopt ajax Quincy niet? Hij speelt nauwelijks in Rusland. Hij kan rechts en linksvoor spelen en ik denk dat hij onder Ten Cate echt stappen vooruit kan zetten.
lollig
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:34:55 #152
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40898742
quote:
Huntelaar: 59 goals in laatste 58 duels

Klaas Jan Huntelaar is bezig aan een imponerende reeks wedstrijden. In zijn laatste 58 officiële wedstrijden (voor club en land) maakte de Ajax-aanvaller liefst 59 doelpunten.

Huntelaar kende sinds vorige zomer een flitsend seizoen 2005-06. Namens SC Heerenveen speelde hij 19 officiële wedstrijden, waarin hij 20 keer scoorde.

Na zijn overstap naar Ajax in januari 2006 bleef het doelpunten regenen: 26 officiële optreden in het eerste van Ajax waren goed voor 26 treffers, de Champions League-voorrondewedstrijd tegen FC Kopenhagen meegerekend.

Namens Jong Oranje kwam Huntelaar tijdens het vorig seizoen 12 keer in actie. Dat leverde 11 doelpunten op. En na zijn debuut voor het grote Oranje, woensdagavond in en tegen Ierland, staat de teller daar al op twee goals.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40898810
-edit-: ik ben scheel.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:41:59 #154
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40898934
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:11 schreef piertje2 het volgende:

[..]

Waarom zouden ze na al het gezeik, met een mooi "opgebouwd" team de held laten gaan?

Ze maken die fout niet nog een keer hoor!!
Huntelaar wil zelf ook nog niet weg.
pi_40898943
Huntelaar

Wat was hij weer geweldig gisteren.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:43:47 #156
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_40898989
van Hooijdonk de nieuwe/oude wonderspits van Feyenoord.

Hoop dat Huntelaar er zondag even veel inschiet als gisteren.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_40899251
"Stuttgart denkt aan Charisteas"

Het Duitse blad Der Kicker meldt dat de coach van VFB Stuttgart in Charisteas een mogelijkheid ziet om het spitsprobleem bij de Duitse club op te lossen. VFB Stuttgart wil op korte termijn versterking van de aanval. Ailton werd daar aangeboden, maar wordt door Stuttgart niet als optie gezien. De coach zou meer gecharmeerd zijn van de Griek. Charisteas zelf liet al weten alleen naar Duitsland of Engeland te willen. Volgens Der Kicker zou Ajax 2,5 miljoen euro vragen.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:51:48 #158
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40899283
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef Urquhart het volgende:
"Stuttgart denkt aan Charisteas"

Het Duitse blad Der Kicker meldt dat de coach van VFB Stuttgart in Charisteas een mogelijkheid ziet om het spitsprobleem bij de Duitse club op te lossen. VFB Stuttgart wil op korte termijn versterking van de aanval. Ailton werd daar aangeboden, maar wordt door Stuttgart niet als optie gezien. De coach zou meer gecharmeerd zijn van de Griek. Charisteas zelf liet al weten alleen naar Duitsland of Engeland te willen. Volgens Der Kicker zou Ajax 2,5 miljoen euro vragen.
Werd precies een uur geleden ook al vermeld in dit topic.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40899350
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Werd precies een uur geleden ook al vermeld in dit topic.
Het gaat tegenwoordig ook zo hard, je houdt het niet meer bij
pi_40899484
Stuttgart denkt aan Charisteas"

Ajax!!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:57:41 #161
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40899495
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:44 schreef koningdavid het volgende:
Ik verwacht dat we zomer 2007 hem niet meer tegen kunnen houden, maar goed. Eerst maar zorgen dat hij dit seizoen lekker bij Ajax blijft ballen.
Dan moet KJH wel weg willen. Momenteel is dat niet het geval en of dat later wel het geval is, is nog maar afwachten.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_40899835
Ze kunnen naar mijn mening beter Rosenberg verkopen.
pi_40900045
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:05 schreef Urquhart het volgende:
Ze kunnen naar mijn mening beter Rosenberg verkopen.
i second that...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_40900109
Charisteas weg, doen. Vangen we tenminste nog wat voor hem.
pi_40900267
Juist niet. Je ziet dat Rosenberg nog steeds niet goed kan functioneren in een 4-3-3 systeem. Hij heeft leuke looplijnen en geeft leuke assists, maar wat heb je eraan als Rosenberg zelf de man moet zijn die de assists moet afronden?

Charisteas heeft vorige jaar bewezen een zeer waardevolle invaller te zijn, een pinch itter kun je hem wel noemen. Charisteas is een aanspeelpunt in de voorhoede, terwijl Rosenberg meer een draver naar voren is.
Als we Charisteas nu verkopen zijn we veel te veel afhankelijk van Huntelaar, omdat Rosenberg (nog) niet goed functioneert, en dat baart mij zorgen.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:18:40 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40900329
Ze kunnen het beste gewoon iedereen houden .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:19:30 #167
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_40900362
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:18 schreef HeatWave het volgende:
Ze kunnen het beste gewoon iedereen houden .
Dure bankzitters.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_40900384
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:16 schreef Urquhart het volgende:
Juist niet. Je ziet dat Rosenberg nog steeds niet goed kan functioneren in een 4-3-3 systeem. Hij heeft leuke looplijnen en geeft leuke assists, maar wat heb je eraan als Rosenberg zelf de man moet zijn die de assists moet afronden?

Charisteas heeft vorige jaar bewezen een zeer waardevolle invaller te zijn, een pinch itter kun je hem wel noemen. Charisteas is een aanspeelpunt in de voorhoede, terwijl Rosenberg meer een draver naar voren is.
Als we Charisteas nu verkopen zijn we veel te veel afhankelijk van Huntelaar, omdat Rosenberg (nog) niet goed functioneert, en dat baart mij zorgen.
Precies, Harry heeft laten zien een stuk beter te functioneren als spits in 4-3-3. Perfecte pinchhitter.
AFC Ajax
pi_40900394
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:19 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dure bankzitters.
Knaken zat.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_40900470
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:20 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Knaken zat.
zit toch nog 60 miljoen int reservepotje
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:22:59 #171
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40900477
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:19 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dure bankzitters.
Zal best, maar dat zal niet lang duren. Blessures, druk programma, interland verplichtingen etc etc.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_40900572
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:31 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Ik ben niet zo heel erg bekend met hun selectie (gek he?) maar wie moet er daar nu in de spits gaan staan dan?
nevland
pi_40900691
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:22 schreef piertje2 het volgende:

[..]

zit toch nog 60 miljoen int reservepotje
Je bent al de tweede die dat zegt. Wat is jullie bron, als ik vragen mag?
pi_40900705
die hebben ze nog niet

ze kunnen trouwens ook geen grote aankopen doen omdat ze niet al het geld van de transfer van kuyt voor vervanging mogen gebruiken...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_40900752
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:29 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Je bent al de tweede die dat zegt. Wat is jullie bron, als ik vragen mag?
mijn bron
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:11 schreef PLAE@ het volgende:
Eerst maar eens zien hoe het dit seizoen gaat. De hoofdprijs pakt een Nederlandse club nooit helaas (financieel) en ik hou m liever gewoon dan dat ie de laan uit gaat voor 25 miljoen.

Er zit overigens +/- nog 60 miljoen in een reservepot'je' voor transfers he dus wat moet je nou weer met meer geld als je daardoor sportief weer een gigantische terugval krijgt.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')