Ik lees iets heel anders hoor....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:26 schreef Tvduijn het volgende:
Even iets anders trouwens, misschien is het al gezegd ergens anders op VBL maar voor de mensen die regelmatig naar de Arena (of ander stadion) gaan en het fouilleren zat zijn,
Fouillering MAG geweigerd worden en hierbij mag de toegang tot het stadtion NIET ontzegt worden.
Zie www.knvb.nl onderaan de pagina.
Scheelt je misschien weer wat tijd
quote:Elf van de twaalf door de SOVS aangedragen punten zijn door het Hof verworpen. Slechts een bepaling over fouillering dient te worden aangepast. Het recht om te mogen fouilleren was reeds in de voorwaarden opgenomen. Het Hof heeft op dit punt bepaald dat een supporter te allen tijde toestemming moet geven voor fouillering. 'Een logische overweging van het Hof', aldus een woordvoerder van de KNVB. 'Met deze nuancering wordt aangesloten bij de bestaande praktijk. Indien de toestemming wordt geweigerd, kan een club of bond de supporter natuurlijk nog wel de toegang tot het stadion weigeren.'
Ja jij leest de wet hoe hij nu is, maar ga maar eens bij de nieuwskopjes kijken dan staat er dat de fouilleringswet word aangepast.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:34 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik lees iets heel anders hoor....
[..]
Gewoon even lekker laten voelen dus, die knaapjes.....quote:27. Het hof overweegt dat SOVS terecht bezwaar maakt tegen het bepaalde in artikel 8 lid 8 van de Standaardvoorwaarden. Het fouilleren van supporters kan van belang zijn voor het handhaven van de orde en de veiligheid in een stadion, maar kan als onderzoek aan het lichaam inbreuk maken op de persoon van de betrokkene. In verband daarmee stelt SOVS terecht dat het ontbreken van het toestemmingsvereiste in artikel 8 lid 8 kan leiden tot onredelijke resultaten. Aangezien het bij het fouilleren van supporters kan gaan om grote groepen personen die snel achter elkaar moeten worden gefouilleerd, dient voor de desbetreffende supporters op voorhand duidelijk te zijn dat zij hun toestemming voor het fouilleren kunnen weigeren en wat de consequenties daarvan zijn. Voor zover derhalve in artikel 8 lid 8 van de Standaardvoorwaarden niet is bepaald dat een supporter alleen met diens toestemming of bij een verdenking in de zin van artikel 27 Sv mag worden gefouilleerd, moet worden geoordeeld dat genoemd beding doorgaans tot onredelijk resultaten zal leiden en derhalve onredelijk bezwarend is. Naar het oordeel van het hof kan het onredelijk bezwarend karakter worden weggenomen door artikel 8 lid 8 als volgt te formuleren:
“Stewards, het beveiligingspersoneel en/of de politie zijn gerechtigd het Publiek te fouilleren op het bezit van ongeoorloofde voorwerpen en deze in beslag te nemen, nadat daarvoor toestemming is verleend of indien sprake is van een verdenking in de zin van artikel 27 Wetboek van Strafvordering. Wanneer de gevraagde toestemming niet wordt verleend hebben de stewards, het beveiligingspersoneel en/of de politie het recht betrokkene de toegang tot het stadion te weigeren. In beslag genomen voorwerpen worden na afloop van de wedstrijd aan de eigenaar teruggegeven, tenzij sprake is van wettelijk verboden voorwerpen.”
Heeft Ajax gespeeld dan gister...?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:23 schreef D1 het volgende:
Heeft iemand nog een filmpje van de goals van gisteren? Hier in Engeland liet de BBC niets zien :|
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:26 schreef BoNi het volgende:
[..]
Heeft Ajax gespeeld dan gister...?
http://www.youtube.com/results?search_query=nederland+ierland&search=Search
Moet je minder boos kijken!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik word bijna altijd gefouilleerd![]()
Maar het weigeren kost waarschijnlijk meer tijd, dus ach.
"The Owwwranjéé" "Kloas Jan Hoenteloar"quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:37 schreef D1 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DXJdZGv4gU4&mode=related&search=
Vertel...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
mwah. let eens op die lichtknopjes boven het poortje.
Ik kan me niet herinneren dat ik een keer niet gefouilleerd ben in ieder geval. Die lampjes heb ik nog nooit op gelet/over gehoord. Maar zou best kunnen inderdaad, ik zal vast wel ergens geregistreerd staan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:00 schreef PLAE@ het volgende:
Bij sommige mensen begint er een letter/lampje te branden. Hoe t verder zit weet ik niet. Maar tegenwoordig fouilleren ze bij noord c toch alles?!
Onder dát filmpje staan alle doelpunten als losse filmpjes... Maar je hebt het inmiddels al gevonden...!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:37 schreef D1 het volgende:
[..]
Held
Helaas is het betreffende filmpje twee maanden geleden op het internet gezet en betreft het twee kleine mennekes, wat het en biologisch en tijdtechnisch onwaarschijnlijk maakt dat het de wedstrijd van gisteren betreft. Maar het is het gebaar wat telt
Voor de geinteresseerden...
http://www.youtube.com/watch?v=DXJdZGv4gU4&mode=related&search=
Dan zie je er waarschijnlijk niet gevaarlijk genoeg uitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben er echt nog nooit gefouilleerd.
Ik ben liefquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan zie je er waarschijnlijk niet gevaarlijk genoeg uit
Jup, ik ben er !!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben lief![]()
Is er zondag nog wat speciaals trouwens?
Ajax - RKCquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben lief![]()
Is er zondag nog wat speciaals trouwens?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:08 schreef Sethje het volgende:
Altijd met een stijve het vak in
Alsof de foulliering zo geweldig is, ze checken normaal niet eens echt je benen (bij mij niet iig). Naar binnen krijgen is echt niet zon probleem. Tis meer dat als je in het stadion betrapt wordt (en tja er hangen camera's) je een SV'tje van 1,5 jaar kan ophalen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:30 schreef piertje2 het volgende:
Ja daar kan ik nog steeds nie bij, hoe krijgen al die gasten altijd al dat vuurwerk naar binnen
Bron: Europesoccer.nlquote:Manchester heeft zijn zinnen gezet op goalgetter Klaas Jan Huntelaar. De spits van Ajax heeft nog een doorlopend contract en het is nog maar de vraag of Ajax Huntelaar zo maar laat gaan.
Manchester is opzoek naar een vervanger voor de naar Real Madrid vertrokken Ruud van Nistelrooij, Huntelaar zou dan samen met Wayne Rooney een aanvalsduo moeten vormen.
Ondanks dat Huntelaar zelf aangaf dat hij bij Ajax wil blijven lijkt United ervan overtuigd de spits naar Old Trafford te kunnen halen.
Nadat Huntelaar in de wedstrijd Nederland - Ierland, twee goals maakte en bij de andere twee goals betrokken was, lijken ook andere topclubs Huntelaar binnen te willen halen.
Op de één of andere manier zie ik dat nog niet gebeuren...quote:
de komende 2 weken zullen er wel meer van dit soort berichten volgen .quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:42 schreef D1 het volgende:
[..]
Op de één of andere manier zie ik dat nog niet gebeuren...
En waar haalt Europesoccer die info vandaan. Want zo'n grote site is het niet!quote:
engelse pers denk ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:07 schreef piertje2 het volgende:
[..]
En waar haalt Europesoccer die info vandaan. Want zo'n grote site is het niet!![]()
MCU zal 'm best willen, maar wij laten 'm never gaan op dit momentquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:10 schreef ub40_bboy het volgende:
Waar rook is is vuur zoals je ook bij Dirk Kuijt hebt gezien.
Ook niet voor 30 miljoen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
MCU zal 'm best willen, maar wij laten 'm never gaan op dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |