abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40895554
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:27 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax denkt als een bedrijf, niet meer als voetbalclub. Wanneer het bedrijf Ajax in ruim een half jaar zo'n zestien miljoen euro winst kan maken op een speler, zal men een transfer echt niet blokkeren. Men zal denken dat het vast opgevangen kan worden, door de huidige selectie danwel door een aankoop. Wanneer KJH tegen RKC Waalwijk twee- á driemaal scoort en ook in de voorronde van de CL van zich laat spreken, zullen clubs als AC Milan en Manchester United (die ook nog een spits zoekt) echt nog wel een transfer overwegen. Misschien dat 25 miljoen euro al voldoende is om KJH van Ajax over te nemen, maar ik hoop het niet. Een typische Ajax-spits vinden is niet gemakkelijk, dus nu we er één hebben, moeten we er wel nog even van kunnen genieten!
Wow een realistische Ajacied
Het is de vraag niet of Huntelaar blijft, maar de vraag of ie in de winterstop of na het seizoen vertrekt.
pi_40895623
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:34 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Wow een realistische Ajacied
Het is de vraag niet of Huntelaar blijft, maar de vraag of ie in de winterstop of na het seizoen vertrekt.
Misschien blijft die nog wel ff.

Beetje ala Kuyt, die is in verhouding ook lang bij Feyenoord gebleven.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_40895638
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:38 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Misschien blijft die nog wel ff.

Beetje ala Kuyt, die is in verhouding ook lang bij Feyenoord gebleven.
Kuyt bewees zich niet op alle fronten, Huntelaar nu wel.
pi_40895661
Dan nog weet ik niet of Huntelaar meteen na dit seizoen weggaat.

Maarja, hij valt gewoon niet lang te behalen nog..
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 17 augustus 2006 @ 09:47:08 #105
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40895835
KJH is een fenomeen, kent ook geen aanpassingsproblemen. Zowel AC Milan als Manchester United zijn op zoek naar een topspits, dus ik kan me voorstellen dat ze KJH in het vizier krijgen, als dit nog niet het geval is. Ik vraag me af hoe stijf Ajax haar poot wil/kan houden? Wanneer er 25 miljoen euro geboden wordt, ga ik ervan uit dat het op zijn minst in overweging wordt genomen. Voor 25 miljoen euro haalt AC Milan, Manchester United of een andere club een fenomeen in huis, dus de transfersom valt dan nog relatief mee. Zeker met de transfer van Zlatan Ibrahimovic in mijn achterhoofd ben ik heel bang voor een vertrek van KJH en zeg nou eerlijk, waarom zouden we er nu 100% zeker vanuit kunnen gaan dat Ajax dit keer niet zijn spits laat gaan, kort voor het verstrijken van de transferdeadline?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 17 augustus 2006 @ 09:50:19 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40895898
Ajax kan en MAG het gewoon niet doen. Dat kan je je supporters niet aandoen....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_40895920
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:50 schreef HeatWave het volgende:
De vraag is of Huntelaar zelf wel wil, ik denk dat hij minstens één vol seizoen bij Ajax wil spelen Hij is er pas net hè.
pi_40895931
quote:
Alsof zo'n bestuur iets om die supporters geeft. Het is een beursgenoteerd bedrijf.
pi_40895999
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:27 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer KJH tegen RKC Waalwijk twee- á driemaal scoort en ook in de voorronde van de CL van zich laat spreken
Is Huntelaar eigenlijk nog wel speelgerechtigd voor Europees voetbal, nu hij namens Ajax al in de CL voorrondes heeft gespeeld?

Inderdaad, Ajax denkt als een bedrijf. Daarom laten ze KJH ook niet gaan, want je verneukt er je aanstaande resultaten mee. Ook de top van Ajax weet dat je alleen met KJH een goede kans maakt in de CL, laat staan het kampioenschap. Bovendien is iedereen binnen Ajax ervan doordrongen dat KJH nu zo populair is bij de Ajax-aanhang, dat hem nu al weg doen een ware revolutie zal ontketenen.

Je overdrijft in je angst, M0NTANA. De top van Ajax heeft van zijn fouten geleerd.
pi_40896028
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:54 schreef Roeni3 het volgende:Bovendien is iedereen binnen Ajax ervan doordrongen dat KJH nu zo populair is bij de Ajax-aanhang, dat hem nu al weg doen een ware revolutie zal ontketenen.
pi_40896057
quote:
Het zou wat zijn idd, de stemming zal hier dan de komende weken niet te pruimen zijn.
Ik denk ook niet dat het gebeurd.

Maar het zal me niets verbazen als Klaas zo rond de kerstdagen vertrekt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:00:12 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40896137
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:52 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Alsof zo'n bestuur iets om die supporters geeft. Het is een beursgenoteerd bedrijf.
Niet zo overdrijven nu. Er worden genoeg dingen gedaan om de supporters tevreden te stellen de laatste tijd. Ajax is met een charme offensief bezig.. Terecht hoor...
Get woke, go broke!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:00:56 #113
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40896161
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:54 schreef Roeni3 het volgende:

Je overdrijft in je angst, M0NTANA. De top van Ajax heeft van zijn fouten geleerd.
Het enige dat we kunnen doen is hopen dat dat het geval is, maar ik ga liever van het ergste scenario uit, dan kan het allemaal alleen maar meevallen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:01:17 #114
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40896171
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
KJH is een fenomeen, kent ook geen aanpassingsproblemen. Zowel AC Milan als Manchester United zijn op zoek naar een topspits, dus ik kan me voorstellen dat ze KJH in het vizier krijgen, als dit nog niet het geval is. Ik vraag me af hoe stijf Ajax haar poot wil/kan houden? Wanneer er 25 miljoen euro geboden wordt, ga ik ervan uit dat het op zijn minst in overweging wordt genomen. Voor 25 miljoen euro haalt AC Milan, Manchester United of een andere club een fenomeen in huis, dus de transfersom valt dan nog relatief mee. Zeker met de transfer van Zlatan Ibrahimovic in mijn achterhoofd ben ik heel bang voor een vertrek van KJH en zeg nou eerlijk, waarom zouden we er nu 100% zeker vanuit kunnen gaan dat Ajax dit keer niet zijn spits laat gaan, kort voor het verstrijken van de transferdeadline?
Milan en Man U halen hem nu zeker niet gezien het feit dat hij in de CL niet meer actief kan zijn gezien zijn voorronde wedstrijd tegen FC Kopenhagen.

Verder denk ik niet dat hij dit seizoen nog bij ajax vertrekt, hij blijft minimaal tot het einde van dit seizoen denk ik....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_40896182
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het enige dat we kunnen doen is hopen dat dat het geval is, maar ik ga liever van het ergste scenario uit, dan kan het allemaal alleen maar meevallen.
Maar vind je dat mijn argumentatie de plank misslaat, of zit er wel enige logica in?
pi_40896193
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Niet zo overdrijven nu. Er worden genoeg dingen gedaan om de supporters tevreden te stellen de laatste tijd. Ajax is met een charme offensief bezig.. Terecht hoor...
Ja duh, die willen meer SCC's en merchandise verkopen.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:03:29 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40896217
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:02 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Ja duh, die willen meer SCC's en merchandise verkopen.
Das een direct gevolg ja, maar alsof f'noord geen shirtjes etc wil verkopen......
Get woke, go broke!
pi_40896243
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Das een direct gevolg ja, maar alsof f'noord geen shirtjes etc wil verkopen......
Die worden toch wel verkocht, ook al wordt Feyenoord 4 jaar lange 5e ofzo.
pi_40896249
Niet meteen naar Feyenoord wijzen. Krijg je weer het gezeik dat daaaan zijn club wil verdedigen. Los van Feyenoord zit er inderdaad logica in de opmerking van daaaan, maar dat geldt inderdaad voor elke club.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:10:13 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40896373
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:01 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Maar vind je dat mijn argumentatie de plank misslaat, of zit er wel enige logica in?
Zit wellicht wel enige logica in, alleen ben ik het er niet mee eens. Ajax was mét Zlatan Ibrahimovic de grote titelkandidaat en na zijn vertrek storte het hele elftal in elkaar, het bedrijf Ajax is in staat om opnieuw enkel naar de euro's te kijken. Ze zullen bij een bod van 25 miljoen euro vast denken dat ze met Markus Rosenberg, Ryan Babel, Angelos Harry Charisteas en Rydel Poepon genoeg alternatieven heeft en dat er eventueel nog wel iemand bijgekocht kan worden.
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

Milan en Man U halen hem nu zeker niet gezien het feit dat hij in de CL niet meer actief kan zijn gezien zijn voorronde wedstrijd tegen FC Kopenhagen.
Dat is wellicht het geluk van Ajax, maar als hij alleen in de voorronde van de CL heeft gespeeld, is KJH na de winterstop eventueel wel weer speelgerechtigd, toch? AC Milan en Manchester United zouden beide een topaankoop doen met KJH en ik hoop maar dat het feit dat ze hem voor de winterstop niet kunnen gebruiken in de CL, de clubs zal weerhouden van een transfer.
pi_40896622
Je doet er nu te makkelijk over Montana.

Zlatan was zelf een transfer enorm aan het forceren dat er haast een onmogelijke werksituatie was gecreeerd, naar het schijnt. Wanneer er dan 19 miljoen euro geboden wordt, en de speler wil zelf persee weg, dan moet je hem uiteindelijk wel verkopen. Zelfde wat er nu met Ooijer bij PSV gebeurd. Ajax is wat dat betreft wel verandert hoor; dat ze niet snel meer voor het grote geld gaan; kijk naar Trabelsi, kijk naar Maxwell, kijk naar Grygera.

Die hadden al weg kunnen zijn tegen een redelijk bod, maar die zijn allemaal uiteindelijk nog gebleven. Het bedrijf Ajax is allang niet meer zoals jij het nu voordoet en zoals het een 5 a 6 jaar geleden was. Dat het allemaal nog niet perfect is qua handelen dat is zo, maar er is de laatste twee jaar echt een hoop veranderd hoor; van Geel heeft ook laten zien bij AZ dat er niet iemand zo makkelijk vertrekt.
pi_40896675
Milan wil ervaring en koopt hem pas als hij zich heeft bewezen op niveau. Dat heeft hij nog steeds niet gedaan. Laat die jongen maar een jaartej..of zolang Ajax het uithoudt in de CL gewoon spelen en dan zie je pas waartoe hij in staat is tegen de grote jongens.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:22:37 #123
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40896689
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je doet er nu te makkelijk over Montana.

Zlatan was zelf een transfer enorm aan het forceren dat er haast een onmogelijke werksituatie was gecreeerd, naar het schijnt. Wanneer er dan 19 miljoen euro geboden wordt, en de speler wil zelf persee weg, dan moet je hem uiteindelijk wel verkopen. Zelfde wat er nu met Ooijer bij PSV gebeurd. Ajax is wat dat betreft wel verandert hoor; dat ze niet snel meer voor het grote geld gaan; kijk naar Trabelsi, kijk naar Maxwell, kijk naar Grygera.

Die hadden al weg kunnen zijn tegen een redelijk bod, maar die zijn allemaal uiteindelijk nog gebleven. Het bedrijf Ajax is allang niet meer zoals jij het nu voordoet en zoals het een 5 a 6 jaar geleden was. Dat het allemaal nog niet perfect is qua handelen dat is zo, maar er is de laatste twee jaar echt een hoop veranderd hoor; van Geel heeft ook laten zien bij AZ dat er niet iemand zo makkelijk vertrekt.
Zeker de komst van Martin van Geel zal Ajax ten goede zijn gekomen, maar stel dat er 25 miljoen euro geboden wordt voor KJH, denk je dan niet dat Ajax een gegarandeerde winst van 16 miljoen euro zal overwegen? Wie weet wat er allemaal nog gebeurt, wellicht komt er nooit meer zo'n hoog bod.
pi_40896808
Tja, we zitten nog niet op het niveau dat we kunnen concurreren met AC Milan, Barcelona, Chelsea, Arsenal, Real Madrid, etc. Qua geld niet, qua voetbalniveau en qua andere leefomstandigheden.

Huntelaar zal nooit de rest van zijn carriere blijven voetballen en dan moet je inderdaad de afweging maken hoe of wat. Maar hij zal zeker het EK gaan spelen, daarna zal er minimaal 20 miljoen gerekend kunnen worden als ie blijft presteren zoals hij nu presteert. Dan is het toch prima? Hebben we 3 jaar van hem kunnen genieten, zal er vast weer een andere spits zijn opgestaan en kunnen we verder.

Op dit moment vind ik elk bod te vroeg; volgend seizoen in de zomer zou 25 miljoen of meer erg mooi zijn, maar alleen naar een echte topclub waar hij daadwerkelijk zou spelen, na het EK is een bod van 20milj of meer prima te doen en dan is het klaar.
pi_40896829
Klaas-Jan blijft gewoon nog een jaar.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')