Dan zit ie dus schandalig kort bij Ajax.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:15 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk dat hij zomer 2007 weggaat, kan bijna niet missen.
Jep. Als hij dit jaar zo doorgaat staan alle topclubs in de rij en gaat hij niet weg voor minder dan 25 miljoen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:19 schreef devv05 het volgende:
Hij is ook schandalig goed, bijna niet langer te behouden. Maar dan wel voor de absolute hoofdprijs weg.
Als hij zo doorgaat is hij niet te behouden voor ajax.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:16 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Dan zit ie dus schandalig kort bij Ajax.
Wacht maar tot ie topscorer in de CL wordt dit seizoen en er voor Oranje ook elke wedstrijd een paar inpriktquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:21 schreef Radegast het volgende:
Denk dat Ajax er maximaal 25 miljoen euro voor kan krijgen, meer betalen de topclubs uit de grote landen niet voor spelers uit de Nederlandse competitie.
En ik denk dat we hem volgende jaar zomer rond deze tijd kunnen uitzwaaien... (Samen met Sneijder naar AC Milan ofzo)
Als Huntelaar zich zo blijft ontwikkelen zullen veel Europese topclubs in de rij staan en kan Ajax lekker veilingmeestertje gaan spelen en de vraagprijs opdrijven. Kom je wel minimaal op 25 miljoen uit denk ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:21 schreef Radegast het volgende:
Denk dat Ajax er maximaal 25 miljoen euro voor kan krijgen, meer betalen de topclubs uit de grote landen niet voor spelers uit de Nederlandse competitie.
Lekker arrogant doen, kunnen de Ajax-haters zich weer verbijtenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:23 schreef Doezelhaar het volgende:
Laten we nu eerst maar eens die CL binnenhalen...
Hehe, ik ga er ook gewoon van uit hoor. Wat mij betreft spaart Ten Cate wat spelers volgende week... das pas lekker arrogant doen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Lekker arrogant doen, kunnen de Ajax-haters zich weer verbijten![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |