Daar gaat Huntelaar sowieso overheen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Kluivert mag voor z'n topscorers titel vrezen.
Sjevchenko, Essien en ik denk dat Diarra ook voor aardig wat geld naar Real gaat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:01 schreef mcyodogg het volgende:
Het is geen 2001 meer. Dergelijke bedragen zie je niet zo vaak meer.
Ja nou noem je 2 aankopen van Chelsea op, en die gaan niet iedereen opkopen. En ik zeg ook niet dat het helemaal niet meer voorkomt, maar je ziet clubs toch minder snel hun portemonnee trekken, en iedereen denkt nu wel 2x na voordat ie een euro uitgeeft. Als Huntelaar zich blijft ontwikkelen, en blijft/gaat bewijzen op verschillende niveau's, dan ontvangt Ajax echt wel een flink pak geld als ze het goed spelen. Maar het is nu eenmaal niet zo vanzelfsprekend meer als het geweest was.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Sjevchenko, Essien en ik denk dat Diarra ook voor aardig wat geld naar Real gaat.
Ik zie liever een rechtsbuiten met voorzet en passeeractie. Inplaats van een rechtsbuiten met alleen een voorzet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:13 schreef Nashje het volgende:
Hebben we nog een rechtsbuiten nodig? Yildirim wil weg uit Friesland
trance, ook al in een eerder topic gevraagd: heb je ook ergens zo'n afbeelding van het Philips Stadion> Kan ik voor het PSV-topic ook een stadionoverzicht maken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:20 schreef Trancelocator het volgende:
Kon Huntelaar nou niet wat minder goed voetballen...
misschien rond de kerstdagen al.quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
trance, ook al in een eerder topic gevraagd: heb je ook ergens zo'n afbeelding van het Philips Stadion> Kan ik voor het PSV-topic ook een stadionoverzicht maken.
Laat maar weten, thanks...
Sorry DD, ik heb wat topics geskipped.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
trance, ook al in een eerder topic gevraagd: heb je ook ergens zo'n afbeelding van het Philips Stadion> Kan ik voor het PSV-topic ook een stadionoverzicht maken.
Helaas...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef Black-Death het volgende:
Huntelaar mag nooit weg!
http://www.psv.nl/upload/(...)ttegrond2006-375.jpgquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het liefst heb je een afbeelding met een hoge resolutie. Op zich kan je hier ook wel wat mee, maar het kost wat meer werk als je een strak plaatje wil maken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:40 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
http://www.psv.nl/upload/(...)ttegrond2006-375.jpg
beetje klein en overvol, maar zoiets bedoelde je?
Mja, zie de smiley. Maar als je tegen die tijd net de mazzel hebt dat twee twee clubs om de diensten van Huntelaar strijden, zie ik het op zich nog wel gebeuren. En aangezien iedere ploeg een Huntelaar kan gebruiken...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Was het maar. Helaas zal Ajax rond de 15 miljoen blijven.
Inderdaad, 2,5 jaar blijft hij bij ons.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:09 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik zie hem volgend seizoen ook in Amsterdam hoor. Eind van dit seizoen zit hij er nog maar 1,5 jaar! Na het EK is ie weg voor de hoofdprijs, hopen dat Ajax nu wel eens meer dan 15 a 20 miljoen vraagt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |