Dan zie je er waarschijnlijk niet gevaarlijk genoeg uitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben er echt nog nooit gefouilleerd.
Ik ben liefquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan zie je er waarschijnlijk niet gevaarlijk genoeg uit
Jup, ik ben er !!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben lief![]()
Is er zondag nog wat speciaals trouwens?
Ajax - RKCquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben lief![]()
Is er zondag nog wat speciaals trouwens?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:08 schreef Sethje het volgende:
Altijd met een stijve het vak in
Alsof de foulliering zo geweldig is, ze checken normaal niet eens echt je benen (bij mij niet iig). Naar binnen krijgen is echt niet zon probleem. Tis meer dat als je in het stadion betrapt wordt (en tja er hangen camera's) je een SV'tje van 1,5 jaar kan ophalen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:30 schreef piertje2 het volgende:
Ja daar kan ik nog steeds nie bij, hoe krijgen al die gasten altijd al dat vuurwerk naar binnen
Bron: Europesoccer.nlquote:Manchester heeft zijn zinnen gezet op goalgetter Klaas Jan Huntelaar. De spits van Ajax heeft nog een doorlopend contract en het is nog maar de vraag of Ajax Huntelaar zo maar laat gaan.
Manchester is opzoek naar een vervanger voor de naar Real Madrid vertrokken Ruud van Nistelrooij, Huntelaar zou dan samen met Wayne Rooney een aanvalsduo moeten vormen.
Ondanks dat Huntelaar zelf aangaf dat hij bij Ajax wil blijven lijkt United ervan overtuigd de spits naar Old Trafford te kunnen halen.
Nadat Huntelaar in de wedstrijd Nederland - Ierland, twee goals maakte en bij de andere twee goals betrokken was, lijken ook andere topclubs Huntelaar binnen te willen halen.
Op de één of andere manier zie ik dat nog niet gebeuren...quote:
de komende 2 weken zullen er wel meer van dit soort berichten volgen .quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:42 schreef D1 het volgende:
[..]
Op de één of andere manier zie ik dat nog niet gebeuren...
En waar haalt Europesoccer die info vandaan. Want zo'n grote site is het niet!quote:
engelse pers denk ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:07 schreef piertje2 het volgende:
[..]
En waar haalt Europesoccer die info vandaan. Want zo'n grote site is het niet!![]()
MCU zal 'm best willen, maar wij laten 'm never gaan op dit momentquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:10 schreef ub40_bboy het volgende:
Waar rook is is vuur zoals je ook bij Dirk Kuijt hebt gezien.
Ook niet voor 30 miljoen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
MCU zal 'm best willen, maar wij laten 'm never gaan op dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |