oh zo..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:29 schreef Badabingea het volgende:
Staan zeker geen Feyenoorders in het veld, daarom doen ze zo dom!
right.. en KJH is geboren uit Joodse ouders? Nee? houd je muil dan aapquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik doe niks verkeerd... Haakneus is voor mij gewoon een benaming voor een jood![]()
Ok, als je het op het uiterlijk gaat gooien ben jij echt de allerlaatste die wat te zeggen heeft,quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iedereen zit op die haakneus in de spits te geilen.
weheh inderdaadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:29 schreef Italo het volgende:
[..]
Ok, als je het op het uiterlijk gaat gooien ben jij echt de allerlaatste die wat te zeggen heeft,
met je D-K![]()
Daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:27 schreef Skwish het volgende:
[..]
Mooi man![]()
Heb je dat uit een boekje?
Net zoals the Hunt dus?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:29 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Maar wel 30.000 ballen verspeeld. Voetbalt niet mee die jongen. Te langzaam van begrip.
Nederland speelt vandaag met een B elftalquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:29 schreef Badabingea het volgende:
Als je zo stoer bent, kom dan een keer in een Ajax vak zitten en roep het danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik doe niks verkeerd... Haakneus is voor mij gewoon een benaming voor een jood![]()
Je zou beter moeten weten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:29 schreef Badabingea het volgende:
Kreeg RvN ballen op het WK?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:29 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Maar wel 30.000 ballen verspeeld. Voetbalt niet mee die jongen. Te langzaam van begrip.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:29 schreef Italo het volgende:
[..]
Ok, als je het op het uiterlijk gaat gooien ben jij echt de allerlaatste die wat te zeggen heeft,
met je D-K![]()
Lucius, Timmer en Kuijt horen in het C elftal, dus wat is je punt?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nederland speelt vandaag met een B elftal![]()
Het verschil is dat die gewoon scoort en een assist geeft, en dat in 1 wedstrijd, 1 helft zelfsquote:
Spelen ze beter toen Kuyt erin stondquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nederland speelt vandaag met een B elftal![]()
Misschien moeten jullie een keer 1 op 1 afspreken, Jasper. Jullie zijn echt voor elkaar geschapen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als je zo stoer bent, kom dan een keer in een Ajax vak zitten en roep het dan![]()
Fotosoep zeg ik jequote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oke vertel jij maar of dit een kunstgebit is of zijn echte gebit....
Knappe jongeman!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oke vertel jij maar of dit een kunstgebit is of zijn echte gebit....
Nee, the huntende huntie hunterquote:
Dan heb ik al 1x vaker in een ajax vak gezeten dan dat jij in je hele leven hebt gedaanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als je zo stoer bent, kom dan een keer in een Ajax vak zitten en roep het dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |