Nope, ik ben geen Ajacied.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Zijn hier nou alleen maar ajacieden ?
Jij volgt zeker geen voetbal? Seedorf en Davids zijn het hele vorige jaar basiskrachten geweest bij hun team, ook zij hadden mindere wedstrijden, maar dat had iedereen, zelfs Huntelaar. Maar Davids en Seedorf spelen in de 2 zwaarste competitie's en wisten moeiteloos overeind te blijven.. Cocu heeft het hele jaar gedomineerd bij het superieure psv, wat wil je nou nog meer?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ga in herhaling vallen geloof ik
Seedorf en Davids zijn over de top. Ze waren geweldig....ooit.... nu niet meer... Jammer, maar het is niet anders. Net zoals Cocu die het goddank zelf wel inziet
wat is er dan met hem?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zelfs als niet-Ajacied kun je niet om Huntelaar heen.
Nee, die terugspeelbal was natuurlijk zo bedoeldquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:16 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Nee, dat 1ste doelpunt was een blunder van de Ieren.
(stond nl totaal vrij)
Dat was allang bekendquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:16 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Huntelaar topscorer van NL 2007 >>>>> Ajax landskampioen.
Heb het niet specifiek over jouw, maar het merendeel floot hem gewoon keihard uit en roept nu zo hrd mogelijk om hem, beetje hypcoriet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik floot 'm nooit uit, vond alleen dat ie geen penalties meer moest nemen en dat vond ie zelf ook.
Geef hem precies dezelfde taken als bij Milan en je hebt een wereldmiddenvelder in huis. Geef hem andere taken en dan speelt ie niet zo werelds; Dat is logisch. Maar Van Basten lijkt een hekel aan logica te hebben. Is Sneijder eerder een aanvallende middenvelder of een controleur? Iedereen zal 'aanvallende middenvelder' zeggen, maar Bassie ziet een controleur in hem
.
Ja, alleen haviksoog Robben anticipeerde zeer zeer goedquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:17 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Nee, die terugspeelbal was natuurlijk zo bedoeld![]()
Zag veel ajax logo's voorbij komenquote:
Seedorf speelt in een geweldig sterk elftal. Hij is gewoon te oud om nu nog een elftal op sleeptouw te nemen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij volgt zeker geen voetbal? Seedorf en Davids zijn het hele vorige jaar basiskrachten geweest bij hun team, ook zij hadden mindere wedstrijden, maar dat had iedereen, zelfs Huntelaar. Maar Davids en Seedorf spelen in de 2 zwaarste competitie's en wisten moeiteloos overeind te blijven.. Cocu heeft het hele jaar gedomineerd bij het superieure psv, wat wil je nou nog meer?
Lekker simpel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Seedorf en Davids kunnen er zeker ook geen klote van?
Vraag aan de gemiddelde Spanjaard, Italiaan of Brit welk kwartet beter is:
Seedorf - Van Nistelrooy - Van Bommel - Davids of Landzaat - Kuijt - De Jong - Janssen
Het is een aardige speler, true. Blijft een lelijke ajacied.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik nieeeeet zuchtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
absoluut..... maar aan de andere kant: tis wel weer een Ajaxied minder op het veldquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:18 schreef BB-King het volgende:
Toch mis ik Stam wel een beetje...
Jammer dat ie gestopt is met internationaal voetbal.
beetje overdreven. maar er zit nu na 1 training meer voetbal in dan na wekenlang voorbereiden op het WKquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:19 schreef Nyrem het volgende:
Beste nederlandse elftal ooit!!!
Niks meer aan doen, invriezen en nooit meer ontdooien!
Het blijft een echte hollandse boer vind ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lekker simpel.
[..]
Het is een aardige speler, true. Blijft een lelijke ajacied.
KJH blijft gewoon een boeiend onderwerp hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:20 schreef knnth het volgende:
Aandoenlijk om te zien hoe sommigen KJH's acties bagatelliseren
Tevens aandoenlijk om te zien dat sommigen denken dat KJH een godheid is
Hij is gewoon goed, is dat nou zo moeilijk om toe te geven?
Als je een analyse maakt van elftallen zit er meestal in ieder linie een ervaren kracht (en dan bedoel ik niet ervaren zoals Landzaat isquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
Seedorf speelt in een geweldig sterk elftal. Hij is gewoon te oud om nu nog een elftal op sleeptouw te nemen.
Dat Jol vindt dat Davids nog goed speelt zegt me weinig. Eén helft van het seizoen speelde hij niet, de 2e helft matig.
Cocu besloot zelf te stoppen.
Wat ik nog meer wil? een beetje realisme van de zogenaamde supporters die Oranje afzeiken omdat de bondscoach bij een club gespeeld heeft die ze niet aanstaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |