Wanneer biedt Betfair nou eens KJH to score aanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:13 schreef Jasza het volgende:
Hij is weer lekker in vorm, Zondag kan RKC alvast gaan schijten
DK zou het serieus zo gezegd kunnen hebbenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:13 schreef DeeBee het volgende:
ja gewoon geluk van Huntelaar...zo kan iedereen die bal doorgeven!
![]()
Hehe bunkerrrquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wanneer biedt Betfair nou eens KJH to score aan
Ik ga in herhaling vallen geloof ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Seedorf en Davids kunnen er zeker ook geen klote van?
Vraag aan de gemiddelde Spanjaard, Italiaan of Brit welk kwartet beter is:
Seedorf - Van Nistelrooy - Van Bommel - Davids of Landzaat - Kuijt - De Jong - Janssen
De goal komt op naam van Robben, maar Huntelaar had een groot aandeel in de goalquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:13 schreef TheGeneral het volgende:
Wat overdreven om Huntelaar voor deze bal weer de hemel in te prijzen.
dat is al de hele tijd bezig..dat moet weet je wel..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:13 schreef TheGeneral het volgende:
Wat overdreven om Huntelaar voor deze bal weer de hemel in te prijzen.
Uh... dat hebben ze al gedaan voor het WK hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:14 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Nog 4 jaar wachten, en dan is Huntelaar net zo'n lapswans als al die andere veteranen....
Ik had Jong Oranje wel eens tegen Oranje willen zien spelen...
vast niet.. why?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Zijn hier nou alleen maar ajacieden ?
Man, lul niet zo dom. Als je Seedorf bij AC ziet en dan durft te zeggen dat hij over de top is en je beter Janssen in je ploeg kan hebben spoor je gewoon niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ga in herhaling vallen geloof ik
Seedorf en Davids zijn over de top. Ze waren geweldig....ooit.... nu niet meer... Jammer, maar het is niet anders. Net zoals Cocu die het goddank zelf wel inziet
En een blunder van de Ierenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
De goal komt op naam van Robben, maar Huntelaar had een groot aandeel in de goal
Zelfs als niet-Ajacied kun je niet om Huntelaar heen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Zijn hier nou alleen maar ajacieden ?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:15 schreef Bos81 het volgende:
Hoeft niet meer
van Nistelrooy is zo goed dat ie de bal zelf opgewipt zou hebben en scoren met een omhaal.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:13 schreef DeeBee het volgende:
ja gewoon geluk van Huntelaar...zo kan iedereen die bal doorgeven!
![]()
Ik floot 'm nooit uit, vond alleen dat ie geen penalties meer moest nemen en dat vond ie zelf ookquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo jammer aan de naam Seedorf vind, jaren lang weg gefloten uit Oranje en nu MOET ie er ineens bij. Dat het volk dat doet kan ik nog begrijpen, maar de media....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |