Ik ben echt niet van suiker ofzo maar als we nou een oefening hadden in Egypte (of Libanonquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Misschien omdat de Commando's in de 2e wereldoorlog ook trainden in Schotland? Zie het monument!
Afghanistan lijkt me qua terrein meer Schots dan woestijn!
commandos moeten toch naar aruba ofzo heb ik altijd gedacht?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:07 schreef Heatseeker het volgende:
Interessant dat wel, maar arubawas wel beter geweest.
Ik bedoelde dus om te trainen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:11 schreef Heatseeker het volgende:
Die gaan overal heen.
http://www.imdb.com/title/tt0280609/quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:52 schreef Heatseeker het volgende:
Ok in maart ga ik naar Afghanistan, daarom zijn we nu al aan het opwerken en trainen enzo.
Nu heeft onze commandant besloten dat we 2 weken oefening hebben in Schotland.
GVD waarom Schotland en niet een of ander land met woestijnen enzo. Weet je hoe vaak het regent in Schotland. Alsof het in Afghanistan vaak regent
. Dit slaat toch nergens op.
Dit is mijn klacht.
Ohw en hou je flames en doodsverwensingen maar bij je, die heb ik allemaal al gehoord.
Ja, maar vaak nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:38 schreef femmeChantal het volgende:
Het kan óók zo zijn:
[afbeelding]
Ik ben in augustus 1998 een weekje naar Schotland op vakantie geweest en toen had ik ook maar 1 keer regen; van de tiende tot en met de zestiende...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:40 schreef Eraser127 het volgende:
Haha, ik ben vorig jaar 2 weken naar Schotland geweest backpacken en had maar 1x regen
Ook ik moet in aug 2007 naar Afghanistan
Ook in de herfst?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:40 schreef Eraser127 het volgende:
Haha, ik ben vorig jaar 2 weken naar Schotland geweest backpacken en had maar 1x regen
Ook ik moet in aug 2007 naar Afghanistan
Niks mis met het weer in Schotland hoor. En qua land en woestenij denk ik dat het je er zal verbazen. In Schotland regent het ongeveer even vaak als hier allene zijn de mensen daar er een stuk minder chagerijnig vanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:52 schreef Heatseeker het volgende:
Ok in maart ga ik naar Afghanistan, daarom zijn we nu al aan het opwerken en trainen enzo.
Nu heeft onze commandant besloten dat we 2 weken oefening hebben in Schotland.
GVD waarom Schotland en niet een of ander land met woestijnen enzo. Weet je hoe vaak het regent in Schotland. Alsof het in Afghanistan vaak regent
Dit is mijn klacht.
Ohw en hou je flames en doodsverwensingen maar bij je, die heb ik allemaal al gehoord.
Gewoon Slansjiquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:10 schreef ruby het volgende:
Schotland is mooi dus geniet er maar van!
Sloansjivaaaaaaaa (ik probeer "proost" op z'n Schots hier te tikken maar ja ik weet de juiste spelling niet, dus ik schrijf het maar zoals het klinkt.)
Oké dan. Ik dacht laat ik ff m'n Schots oprakelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:12 schreef JaapB het volgende:
Gewoon Slansji
Of slansjeva, kom je ook in Ierland een eind mee
Waarom zou ik niet over een dienstbevel kunnen klagen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:13 schreef SevenWonders het volgende:
Slainte
On topic, denk niet dat het verstandig is dat TS klaagt over een dienstbevel op een forum als Fok! maar dat terzijde.
Dude, je zit een beetje luxe in een auto met aircoquote:zit nu bij 11afdra (11e afdeling rijdende artillerie).
Mag ik met je mee? Ik draag je koffers wel...plz plz zeg ja...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:07 schreef -Lillith- het volgende:
Schotland is het mooiste land wat er is!! Ik ben net terug van 2 weken Schotland en ik heb bijna alleen maar zon gehad, terwijl het hier continu regende! En regen in Schotland is prachtig mooi
*emigreert in januari naar Schotland*
Dudequote:
Dude, ik doe mortieren, niks geen airco en luxe.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:25 schreef Knut het volgende:
[..]
Dude, je zit een beetje luxe in een auto met airco.
Mariniers zijn gewent aan water.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:13 schreef GotC het volgende:
[..]
DudeIk heb er 3 maanden gezeten, 2x regen gehad. Niet miepen overigens, m'n broer moest voordat hij naar Afghanistan ging met de mariniers ook naar Schotland.
Overigens, naar Afghanistan! Poor you. Wordt nog leuk, proest.
Ben jij nou een Nederlander/een vent?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Mariniers zijn gewent aan water.![]()
Wat leuk, wat ga je er doen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:07 schreef -Lillith- het volgende:
Schotland is het mooiste land wat er is!! Ik ben net terug van 2 weken Schotland en ik heb bijna alleen maar zon gehad, terwijl het hier continu regende! En regen in Schotland is prachtig mooi
*emigreert in januari naar Schotland*
inderdaad. Schotlandquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:23 schreef Silmarwen het volgende:
En klaagbaak topics over Schotland zijn gewoon not done.
Ben al wegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:42 schreef Bayswater het volgende:
Schotland is het echte Schotlandtopic![]()
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
Schotland... 's werelds vuilnisbak.
Omdat wij belasting betalen voor jouw expat-tripjes naar het buitenland en het mij niet handig lijkt dat een militair klaagt over zijn werkgever op een popi-jopi forum als dit. Wat als iedereen dat doet, dan gaat imo de hele geloofwaardigheid van ons leger er nog verder aan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:15 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet over een dienstbevel kunnen klagen?
En jij zou ons land moeten verdedigen. Kans-loos.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:52 schreef Heatseeker het volgende:
Weet je hoe vaak het regent in Schotland. Alsof het in Afghanistan vaak regent
Agreequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Misschien omdat de Commando's in de 2e wereldoorlog ook trainden in Schotland? Zie het monument!
Afghanistan lijkt me qua terrein meer Schots dan woestijn!
jij bent er blijkbaar nog nooit geweestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
Schotland... 's werelds vuilnisbak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |