zie je nu wel, het grootste en zwaarste gedeelte ligt al achter onsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog maar 101 posts.
lichtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zie je nu wel, het grootste en zwaarste gedeelte licht al achter ons![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Rena!!
10 minuten schopjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:42 schreef Stroekie het volgende:
zeg houden jullie het tempo er wel een beetje in
heel goedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:52 schreef rena het volgende:
[..]
10 minuten schopjeIk houd het heel goed vol.
![]()
maar dan schiet het wel lekker opquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ben weer terug; stofzuigen 'snachts heeft weinig zin als de helft van de verlichting het doet
Maar 't is dan niet genoeg voor de haviksogen van m'n moeder. :-Squote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan schiet het wel lekker op![]()
hoe herkenbaarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar 't is dan niet genoeg voor de haviksogen van m'n moeder. :-S
Toen ik met wat vrienden lam aan het televisie aan het kijken waren, veegde een van m'n vrienden met z'n vinger over de televisie om te kijken hoe stoffig die was. Vervolgens was de andere vriend van wie de tv was ontstemd omdat 'ie nu de tv moest schoonmaken (vanwege een heel storende heldere veeg op de tv), waar 'ie veels te lui voor was.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe herkenbaar
en dan heb je zo je best op alles gedaan en denk je dat het dus echt spic en span is
en dan haalt ze net haar vinger ergens over en is het topje zwart. en dan krijg je zo'n opmerking van je moet wel regelmatig schoonmaken hoor
alleen daarom nodig ik af en toe mensen uit om me te dwingen om niet te verslonzenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Toen ik met wat vrienden lam aan het televisie aan het kijken waren, veegde een van m'n vrienden met z'n vinger over de televisie om te kijken hoe stoffig die was. Vervolgens was de andere vriend van wie de tv was ontstemd omdat 'ie nu de tv moest schoonmaken (vanwege een heel storende heldere veeg op de tv), waar 'ie veels te lui voor was.
post dat maar niet in het [HOMO] topic want voor je het weet solliciteerd TheaterMaMa naar die vacante functiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar och, ik ga wel een werkster in dienst nemen zodra ik werk heb, zodat ik mij volledig op mijn werk kan storten.
ja wakker dat gevoel nog even bij me aanquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ethiopiques
Deze muziek in een ouwe bandrecorder draaien in zo'n ouwe jeep en dan door Afrika scheuren
* vanitasvanitatumetomniava is jaloersquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja wakker dat gevoel nog even bij me aan
ik mag pas in het voorjaar van 2007 in een oude defender Oeganda gaan herbezichtigen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |