de kauwgomtent, goed onthoudenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:11 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als je een tent van ducktape ziet, dan is dat de mijne![]()
50 eurie, das erg netjes gedaan![]()
Heb zelf ff gezocht:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Oja.. krijg je dan dat volledige schema in kleur? Dat moet ik eigenlijk niet hebben.
Ik heb geen internet, maar wel een MDA compact. Dus het zou via een usb kabeltje geinstalleerd kunnen worden. Weet jij of dat ook zo kan, ik heb namelijk geen internep op mijn mobiel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:31 schreef menesis het volgende:
Even nog een tip:
kijk even op lowlands.nl onder extra > goodies
daar kun je het hele programma boekje, inclusief plattegrond en beschrijving van de artiesten downloaden voor je mobiel.
belachelijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De gozer die me eerder vandaag mailde dat 150 niet genoeg was, heeft zijn kaartje nu voor 350 euro op Marktplaats staan. De optimist.
http://proximus.mine.nu/lowlands/quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb geen internet, maar wel een MDA compact. Dus het zou via een usb kabeltje geinstalleerd kunnen worden. Weet jij of dat ook zo kan, ik heb namelijk geen internep op mijn mobiel.
Hehehe, thanks, maar hij probeert na installatie alsnog te connecten naar het internet. na het .jar bestand er bij te zetten, crasht de app ...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:30 schreef Willaaam het volgende:
[..]
http://proximus.mine.nu/lowlands/
Ik help graag mensen(kun je installeren met midlet manager)
Das niet zo best... zal het eens testen op m'n vario (ik ga die niet meesjorren naar lowlands dus heb het daarop nog niet geprobeerd)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hehehe, thanks, maar hij probeert na installatie alsnog te connecten naar het internet. na het .jar bestand er bij te zetten, crasht de app ...
Ik heb 'm al wel wat beter gekregen, maar hij wil niet in portrait en dat lijkt me juist het handigst. Het navigeren loopt niet zo heel erg lekker ieg. Misschien de lage resolutie eens proberen, txquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:42 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Das niet zo best... zal het eens testen op m'n vario (ik ga die niet meesjorren naar lowlands dus heb het daarop nog niet geprobeerd)
Ja je mist de navigatieknoppen van een normaal toestel... ik zou ook eerlijk gezegd niet weten hoe je anders een java app draait op een windows mobile apparaat dan met midlet manager...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:46 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb 'm al wel wat beter gekregen, maar hij wil niet in portrait en dat lijkt me juist het handigst. Het navigeren loopt niet zo heel erg lekker ieg. Misschien de lage resolutie eens proberen, tx
Juist. Morgen weer opquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:48 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Ja je mist de navigatieknoppen van een normaal toestel... ik zou ook eerlijk gezegd niet weten hoe je anders een java app draait op een windows mobile apparaat dan met midlet manager...
In ieder geval succes, morgen kijk ik nog wel even, ga nu pitten.
laurabeestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:20 schreef Roellio het volgende:
Newbie, -sum- en Camoth zijn ook de enige van Fok! die mij ooit in het wild hebben gespot!
nouja.. wild, wild....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:20 schreef Roellio het volgende:
Newbie, -sum- en Camoth zijn ook de enige van Fok! die mij ooit in het wild hebben gespot!
Oordopjes, tenten, tentstokken, party-tenten, t-shirts, etc. etc. etc.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:00 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ik las ergenens iets over een camping winkel. Wat houdt dat precies is, wat is er zoal te koop?
ENIGE!!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:46 schreef sound-storm het volgende:
Wij gaan vandaag om 16;00 uur met de trein weg
Heb er zin in, m'n 1e lowlands!
en ben ik nou de eenigste hier die geen drugs/drank meeneemt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |