echt nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
echt soldaten lopen op karkand![]()
Als dat over de stekker gaat van de koeler dan hoef je je geen zorge te maken. 3 pins past op 4 pinsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:27 schreef dekkered het volgende:
men koeler past bijna
nu alleen weer een probleem ik heb 4 pinnetjes op men moederbord maar men stekkertje heeft maar 3 gaatjes
en de vakantiestemming zit er natuurlijk gelijk mooi in als je met je slippertjes door de gate looptquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Waar je niet zo snel aan denkt, maar slippers in het vliegtuig is een goed idee, ik loop altijd op mijn sokken rond...
ja maar bedoel heeft het geen bijwerkingenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:31 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Als dat over de stekker gaat van de koeler dan hoef je je geen zorge te maken. 3 pins past op 4 pins
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:33 schreef drbravo het volgende:
ga vanaaf ff me nieuwe monitor halen de smasung 940 bf met 2 ms responstijd en is vooral goed voor het gamen en films:P
leuk, maar hoorde net dat je alleen nog maar mag lopen op karkandquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:01 schreef escape_nl het volgende:
heb net een nieuwe auto gekocht
[afbeelding]
leuke Photoshop... ziet er wel cool uit...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:01 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
die heeft zeker ook connection problemsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:01 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
Juist, DOMO-tours moet een doorstart krijgen. Gisteren trouwens op Karkand goede teamplay gehad, binnen no-time hadden we met de squad Gatehouse, Train, Suburb... leek op een slachtpartij te worden maar we hebben maar nipt gewonnen met 30-0quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:17 schreef staticdata het volgende:
nu nog de aim van de kogels en de bh wordt weer waardevol.
Deze is om van Mashtuur naar Karkand te komen met de hele squad!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
leuk, maar hoorde net dat je alleen nog maar mag lopen op karkand
slijten mn kistjes ook niet zo snel meerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:36 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Deze is om van Mashtuur naar Karkand te komen met de hele squad!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |