I'm goodquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
die van mij was eerder, maar door het gespam van ursel heeft zijn topic gewonnen![]()
Voortaan moet je maar een extra blokje omlopen op karkand, want als ik je tegenkomquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:01 schreef ursel het volgende:
[..]
I'm good![]()
Ik ga ff kijken of er nog wat werk te doen is voor me![]()
zullen we het topic gaan volspammen met toffe plaatjes van insecten, spinnen en reptielenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:03 schreef ursel het volgende:
Moeten trouwens wel minimaal tot pagina 5 komen voor sickert..
echte soldaten tankhoeren op karkandquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
Voortaan moet je maar een extra blokje omlopen op karkand, want als ik je tegenkom![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
echte soldaten tankhoeren op karkand![]()
quote:echte soldaten pannekoeken tankhoeren op karkand
Wanneer ga je?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo tijd om de koffer vol te stoppen met reserve veren
butplugquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zaterdag om 10:00 vertrek ik thuis om vervolgens om 20:00 te landen in Vancouver, echter daar is het wel 9 uur eerder.
Ben nu even aan het kijken wat ik allemaal ga meenemen.
Iemand nog tips, iets waar je niet zo snel aan denkt
slippers voor in het vliegtuig, vind ik altijd heerlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zaterdag om 10:00 vertrek ik thuis om vervolgens om 20:00 te landen in Vancouver, echter daar is het wel 9 uur eerder.
echt soldaten lopen op karkandquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
echte soldaten tankhoeren op karkand![]()
extra kussen, neem ik altijd mee...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Een lekker groot mesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
dat is het eerste wat hij in zijn koffer heeft gedaanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Een lekker groot mes![]()
Extra stevige condooms![]()
Vaseline![]()
ga je dit ook blijven zeggen als je weer aan het werk benquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:45 schreef escape_nl het volgende:
server vullen
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:59 schreef egg-bird het volgende:
goedemorgen heren...
kon niet echt met jullie hoeren omdat men computer helemaal naar de klote was maar hij is weer up en running en BF doet t ook weer als een plaatje...
kan ik mooi weer met jullie t zaakje volspammen hier. ga nog ff gauw spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |