abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 september 2006 @ 09:10:15 #251
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_41698495
Waltman was op uitnodiging van Triple H bij die House Show meer niet
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 12 september 2006 @ 16:01:28 #252
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41738622
WTF is er aan de hand met PWT?
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_41741324
Vondt RAW erg leuk, leuke tag match weer.
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:37:50 #254
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_41741777
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:01 schreef Cantona_No.7 het volgende:
WTF is er aan de hand met PWT?
ze gingen van datacenter verhuzien oid.
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:55:00 #255
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41742354
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:37 schreef Magneet het volgende:

[..]

ze gingen van datacenter verhuzien oid.
Ah ok, dan maar een weekkie geen Raw
LUHG
  dinsdag 12 september 2006 @ 20:19:48 #256
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_41747414
Ik heb net ff een uurtje van raw gekeken en het is nu al een geweldige show!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk is het laatste deel ook zo goed, moet nu pleite! groeten!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_41753415
ben ik ff blij dat ik niet echt afhankelijk ben van PTW

leuke show opzich alleen kan ik een ding van de WWE niet echt begrijpen maar goed zal welniet de enige zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 13 september 2006 @ 00:45:08 #258
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41757284
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:52 schreef mouce het volgende:
SPOILER
SPOILER
LUHG
  woensdag 13 september 2006 @ 09:56:42 #259
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_41762413
quote:
Op woensdag 13 september 2006 00:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]
SPOILER
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  woensdag 13 september 2006 @ 11:56:41 #260
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_41765750
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ah ok, dan maar een weekkie geen Raw
ik weet het, het mag niet. Maar ik doe het lekker toch: http://www.xtremewrestlingtorrents.net/index.php
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  woensdag 13 september 2006 @ 13:53:43 #261
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41768936
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:56 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

ik weet het, het mag niet. Maar ik doe het lekker toch: http://www.xtremewrestlingtorrents.net/index.php
Ik heb de link nu.Haal maar weg voor je gezeur krijgt.
Bedankt!
LUHG
pi_41769663
En weer een slechte ECW, ik vind het nu wel leuk geweest, ik kijk er in ieder geval niet meer naar
World Wrestling Entertainment
pi_41775892
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:56 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Ik ben daar gebanned omdat ik op het forum zei dat ik mensen bij mij op school ook neger noem (ging over dat ik Cena een wigger had genoemt)

Trouwens wel lachen bij RAW die anti-Cena chants in het publiek
pi_41776935
Nog meer goed nieuws!

"Booker T just signed a two-year contract extension with WWE. Booker plans on wrestling until at least 2009. He originally vowed to retire at age 40 in 2005, partially due to back problems."
  woensdag 13 september 2006 @ 20:00:46 #265
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_41780229
Nog wat spoilers over Booker T. Niet kijken als je niet wil weten wat er volgende week tijdens één van de shows gebeurd.
SPOILER
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_41780619
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:00 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Nog wat spoilers over Booker T. Niet kijken als je niet wil weten wat er volgende week tijdens één van de shows gebeurd.
SPOILER
SPOILER
Edit:
SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 13-09-2006 20:24:27 ]
pi_41781537
SPOILER
op naar Unforgiven dan maar
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_41781711
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:37 schreef BigFire het volgende:
SPOILER
op naar Unforgiven dan maar
SPOILER
pi_41783318
Heb er veel hoop in dat Cena weg gaat, om nog even alles op te sommen:

- Smackdown ratings was vorige week 1.0 een enorm dieptepunt (ok zender crap eromheen, maar alsnog erg slecht) dus dat moeten ze omhoog zien te boosten door bv Cena erheen te brengen.

- WWE heeft zelf laten weet liever een Smackdown ster een tijdje afwezig te zien inplaats van een RAW ster.

- Cena won bij de laatste RAW. (meestal als de ene verliest wint de andere op de PPV)

En dan nog de redene die beetje kayfabe zijn dan maar toch:

- Edge heeft nog nooit een TLC match verloren, dit zal WWE willen blijven gebruiken in de toekomst denk ik. Staat toch veel mooier als er staat "Never lost a TLC match" als er weer eens een TLC match komt met Edge erin.

- En Cena heeft nog nooit in een TLC match gezeten.

- Plus het feit dat het in Edge's hometown is.

- En ook nog eens de Cena sucks en Go back to Smackdown chants bij Raw maandag.

Ik heb er goeie hoop op iig.
  woensdag 13 september 2006 @ 22:29:42 #270
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_41785595
Ik zou het fantastisch vinden als hij blijft op Raw
Heerlijk die controversie gewoon nog erger maken, niets is namelijk mooier dan een actief publiek tijdens wedstrijden, dat heeft afgelopen Raw wel weer bewezen

Overigens belooft Smackdown vs Raw 2007 echt een vet spel te worden, ik speel nog bijna dagelijks 2006 en die wordt alleen maar verbeterd

zie www.ign.com en dan ps2 en xbox360
iedere dag worden er andere characters besproken
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 13 september 2006 @ 22:34:25 #271
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_41785788
okee.....als ze Cena sucks roepen....vertel mij dan waarom de Ratings omhoog gaan bij SD als hij niet populair is....dat snap ik namelijk dan niet echt. Edge heeft dus WEL een TLC verloren, de "vergeten" TLC match Edge/Cristian vs Hardy Boyz vs Dudley Boyz vs Benoit/Jericho op 24 mei 2001 waarin benoit/jericho wonnen maar ja dat vergeet de WWE voor het gemak even. Ik zou het stom vinden als ze Cena verplaatsen...de Cena/Edge feud is het beste wat Raw heeft op dit moment want na het uitgemolken DX verhaal is er niks meer, en ik zou niet weten wie Edge, geloofwaardig, kan uitdagen als top face.

enne een tijd terug was de discussie er of JBL nog terugkwam en dat hij geblesseerd was en zeker terug kwam? i hate to say i told you so but :

John Bradshaw Layfield noted in a recent commentary on TheStreet.com that he was retiring from in-ring competition for good. In his final column on the website, JBL wrote, "I have also come to believe that you can't fight father time. A broken back suffered in a match in England, compounded by a herniated and bulged disc, finally made me realize my career as a professional wrestler was over. I since migrated to the color commentary position much in the way that Jesse Ventura did before me."

JBL was injured shortly after WrestleMania, during the overseas trip of Europe in late April. Despite his injury, JBL continued to wrestle and he had successfully politicked himself to beat Rey Mysterio for the World title at the Judgment Day PPV. The plan was for him to be the first person to be the World Champ and the U.S. champ at the same time. However, on the week of the PPV, he sensed that that he couldn't wrestle any longer. He told management that he needed to take the summer off due to the pain and injury. He lost the PPV match, then two days later at Smackdown taping, he lost the U.S. title in quick match to Bobby Lashley. During the same show, he vowed to leave SmackDown if he didn't beat Rey Mysterio for the title later that night. He lost the match and then he went on to his announcing role in June
Luck is for losers
pi_41786267
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:34 schreef kidkash19 het volgende:
okee.....als ze Cena sucks roepen....vertel mij dan waarom de Ratings omhoog gaan bij SD als hij niet populair is....dat snap ik namelijk dan niet echt. Edge heeft dus WEL een TLC verloren, de "vergeten" TLC match Edge/Cristian vs Hardy Boyz vs Dudley Boyz vs Benoit/Jericho op 24 mei 2001 waarin benoit/jericho wonnen maar ja dat vergeet de WWE voor het gemak even. Ik zou het stom vinden als ze Cena verplaatsen...de Cena/Edge feud is het beste wat Raw heeft op dit moment want na het uitgemolken DX verhaal is er niks meer, en ik zou niet weten wie Edge, geloofwaardig, kan uitdagen als top face.
De helft riep Cena sucks en de andere helft lets go Cena, beter luisteren volgende keer.
quote:
enne een tijd terug was de discussie er of JBL nog terugkwam en dat hij geblesseerd was en zeker terug kwam? i hate to say i told you so but :

John Bradshaw Layfield noted in a recent commentary on TheStreet.com that he was retiring from in-ring competition for good. In his final column on the website, JBL wrote, "I have also come to believe that you can't fight father time. A broken back suffered in a match in England, compounded by a herniated and bulged disc, finally made me realize my career as a professional wrestler was over. I since migrated to the color commentary position much in the way that Jesse Ventura did before me."

JBL was injured shortly after WrestleMania, during the overseas trip of Europe in late April. Despite his injury, JBL continued to wrestle and he had successfully politicked himself to beat Rey Mysterio for the World title at the Judgment Day PPV. The plan was for him to be the first person to be the World Champ and the U.S. champ at the same time. However, on the week of the PPV, he sensed that that he couldn't wrestle any longer. He told management that he needed to take the summer off due to the pain and injury. He lost the PPV match, then two days later at Smackdown taping, he lost the U.S. title in quick match to Bobby Lashley. During the same show, he vowed to leave SmackDown if he didn't beat Rey Mysterio for the title later that night. He lost the match and then he went on to his announcing role in June
Dat wist iedereen toch al?
Was geloof ik maar 1 persoon hier op Fok die dacht dat hij nog terugkwam
  donderdag 14 september 2006 @ 01:27:01 #273
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_41789974
JBL moet ook gewoon commentaar blijven doen, of hij nou kan worstelen of niet. Als commentator krijgt hij tenminste echte goede heat. Als worstelaar was het vaak toch meer de heat van "als hij nu niet oprot schakel ik over naar een andere zender" ipv "als hij nu niet oprot blijf ik nog ff kijken om te zien wat er gebeurd."
  donderdag 14 september 2006 @ 08:34:21 #274
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_41792378
de kans dat Cena blijft is nog groter geworden want WWE adverteert nog steeds de house shows met Cena vs Edge....Ja ik weet card subject to change maar toch. En dan dit uit een redelijk betrouwbare bron
SPOILER
Luck is for losers
  donderdag 14 september 2006 @ 09:39:38 #275
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_41793651
ik gok erop dat Cena dus wél naar SD gaat! Gewoon een gevoel ofzo.. Het commentaar van JBL vind k trouwens best goed, kan zijn humor wel waarderen =) en over faces op RAW gesproken, Carlito is nu al face geworden. Nog nét geen heavyweight Champion waardig maar binnen een half jaar mag hij toch wel een wedstrijd voor de title hebben als hij zich door ontwikkeld. Wie weet is HHH weer face nadat de DX storyline voorbij is... alhoewel ik dat niet zo snel zie gebeuren..
  donderdag 14 september 2006 @ 10:51:28 #276
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_41795310
Carlito is nog lang niet Titelwaardig...laat hem eerst maar eens een goede feud neerzetten en de IC title houden en op die manier het publiek voor zich winnen en zn mic skills moeten echt omhoog ipv....Dats Cool! Hij heeft een "Rock" aura om zich heen maar kan het niet helemaal benutten...Rock duurde ook eventjes voor hij in de goede rol viel. Ik zie dit met Carlito ook wel gebeuren maar denk niet voor de volgende WM
Luck is for losers
pi_41806512
quote:
Op donderdag 14 september 2006 08:34 schreef kidkash19 het volgende:
de kans dat Cena blijft is nog groter geworden want WWE adverteert nog steeds de house shows met Cena vs Edge....Ja ik weet card subject to change maar toch. En dan dit uit een redelijk betrouwbare bron
SPOILER
Groter geworden? Uit eerdere berichten had hij eigenlijk geen kans
SPOILER
  donderdag 14 september 2006 @ 17:33:52 #278
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_41806579
okee maar de Wrestling Observer Newsletter is 1 vd betrouwbaarste bronnen die er is.....niemand weet EXACT wat er gaat gebeuren maar eigenlijk geloof ik alleen die als het om dit soort dingen gaat....het kan zelfs 5 min voor de wedstrijd aangepast worden maar ik denk dat Cena gewoon blijft. Kane was ook niet echt vaak weg met zn film...Cena denk ik ook niet en Raw is de topbrand en heeft gewoon meer aanzien dan SD en meer kijkend publiek wat dus weer beter zou zijn voor je film
Luck is for losers
  vrijdag 15 september 2006 @ 03:15:05 #279
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_41824613
WWE zou dom zijn als ze Cena niet naar Smackdown zouden sturen. Sinds ze SD op vrijdagavond uitzenden zijn de ratings sneller naar beneden gegaan dan een goedkoop hoertje op zaterdagavond. Mensen zijn gewoon te druk met stappen of weet ik veel wat. Cena heeft over het algemeen toch wat jongere fans, en SD wil geloof ik de wat jongere fans aantrekken (ik heb af en toe het idee dat ik naar WWF Superstars kijk, met al die cartoon-achtige gimmicks). Perfect match, lijkt mij. Daarnaast geeft het natuurlijk ook de mogelijkheid om z'n gimmick nog een beetje te tweaken.

Aan de andere kant heb ik liever dat ie op RAW blijft, want ik vind Smackdown veel leuker om te kijken, en Cena zou dat toch een beetje verpesten. Tenzij ze dus wat aan z'n gimmick/karakter doen, of hem misschien weer heel maken (alleen zonder dat rapgezeik)
  vrijdag 15 september 2006 @ 08:48:45 #280
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_41826222
Okee en Cena zou dat veranderen dat ze ineens niet gaan stappen ofzo?....Nah dat zie ik echt niet gebeuren hoor. Iedereen zeikt over zn gimmick omdat ie niet meer rapt en weet ik wat maar vergeten dat juist de succesvolste gimmicks in de afgelopen paar jaar constant aan verandering onderhevig waren maar altijd een bepaalde basis hadden, ik noem een Rock, een Austin en een Angle die altijd een bepaalde basis hadden waar ze op terug konden vallen maar altijd kleine aanpassinkjes deden aan hun karakter. Men zeikt ook over zn moveset maar vergeten voor het gemak even dat de 3 voorgenoemden ook maar een miniem aantal moves hadden en niemand die je daar over hoorde/hoort (Angle zou je als uitzondering kunnen zien maar was heus niet zo vernieuwend als men denkt).
Zn gimmick/karakter word ook grotendeels door de schrijvers bepaald dus als je iemand moet veroordelen daarover zijn hun het wel, ik ben dat gezeik op Cena gewoon zat, hij doet wat hij moet doen en doet dat met vol enthousiasme, is een goede ambassadeur voor de WWE, werkt zich uit de naad en is (volgens fanberichten) erg down to earth. Ik ben heus niet zn grootste fan, ik ben eigenlijk niet echt fan van iemand ik ben fan van het worstelen en waardeer het als iemand zn job goed doet face of heel.
Ik zie SD als het development merk (daarom ook al die nieuwe gasten) en Raw als het top merk, Raw heeft gewoon meer aanzien bij het grotere publiek. Ik hoop dat Cena op Raw blijft want zo hou je allerlei aantrekkelijke opties open qua feuds terwijl je bij SD alleen maar de oudere garde hebt om mee te feuden.
Luck is for losers
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:48:12 #281
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41830281
Hopen dat Cena wint wint!DX zal wel niet over zijn na Unforgiven, in een eerder bericht stond dat DX wel door zou gaan, ze zijn nog te populair.Trouwens geweldig dat Kane, Umaga helemaal de kk sloeg.Kijk uit naar Unforgiven.
LUHG
pi_41832134
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 08:48 schreef kidkash19 het volgende:
Okee en Cena zou dat veranderen dat ze ineens niet gaan stappen ofzo?....Nah dat zie ik echt niet gebeuren hoor. Iedereen zeikt over zn gimmick omdat ie niet meer rapt en weet ik wat maar vergeten dat juist de succesvolste gimmicks in de afgelopen paar jaar constant aan verandering onderhevig waren maar altijd een bepaalde basis hadden, ik noem een Rock, een Austin en een Angle die altijd een bepaalde basis hadden waar ze op terug konden vallen maar altijd kleine aanpassinkjes deden aan hun karakter. Men zeikt ook over zn moveset maar vergeten voor het gemak even dat de 3 voorgenoemden ook maar een miniem aantal moves hadden en niemand die je daar over hoorde/hoort (Angle zou je als uitzondering kunnen zien maar was heus niet zo vernieuwend als men denkt).
Zn gimmick/karakter word ook grotendeels door de schrijvers bepaald dus als je iemand moet veroordelen daarover zijn hun het wel, ik ben dat gezeik op Cena gewoon zat, hij doet wat hij moet doen en doet dat met vol enthousiasme, is een goede ambassadeur voor de WWE, werkt zich uit de naad en is (volgens fanberichten) erg down to earth. Ik ben heus niet zn grootste fan, ik ben eigenlijk niet echt fan van iemand ik ben fan van het worstelen en waardeer het als iemand zn job goed doet face of heel.
Ik zie SD als het development merk (daarom ook al die nieuwe gasten) en Raw als het top merk, Raw heeft gewoon meer aanzien bij het grotere publiek. Ik hoop dat Cena op Raw blijft want zo hou je allerlei aantrekkelijke opties open qua feuds terwijl je bij SD alleen maar de oudere garde hebt om mee te feuden.
Niks tegen Cena persoonlijk hoor, hij kan ook erg grappig zijn, die 5 Questions op wwe.com zijn ook altijd erg leuk

Maar ik heb het niet zo op die rapper/wiggers. En hij stoort me gewoon. Hoop dat hij opzout naar Smackdown zodat RAW beter wordt
  vrijdag 15 september 2006 @ 14:08:08 #283
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_41834141
Ik heb het ook niet op Wiggers en geloof mij hier in Rotterdam is het 1 grote ergernis maar je kan niet zeggen dat ie het goed doet ermee, het is gewoon een vergroting van zn eigen personage en dat zijn vaak de succesvolste.
Hoe word Raw beter als 1 van je hoofdpersonages van de afgelopen anderhalf a 2 jaar er niet meer is en er eigenlijk nog niemand is om het over te nemen?
Luck is for losers
pi_41834418
Daar weet Vince wel wat op denk ik zo. Kunnen genoeg verassingen komen.

En ik heb eigenlijk wel genoeg gezien van Cena tegen Edge, het is al een hele lange tijd bezig, en het is wel weer tijd voor iemand anders die er voor gaat. En aangezien Edge een hele goeie champ is, moet Cena weg.

(voor mij dan)
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:23:03 #285
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_41835564
Man wat had jij het vroeger dan slecht zeg, toen was het normaal dat feuds maanden duurden, ik vind het juist geweldig zon lange uitgerekte feud ipv ff snel een maandje opbouwen en klaar. Cena/Edge is 1 vd beste feuds vd afgelopen jaren en mag best wel doorgaan 2 goede mic gasten, 2 goede worstelaars en een redelijk verhaal erachter...im loving it
Luck is for losers
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:31:04 #286
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41835748
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:23 schreef kidkash19 het volgende:
Man wat had jij het vroeger dan slecht zeg, toen was het normaal dat feuds maanden duurden, ik vind het juist geweldig zon lange uitgerekte feud ipv ff snel een maandje opbouwen en klaar. Cena/Edge is 1 vd beste feuds vd afgelopen jaren en mag best wel doorgaan 2 goede mic gasten, 2 goede worstelaars en een redelijk verhaal erachter...im loving it
Zeker goed opgebouwd, kijk maar eens tijdens de tag matches, als het Cena/Edge dreigt te worden komt er wat tussen.Alles om het op te bouwen richting unforgiven.
LUHG
pi_41838048
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:23 schreef kidkash19 het volgende:
Vroeger was het beter want toen had je The Rock tegen Austin bv, dat mag dan voor altijd duren
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:00:13 #288
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_41838348
nee NOG vroeger.....Rock-Austin heeft nooit lang geduurd trouwens maar ze kwamen elkaar altijd op de 1 of andere manier wel weer tegen en dat zie ik dus wel gebeuren met Cena/Edge/Orton maar de daadwerkelijke feuds tussen Rock en Austin duurden nooit zo lang als Edge-Cena op dit moment
Luck is for losers
pi_41839680
Nu je het toch over Orton hebt, hij zit al een tijdje zonder echte titel. Al moet hij dan wel eerst face worden, en dat zie ik niet zo snel gebeuren, tenzij Carlito opeens heel wordt op Unforgiven.

Maar toch zie ik het niet zo snel gebeuren, vindt Orton trouwens best wel een goeie heel op het moment
pi_41839785
SPOILER
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:50:13 #291
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_41839788
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nu je het toch over Orton hebt, hij zit al een tijdje zonder echte titel. Al moet hij dan wel eerst face worden, en dat zie ik niet zo snel gebeuren, tenzij Carlito opeens heel wordt op Unforgiven.

Maar toch zie ik het niet zo snel gebeuren, vindt Orton trouwens best wel een goeie heel op het moment
en carlito een goeie face
pi_41839803
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:50 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

en carlito een goeie face
Dat ook ja, al ziet hij er laatste tijd wat boosjes uit
  vrijdag 15 september 2006 @ 18:02:24 #293
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_41840176
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dat ook ja, al ziet hij er laatste tijd wat boosjes uit
hij beschermt Trish tegen de gevaarlijke Orton
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_41840454
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:02 schreef Paxlie het volgende:

[..]

hij beschermt Trish tegen de gevaarlijke Orton
Zo is het, maar die gaat toch weg na Unforgiven dus kan hij makelijk heel worden

Heb trouwens een vernieuwe OP klaar staan met alle oude topics erin, en een ietsjes geupdate tekst voor alles
  vrijdag 15 september 2006 @ 19:21:45 #295
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_41842605
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Zo is het, maar die gaat toch weg na Unforgiven dus kan hij makelijk heel worden

Heb trouwens een vernieuwe OP klaar staan met alle oude topics erin, en een ietsjes geupdate tekst voor alles
me likes!

Ik denk trouwens niet dat Carlito weer heel wordt.. nu nog niet tenminste! Ben benieuwd wat Unforgiven ons brengt!!!
  vrijdag 15 september 2006 @ 19:42:23 #296
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_41843363
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 08:48 schreef kidkash19 het volgende:
ff een paar punten

- Met dat Cena een jonger publiek aantrekt, bedoel ik dus jongetjes en meisjes van een jaar of 12. Die zouden ze bij Smackdown goed kunnen gebruiken

- Ik veroordeel Cena helemaal niet. Ik weet ook wel dat hij heel veel dingen niet mag doen. Zo ben ik me ook wel bewust van het feit dat hij veel meer moves heeft dan hij kan laten zien, want ik heb wel eens paar matches van z'n tijd voor WWE gezien. Cena's probleem is vooral dat hij niet goed weet wat hij tussen de moves door moet doen. Kijken naar een Cena match is toch wel bijna iedere keer hetzelfde zien, op wat kleine verschillen na (waar de tegenstander meestal voor zorgt). Het is een routine geworden. En daarmee probeer ik Cena niet in een slecht daglicht te stellen, want zoiets groeit met de jaren door gewoon ervaring op te doen. Hij is nou eenmaal nog niet zo lang bezig. Wat ook meteen het probleem van WWE is. Mensen worden te snel naar de top gepusht. Het had beter voor Cena zelf geweest als hij nu nog in de IC-title picture zou zijn, vind ik. Hogan was ook al heel wat jaartjes bezig voordat Hulkamania geboren werd. Bret Hart werd pas kampioen na 12 jaar. HBK ook zoiets. Austin was 8 jaar bezig. De enige echte uitzondering was The Rock, en sindsdien proberen ze keer op keer 'lightning in a bottle' te vangen, zoals ze het daar zo mooi zeggen.

- zelf zie ik het meer zo. Smackdown = voor de kids. RAW = voor de pubers ECW = voor de wat volwasseneren (tenminste, ik denk dat ze dat willen proberen)

- Wat moet Cena nog op RAW doen dan? Volgens mij heeft hij zo'n beetje iedereen gehad. Op Smackdown heb je daarentegen nog legio mogelijkheden. King Booker, Batista, Kennedy, Finlay, etc. En tegen de tijd dat dat lijstje is afgewerkt kan hij weer naar RAW, waar ook wel weer wat nieuw talent zal rondlopen tegen die tijd.
pi_41843673
Smackdown = voor de kids. RAW = voor de pubers ECW = voor de wat volwasseneren

Zo zie ik het ook wel ongeveer een beetje.

Bij Smackdown heb je King Booker, en Little Bastard en Vito met ze jurk die toch de kinderen wat aanspreken.

Bij RAW heb je Carlito, Jeff en Edge, die toch wat serieuzer overkomen dan Vito en dergelijke

En bij ECW gaat het over Kelly die stript, Sandman die bier drinkt en dat soort dingen.

Al is het wel een beetje hokjes proppen.
SPOILER
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:27:36 #298
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_41846408
Batista = Face Cena zal ook wel Face blijven MOCHT hij naar SD gaan....ten tweede is men niet tevreden over Batista wat ook de reden is dat hij met Finlay wat mag doen, Kennedy is US-Title niveau op dit moment....Cena = Main Event zullen ze dus ook niet echt snel doen.

Op Raw heeft hij Orton nog (de feud die er zo ie zo aan gaat komen ), na de Breakup van DX is H er nog of HBK wie er dan ook heel is, Carlito kan nog heel worden ervoor (mooie geschiedenis daar met de "steekpartij"), ALS men zou willen een mini feud met Masters en dan heb je Edge nog, Umaga is nog een optie voor een mini-feud (aangezien men daar vertrouwen in heeft en de potentie zien). Austin was maar een jaar of 2 in de WWE toen hij champ werd de tijd in WCW reken ik niet mee, Bret was eerst een tijd Tag Team, toen IC-Title (voor de kleinere gasten in dat tijdperk) en toen pas World title omdat het al die jaren om grote gasten ging (Hogan, Warrior, bundy enz enz enz) dus dat is niet te vergelijken, zelfde met HBK, Bret en hij waren de 1e "kleinere" champs.
Vergeet niet dat Cena toen hij rapte "Rock" achtige ontvangsten kreeg en de WWE daar dus gewoon slim op handelde zoals ze ook handelde toen Rock die reacties kreeg en toen Austin die reacties kreeg.
quote:
Cena's probleem is vooral dat hij niet goed weet wat hij tussen de moves door moet doen. Kijken naar een Cena match is toch wel bijna iedere keer hetzelfde zien, op wat kleine verschillen na (waar de tegenstander meestal voor zorgt). Het is een routine geworden.
Kijk eens een Hogan wedstrijd van vroeger,kijk een Austin wedstrijd, kijk een Rock wedstrijd....die deden ook altijd hetzelfde , behalve als ze de "heel" speelden aangezien de heel het tempo vd wedstrijd bepaalt.
Mensen MOETEN naar de top gepusht worden want anders zou je nu nog steeds met dezelfde mensen zitten, vergeet niet dat er na het stoppen van Rock en Austin een groot gat viel die op dat moment niet kon opvullen en die eigenlijk nog steeds niet opgevuld is. Mensen worden gepusht naar hoe het publiek reageert, dat zag je met Angle, Brock, Rock, Austin, Mankind, Cena, Trips enz enz.
Je kan NIEMAND met Austin of Rock vergelijken want die waren op het juiste moment op de juiste plaats en hadden een geweldige chemie vanaf de eerste dag dat ze met elkaar in de ring stonden, die chemie is er in zekere mate ook bij Cena/Edge.
Luck is for losers
pi_41846669
Rock/Austin vindt ik dus echt gewoon helemaal niet te vergelijken met Cena/Edge hoor.
Het zijn wel 2 leuke tegenpolen, Edge de wat rock/metal achtige gast en Cena de wigger. Maar dat speelt teveel met de stereotypes van vandaag de dag. En dat zit dan toch wat anders dan bij Rock/Austin vindt ik.

Snap trouwens wel dat ze wat minder tevreden zijn over Batista, bv toen hij die spinebuster deed op Booker door de tafel, moest het 2 keer doen omdat de eerste keer fout ging. Erg jammer is dat.
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:09:49 #300
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_41847493
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 21:27 schreef kidkash19 het volgende:
Batista = Face Cena zal ook wel Face blijven MOCHT hij naar SD gaan....ten tweede is men niet tevreden over Batista wat ook de reden is dat hij met Finlay wat mag doen, Kennedy is US-Title niveau op dit moment....Cena = Main Event zullen ze dus ook niet echt snel doen.
Batista en Cena zijn nu face ja. Maar jij weet net zo goed hoe snel dat kan veranderen.
quote:
Austin was maar een jaar of 2 in de WWE toen hij champ werd de tijd in WCW reken ik niet mee, Bret was eerst een tijd Tag Team, toen IC-Title (voor de kleinere gasten in dat tijdperk) en toen pas World title omdat het al die jaren om grote gasten ging (Hogan, Warrior, bundy enz enz enz) dus dat is niet te vergelijken, zelfde met HBK, Bret en hij waren de 1e "kleinere" champs.
Vergeet niet dat Cena toen hij rapte "Rock" achtige ontvangsten kreeg en de WWE daar dus gewoon slim op handelde zoals ze ook handelde toen Rock die reacties kreeg en toen Austin die reacties kreeg.
Austin's tijd in WCW was juist zijn belangrijkste tijd. Daar deed hij al z'n ervaring op waardoor hij zo'n goede champ was. Hij wist hoe hij een match naar een climax moest werken door jarenlang in de midcard te hebben geploeterd en zichzelf te hebben moeten verbeteren. Ik zeg ook niet dat Cena en Bret/HBK in vergelijkbare situaties zitten. Ik zeg dat zij er veel beter in staat waren om de WWF(E) te dragen toen het hun beurt was juist omdat ze de kans kregen om op een natuurlijke manier langzaam in hun rol te groeien. The Rock deed dat ook, maar dat is de uitzondering die als een komeet op kwam zetten. Cena wordt in de rol gepusht. Hij doet het niet slecht, hoor, maar ik (en ik ben geloof ik niet de enige) merk dat hij er nog niet klaar voor is.
quote:
Kijk eens een Hogan wedstrijd van vroeger,kijk een Austin wedstrijd, kijk een Rock wedstrijd....die deden ook altijd hetzelfde , behalve als ze de "heel" speelden aangezien de heel het tempo vd wedstrijd bepaalt.
Hogan heb ik sowieso nooit gemogen. Austin ging pas hetzelfde doen nadat z'n nek en knieen op zodanige wijze verneukt waren dat hij weinig anders meer kon. Ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat Austin een begenadigd technisch worstelaar was. Kijk alleen al naar 1997, vlak voor het de mist in ging met hem... grote diversiteit aan matches. The Rock ben ik het mee eens. Maar die had het ook niet nodig. Zijn promo's waren in principe genoeg om hem over te krijgen (zelfde geldt voor Hogan eigenlijk)
quote:
Mensen MOETEN naar de top gepusht worden want anders zou je nu nog steeds met dezelfde mensen zitten, vergeet niet dat er na het stoppen van Rock en Austin een groot gat viel die op dat moment niet kon opvullen en die eigenlijk nog steeds niet opgevuld is. Mensen worden gepusht naar hoe het publiek reageert, dat zag je met Angle, Brock, Rock, Austin, Mankind, Cena, Trips enz enz.
Ben het er wel mee eens dat je mensen naar de top moet pushen. Maar je merkt dat het te snel gaat. Het gaat vaak te geforceerd. De meesten krijgen een backlash (Zoals Orton en Brock bijvoorbeel)
quote:
Je kan NIEMAND met Austin of Rock vergelijken want die waren op het juiste moment op de juiste plaats en hadden een geweldige chemie vanaf de eerste dag dat ze met elkaar in de ring stonden, die chemie is er in zekere mate ook bij Cena/Edge.
Ik probeer ook niet te zeggen dat Cena (of Edge) op Rock/Austin lijkt. Ik zeg juist dat hij er niet op lijkt, en dat ze dus niet hetzelfde moeten proberen als met The Rock, omdat het faalt (en het is al aan het falen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')