SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks, ik zal deze site nog even op mijn gemakje doorlezen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
usenet
www.binaries4all.nl
ga daar maar eens lezen
Mocht je daarna nog vragen hebben dan voeg je me maar toe op msn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:59 schreef Allanon666 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog, ik vind dit eigenlijk nog beter dan de oude Masterpiece.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:49 schreef kidkash19 het volgende:
zoals ik al zei was die Foto van Masters niet echt goed vergelijkingsmateriaal....hier meer fotos waarop je ziet dat hij een klein beetje kleiner is maar hij is echt niet zo klein als dat men denkt...Masterpiece kan denk ik nog steeds hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Kijk eens naar normale grote mannen die groot en breed en vet zijn. Als dat soort mensen in de sportschool gaan beulen krijg je dus een lashey/lesnar etc. Die gasten hebben zoveel massa dat ze dat gemakkelijk in spieren kunnen omzetten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:01 schreef kidkash19 het volgende:
Hoe zit het dan eigenlijk met Lashley? Ik geloof ook niet dat alles bij hem puur natuur is.
Lashley KAN best puur natuur zijn hoor want als je kijkt zie je toch dat hij wel groot is maar de definitie is er niet zoals van een bodybuilder...hij is wel groot maar dat was Brock ook en dat was zeker geen gebruiker want die was gewoon groot en niet zo geripped....ik denk niet dat je er echt achter komt weet wel dat Lashley een legermannetje was en dat is een apart wereldje qua discipline
jah, extreem raar dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Denk omdat Orton door bleef slaan terwijl de match al was afgelopen.
Thanks! =) RAW was erg vermakelijk!! ECW is net klaar met downloaden dus tot over een uurtje or soquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:54 schreef roepdeman het volgende:
Ik sluit me helemaal aan bij Taz (Y) en RAw was enjoyable inderdaad.
Tijd voor ECW!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindcijfer: 8
[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 23-08-2006 14:40:57 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WWE heeft het drie opeenvolgende dagen voor elkaar gekregen om me positief te verrassen.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |